Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
19
BLOG

Głodni Słowa – Życie w Obfitości

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Czy kiedykolwiek czułeś się wewnętrznie pusty, pomimo zaspokojenia podstawowych potrzeb? Słowo Boże przypomina nam, że człowiek żyje nie tylko chlebem, ale każdym słowem pochodzącym z ust Boga. W dzisiejszym świecie, pełnym hałasu i pośpiechu, łatwo zapomnieć o tym głębokim duchowym głodzie, który możemy zaspokoić tylko przez regularne studiowanie Biblii.

Chleb Życia – Więcej niż Pokarm

 Jezus Chrystus, Słowo wcielone, przybył na świat, abyśmy mieli życie w obfitości. W Ewangelii Jana 10, 10 czytamy: Złodziej przychodzi tylko po to, żeby kraść, zabijać i niszczyć. Ja przyszedłem, aby miały życie i aby miały je w obfitości. To obietnica, która przekracza nasze najśmielsze oczekiwania.*   

 Apostoł Paweł, pisząc do Tymoteusza, podkreślał ogromną wartość Pisma Świętego dla naszego duchowego rozwoju (2 Tymoteusza 3, 15). Słowo Boże jest jak mapą, która prowadzi nas przez życie, jak lekarstwem, które leczy nasze rany, i jak miecz Ducha Świętego, który pomaga nam pokonać wszelkie duchowe bitwy.

 Kiedy czytamy Biblię, Bóg przemawia do naszych serc, ukazując nam prawdę o sobie: o świecie i o nas samych. Pozwala nam odkryć Jego plan dla naszego życia i wyposaża nas w siłę, by go wypełniać. Regularne studiowanie Pisma Święta wzmacnia naszą wiarę, pogłębia naszą relację z Bogiem i pozwala nam dostrzegać Jego działanie w naszym życiu.

 Pamiętajmy, że Słowo Boże jest żywe i skuteczne (Hebrajczyków 4, 12). Ono nie tylko nas poucza, ale także przekształca. Kiedy pozwalamy Słowu Bożemu przeniknąć w głąb naszego serca, doświadczamy przemiany. Stajemy się bardziej podobni do Chrystusa i zaczynamy owocować w miłości, radości, pokoju, cierpliwości, uprzejmości, dobroci, wierności, łagodności i panowaniu nad sobą (Galacjan 5, 22-23).

Nie pozwól, aby Twój duchowy głód pozostał niezaspokojony. Wygospodaruj codziennie choć kilka chwil na czytanie Biblii i rozmyślanie nad jej treścią. Poproś Ducha Świętego, aby otworzył Twoje oczy na prawdy zawarte w Piśmie Świętym. Pamiętaj, że Słowo Boże jest lampą dla Twoich stóp i światłem na Twojej ścieżce (Psalm 119, 105).

Modlitwa:

Ojcze niebieski, dziękuję Ci za dar Twojego Słowa. Proszę, abyś otworzył moje serce na jego prawdy. Pomóż mi głębiej poznać Ciebie i Twoją wolę dla mojego życia. Niech Twoje Słowo będzie dla mnie pokarmem, który zaspokaja mój duchowy głód. W imię Jezusa, amen.

| #Biblia | #SłowoBoże | #duchowość | #wiara | #chrześcijaństwo | #życiewobfitości | #studiumBiblii | #modlitwa | #rozwójosobisty | #JezusChrystus |

Oprac. redaktor Gniadek

Przeczytaj również:

*Źródła { https://www.bible.com/pl/bible/138/JHN.10.1-21.UBG }

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Kultura