Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
18
BLOG

Boskie Wiadomości dla Zmęczonego Serca

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Życie bywa pełne wyzwań, a czasem czujemy się zagubieni i samotni. Jednak w Słowie Bożym znajdujemy nie tylko pocieszenie, ale także pewność, że Bóg jest zawsze z nami. W dzisiejszych rozważaniach przyjrzymy się, jak piękne są nogi tych, którzy niosą dobrą nowinę o zbawieniu i jak możemy sami stać się głosicielami tej radosnej wiadomości.

Dobra Nowina od Boga dla Ciebie

 W Księdze Izajasza 52, 7 czytamy o pięknie tych, którzy niosą światu dobrą nowinę. To niezwykłe porównanie przypomina nam o tym, jak ważna jest ewangelizacja. Kiedy dzielimy się z innymi radością płynącą z poznania Boga, stajemy się Jego narzędziami, podobnie jak nogi, które niosą nas do innych ludzi.

 Abraham, ojciec wierzących, doświadczył Bożej obecności w swoim życiu. Pan zapewnił go: Nie bój się, Abramie. Ja jestem twoją tarczą i twoją niezmiernie obfitą nagrodą(Rdz 15, 1). Te słowa są niezwykle pokrzepiające dla każdego z nas. Kiedy czujemy się zagrożeni lub osamotnieni, możemy szukać schronienia w ramionach Boga. On jest naszą tarczą, która chroni nas przed wszelkim złem.

 Psalmista woła: Ale ty, PANIE, jesteś moją tarczą, moją chwałą, tym, który podnosi moją głowę(Ps 3, 3). To piękne wyznanie wiary przypomina nam, że Bóg jest naszym wszystkim. On jest naszą siłą, naszą nadzieją i naszym ratunkiem.

 Apostoł Jan dodaje: Jeśli wyznajemy nasze grzechy, Bóg jest wierny i sprawiedliwy, aby nam przebaczyć grzechy i oczyścić nas z wszelkiej nieprawości” (1 Jana 1, 9). To niezwykła obietnica! Dzięki wierze w Jezusa Chrystusa możemy otrzymać przebaczenie i nowe życie.*   

Dzielmy się dobrą nowiną o Jezusie z innymi! Niech nasze życie będzie świadectwem Bożej miłości. Pamiętajmy, że każdy z nas może być głosicielem Ewangelii. Nawet małe gesty dobroci mogą przynieść wielkie owoce.

Modlitwa:

Kochający Ojcze, dziękujemy Ci za Twoją niezmierzoną miłość i łaskę. Dziękujemy za Twoje Słowo, które jest dla nas lampą dla naszych nóg i światłem na naszej ścieżce. Pomóż nam być Twoimi świadkami w świecie. Daj nam odwagę, byśmy głosili dobrą nowinę o Tobie. W imię Jezusa Chrystusa, naszego Pana. Amen.

| #Ewangelizacja | #nadzieja | #wiara | #Bóg | #JezusChrystus | #Biblia | #pocieszenie | #zbawienie | #modlitwa | #życiechrześcijańskie |

Oprac. redaktor Gniadek

Przeczytaj również:

*Źródła { https://getsavenow.weebly.com/blog/previous/11 }

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Kultura