GospodarzDomu GospodarzDomu
246
BLOG

Frankowicze w odwecie

GospodarzDomu GospodarzDomu Kredyty Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Dawno nie słyszałem nic o frankowiczach… ale jak już się pojawił news, to z przytupem. Bowiem przeczytałem, iż frankowicze mają plan odegrania się na bankach. Pomijam fakt, że samo stwierdzenie, że chcą się odegrać brzmi kuriozalnie… ale może napiszę o co chodzi.

Zadłużeni we frankach, chcą zlikwidować konta i zabrać oszczędności z banków, w których zaciągnęli kredyty. Pieniądze te chcą ulokować w placówkach, które nie udzielały kredytów walutowych, namawiają tez swoje rodziny i znajomych. Ma to być kara dla banków, które nie godzą się na przewalutowanie kredytów i nie chcą z nimi negocjować. Rozumiem samą ideę i to, że przyniosła ona skutki np. w USA, ale sytuacja jest jednak kompletnie inna, inne okoliczności. Wydaje mi się, że banki co zarobiły na tym, to zarobiły (zapewne grube pieniądze) i to kiepski straszak dla nich. Pytanie jaki procent Polaków się w to zaangażuje? Jestem bardzo ciekaw czy w jakiś sposób wpłynie to na postawę banków (osobiście uważam, że nie albo w małym stopniu). Natomiast kwestię protestów frankowiczów już komentować nie będę, bo już wiele zostało na ten temat powiedziane, sam też pisałem chyba już o tym.

Ciekaw jestem Waszej opinii czy taki protest może wpłynąć na banki? Jeśli tak to w jakim stopniu?

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Gospodarka