GPS GPS
78
BLOG

Apel do dżihadystów

GPS GPS Społeczeństwo Obserwuj notkę 4
My, Sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nie, pro­si­my no­wo przy­by­ły­ch do Pol­ski mu­zuł­ma­nów, któ­rzy do­ma­ga­ją się sto­so­wa­nia pra­wa sza­ria­tu, o opusz­cze­nie Pol­ski, po­nie­waż po­strze­ga­my fa­na­tycz­ny­ch is­la­mi­stów ja­ko dżi­ha­dy­stów pro­wa­dzą­cy­ch z na­mi woj­nę hy­bry­do­wą. Każ­dy me­czet po­wi­nien zo­stać prze­szu­ka­ny, a mu­zuł­ma­nie bę­dą pro­sze­ni o współ­pra­cę z na­mi w tym pro­ce­sie.

  Is­la­mi­ści, któ­rzy wy­emi­gro­wa­li w cią­gu ostat­ni­ch kil­ku­na­stu lat z in­ny­ch kra­jów do Pol­ski, po­win­ni do­sto­so­wać się do na­szy­ch praw i oby­cza­jów. Je­śli nie mo­gą te­go zro­bić, to nie­ch opusz­czą Pol­skę. Po­win­ni na­śla­do­wać pol­ski­ch Ta­ta­rów, któ­rzy są z na­mi set­ki lat i się do­sko­na­le za­sy­mi­lo­wa­li.

  Wie­lu Po­la­ków mar­twi się, że mo­że­my ob­ra­żać re­li­gię stwo­rzo­ną przez Ma­ho­me­ta, ale za­pew­nia­my, że na­sze dą­że­nia w ogra­ni­cza­niu is­lam­skiej imi­gra­cji ma­ją na ce­lu po­pra­wę sta­nu ży­cia w Pol­sce.

  Więc ape­lu­je­my do prze­by­wa­ją­cy­ch u nas mu­zuł­ma­nów:

  Mó­wi­my tu­taj po pol­sku, a nie po arab­sku czy w ja­kim­kol­wiek in­nym ję­zy­ku is­lam­skim, więc je­śli chce­sz zo­stać w na­szym kra­ju, na­ucz się mó­wić po pol­sku. W Pol­sce wie­rzy­my w Je­zu­sa, któ­ry je­st na­szym Bo­giem. To, że wie­rzy­my w praw­dy wia­ry chrze­ści­jań­skiej i po­stę­pu­je­my zgod­nie z ni­mi, czy­ni nas wspól­no­tą, dla­te­go wszę­dzie u nas moż­na zna­leźć ko­ścio­ły, ka­plicz­ki i in­ne sym­bo­le na­szej wia­ry. Je­śli to ci się nie po­do­ba, mo­że­sz opu­ścić Pol­skę i udać się w in­ne miej­sce na świe­cie, gdzie bę­dzie­sz mó­gł zdo­być wła­dzę i usta­no­wić is­lam­ski ka­li­fat.

  Pol­ska to na­sza zie­mia, na­sz kraj i na­sza cy­wi­li­za­cja opar­ta na chrze­ści­jań­stwie. Ce­ni­my wol­no­ść i swo­bo­dę, więc nie chce­my u nas za­mor­dy­stycz­ny­ch praw. Nie wy­zna­je­my two­jej re­li­gii, ale sza­nu­je­my two­je uczu­cia re­li­gij­ne, dla­te­go, je­śli chce­sz czy­tać Ko­ran i prak­ty­ko­wać swo­ją re­li­gię, pro­si­my o ro­bie­nie te­go po ci­chu, bez gło­śny­ch mo­dli­tw. Pro­si­my nie czy­tać Ko­ra­nu ani nie mo­dlić się w na­szy­ch szko­ła­ch, biu­ra­ch lub miej­sca­ch pu­blicz­ny­ch. Mo­że­sz to zro­bić w za­ci­szu wła­sne­go do­mu lub w me­cze­cie, tak by nie prze­szka­dzać in­nym.

  Je­śli ma­sz ja­kie­kol­wiek pro­ble­my z na­szą fla­gą lub hym­nem na­ro­do­wym, na­szą re­li­gią, sty­lem ży­cia, kul­tu­rą i cy­wi­li­za­cją, uprzej­mie pro­si­my o opusz­cze­nie Pol­ski. Mo­że­sz do nas przy­jeż­dżać w ce­la­ch tu­ry­stycz­ny­ch al­bo do se­zo­no­wej pra­cy, ale na sta­łe cię nie chce­my. Bę­dzie­my tę­pić wszel­kie ośrod­ki po­li­tycz­ne two­rzo­ne przez mu­zuł­ma­nów na te­re­nie Pol­ski.

Grzegorz GPS Świderski

PS1. Jestem najstarszym blogerem, który się jeszcze na Salonie24 uchował, a mimo to jestem tu cenzurowany, a moje komentarze są ukrywane przez boty zapuszczane przez redakcję. Nie uchylam się od dyskusji i odpowiadania na komentarze, ale proszę to przenieść na X, gdzie jak na razie jest największa wolność słowa. O dyskusję w kwestiach poruszanych w tej notce proszę w tym miejscu: https://x.com/gps65/status/1818207846749573610 - tam odpowiem na każdy komentarz.

PS2. Wszystkie moje tu ocenzurowane notki są na portalach: https://niepoprawni.pl/ludzie/gps65 oraz https://www.mpolska24.pl/blog/gps111

__________________

Transhumanizm a chrześcijaństwo <- poprzednia notka

na­stęp­na not­ka -> Największa tragedia w historii Polski!

__________________

Tagi: gps65, islamiści, wojna cywilizacyjna, Polska, Sarmatolibertarianie

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj4 Obserwuj notkę
GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta AI. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję, łapówki przyjmuję: suppi.pl/gps65

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (4)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo