Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
46
BLOG

Czy Bóg naprawdę nas słyszy? Odpowiedź, która zmieni twoje życie!

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 2
Zastanawiałe/aś się kiedyś, czy Twoje modlitwy docierają do Boga? Czy On naprawdę słucha naszych próśb i trosk? W dzisiejszym zabieganym świecie łatwo zapomnieć o obecności Boga i poczuć się samotni. Jednak Słowo Boże daje nam jasną i pełną nadziei odpowiedź na to pytanie. Odkryj, jak pogłębić swoją relację z Bogiem i doświadczyć Jego niesamowitej miłości.

 Księga Jeremiasza, jeden z najpiękniejszych listów miłosnych napisanych przez Boga do Jego ludu, zawiera niezwykłą obietnicę. W rozdziale 29, wersetach 12-13 czytamy: Wtedy będziecie mnie wzywać, pójdziecie i będziecie modlić się do mnie, a ja was wysłucham; Będziecie mnie szukać i znajdziecie mnie, gdy będziecie szukać całym swym sercem.” To niezwykłe zaproszenie od samego Stwórcy! Bóg pragnie, abyśmy nawiązali z Nim bliską relację i zaufali, że zawsze nas wysłucha.*   

Bóg cię słyszy - znajdź Go całym sercem

 Jednak, aby doświadczyć pełni Bożej obecności, musimy szukać Go całym sercem. 1. List Jana 2, 15 przypomina nam: Nie miłujcie świata ani tego, co jest na świecie. Jeśli ktoś miłuje świat, nie ma w nim miłości Ojca.” Nasze serca często są rozproszone przez troski tego świata, materializm i pożądliwości. Kiedy pozwalamy, by te rzeczy zajmowały centralne miejsce w naszym życiu, oddalamy się od Boga.

 Apostoł Paweł w Liście do Rzymian 8, 28 mówi: Wiemy też, że Bóg współdziała we wszystkim dla dobra tych, którzy Go miłują, którzy są powołani według Jego zamysłu.” Nawet gdy przechodzimy przez trudne chwile, możemy mieć pewność, że Bóg pracuje w naszym życiu, aby uczynić nas bardziej podobnymi do Chrystusa.

Jak więc szukać Boga całym sercem?

  • Regularna modlitwa: Przeznaczaj codziennie czas na rozmowę z Bogiem. Dziel się z Nim swoimi radościami, troskami i prośbami.
  • Studium Biblii: Czytaj Słowo Boże codziennie, aby poznawać Bożą wolę i Jego charakter.
  • Uczestnictwo w życiu wspólnoty: Spotykaj się z innymi wierzącymi, aby wzrastać w wierze i wspierać się nawzajem.
  • Służba innym: Pomaganie innym jest jednym ze sposobów wyrażania naszej miłości do Boga.

Modlitwa

Ojcze niebieski, dziękuję Ci za Twoją niezmierzoną miłość i za to, że zawsze mnie słuchasz. Otwórz moje serce na Twoje Słowo i pomóż mi szukać Cię całym sercem. Chcę Cię kochać ponad wszystko i służyć Ci całym swoim życiem. W imię Jezusa, amen.

| #modlitwa | #Bóg | #wiara | #Biblia | #relacjazBogiem | #nadzieja | #życiechrześcijańskie | #SłowoBoże | #Jeremiasz29 | #1ListJana2_15 |

Oprac. redaktor Gniadek

Przeczytaj również:

*Źródła { https://awmpolska.com/jak-odnalezc-podazac-i-wypelnic-boza-wole-nowy/ }

Zachęcam Cię do Partnerstwa w mojej misji szerzenia Ewangelii wśród tych, którzy najbardziej tego potrzebują. Materiał jest dostępny bezpłatnie, ale Twoja hojna darowizna, sugerowana na kwotę 30 PLN pomoże w dotarciu do większej liczby osób, dostarczyć jeszcze lepsze materiały. Dziękuję za Twoją pomoc i błogosławieństwo! Odwiedź stronę: https://BuyCoffee.to/gandalf
Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj2 Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (2)

Inne tematy w dziale Kultura