Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
18
BLOG

Dom Pana – moja ucieczka i radość

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 3
Czy kiedykolwiek czułeś się zagubiony w burzliwym morzu życia? Szukałeś bezpiecznej przystani, miejsca, gdzie mógłbyś znaleźć spokój i ukojenie? Psalmista Dawid, doskonale znał to uczucie. W swoich psalmach opisuje dom Pana jako miejsce schronienia, gdzie można znaleźć siłę, nadzieję i miłość.

W cieniu Wszechmogącego

 W dzisiejszym zabieganym świecie łatwo zapomnieć o najważniejszych wartościach. Gonimy za sukcesem, bogactwem, przyjemnościami, zapominając o tym, co naprawdę się liczy. A przecież prawdziwe szczęście i spełnienie możemy odnaleźć tylko w Bogu.

 Słowa Psalmisty są dla nas dziś niezwykle aktualne. On pragnął jednego – mieszkać w domu Pana po wszystkie dni swojego życia. Chciał być blisko Boga, doświadczać Jego obecności i piękna. To pragnienie powinno być również naszym.

 Kiedy czujemy się słabi, gdy przytłaczają nas problemy, kiedy ogarnia nas lęk – schronienie w domu Pana jest najlepszym lekarstwem. To tam znajdziemy siłę, pociechę i nadzieję. Bóg jest naszym Ojcem, który zawsze o nas dba. On jest naszą skałą, na której możemy się oprzeć.

 Zastanów się, jak ty możesz pogłębić swoją relację z Bogiem. Czy regularnie spędzasz czas na modlitwie i czytaniu Biblii? Czy uczestniczysz w życiu Kościoła? Jeśli nie, to jest to doskonała okazja, aby zacząć. Otwórz swoje serce na działanie Ducha Świętego i pozwól Bogu, aby przemienił twoje życie.

Modlitwa:

Kochający Ojcze, dziękuję Ci za Twoją dobroć i miłosierdzie. Dziękuję Ci za to, że zawsze jesteś przy mnie, że jesteś moją ucieczką i moją siłą. Pomóż mi, abym mógł/mogła coraz bardziej doświadczać Twojej obecności w moim życiu. Niech Twój dom będzie moim domem, a Twoja miłość – moim największym skarbem. Amen.

| #Psalm27 | #Psalm23 | #domPana | #schronienie | #Bóg | #modlitwa | #wiara | #nadzieja | #miłość | #życieduchowe | #Biblia | #religia |

Przeczytaj również:


Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj3 Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Kultura