Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
12
BLOG

Ranny Świt Miłosierdzia: Droga do Serca Boga

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Budzimy się każdego ranka z nadzieją na nowy dzień. Ale czy naprawdę wiemy, jak wykorzystać ten czas? Biblia, w Księdze Psalmów 143, zachęca nas, byśmy rano słuchali o Bożym miłosierdziu. To właśnie w porannych chwilach możemy na nowo odkryć Bożą miłość i powierzyć Mu swoje życie.

Miłość, która uzdrawia. Śladami Bożego Miłosierdzia

 W dzisiejszym świecie, pełnym pośpiechu i zła, łatwo zapomnieć o tym, jak ważna jest miłość bliźniego. Apostoł Paweł w Liście do Kolosan 3, 12-13 przypomina nam, że jako chrześcijanie powinniśmy przyodziewać się w serdeczne miłosierdzie, dobroć i przebaczenie. To właśnie te cechy czynią nas prawdziwymi uczniami Chrystusa.

 Kiedy rano otwieramy oczy, warto zadać sobie pytanie: "Czy dziś będę miłosierny dla innych? Czy potrafię przebaczyć tym, którzy mnie skrzywdzili?" Odpowiedzi na te pytania mogą zmienić nasze życie i życie ludzi wokół nas.

 Pamiętajmy, że Bóg jest zawsze gotowy przebaczyć. Jego miłosierdzie jest niezmierzone. Kiedy zmagamy się z trudnościami, warto zwrócić się do Niego z modlitwą. On wskaże nam drogę, którą mamy iść.

Modlitwa:

Boże Ojcze, dziękuję Ci za Twoje niezmierzone miłosierdzie. Pomóż mi, abym każdego ranka mógł doświadczać Twojej obecności. Naucz mnie kochać bliźnich tak, jak Ty kochasz mnie. Daj mi siłę, abym mógł przebaczać i być przebaczonym. Amen.

| #miłosierdzieBoże | #przebaczenie | #modlitwa | #Biblia | #Psalm143 | #ListdoKolosan | #rozwójduchowy | #chrześcijaństwo | #życiecodzienne | #inspiracja | #motywacja |

Przeczytaj również:


Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Kultura