cisza cisza
251
BLOG

"Póki ja jestem szefem..." - chanukowy problem prezesa?

cisza cisza Rozmaitości Obserwuj notkę 20

Czy to nowa deklaracja programowa prezesa?

Tak mówił dziennikarzom:


"Ale póki ja jestem szefem PiS, to gaśnic do gaszenia chanuki używać nie będziemy "- stwierdził Kaczyński, nawiązując do zachowania Grzegorza Brauna w Sejmie.

Jak podkreślił, "Konfederacja to jest pewien element lobbingu". -


To dziwny twór, bo żeby w jednej niewielkiej partii były cztery partie, to naprawdę dość rzadko spotykane. (…) To tak wygląda jakby oni byli tu po to, by prawica w Polsce nie rządziła


image



Źródło: wpolityce.pl

Uśmiałam się .... przy niedzieli.
Prezes ma teraz jakiś problem z gaśnicą?

Tyle czasu minęło a on sobie gaśnicę przypomniał...

Czy w ogóle ktokolwiek mógłby zalecać mu użycie gaśnicy podczas dorocznych uroczystości?

To byłby wysoce niezręczny plagiat....



cisza
O mnie cisza

staram się ... ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (20)

Inne tematy w dziale Rozmaitości