Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
24
BLOG

Walka niewidzialnych armii: Kiedy aniołowie stają po naszej stronie

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Czy wiesz, że wokół nas toczy się nieustanna, niewidzialna bitwa? To starcie dobra ze złem, światłości z ciemnością. A my, jako ludzie, często jesteśmy w samym jego środku. Ale nie jesteśmy sami. Jak czytamy w Księdze Daniela, nawet gdy zmagamy się z potężnymi siłami przeciwności, możemy liczyć na pomoc niebiańskich wojska.

Aniołowie walczą za nas

 Księga Daniela odsłania przed nami fascynujący obraz duchowego świata, gdzie aniołowie odgrywają kluczową rolę. W rozdziale 10 czytamy o tym, jak anioł Boży, wysłany, by przekazać Danielowi ważne objawienie, spotyka opór ze strony "księcia królestwa Persji". Ta scena ukazuje nam, że nasze życie nie jest pozbawione duchowych walk. Często zmagamy się z siłami, które chcą nas powstrzymać, zablokować nasze błogosławieństwa i odwrócić od Boga.

 Jednak wersety te niosą ze sobą potężną obietnicę: "ale oto Michał, jeden z przedniejszych książąt, przyszedł mi z pomocą". To przypomnienie, że choćby przeciwności były wielkie, mamy potężnych sojuszników w niebie. Aniołowie, jako słudzy Boży, są gotowi stać w naszej obronie i pomagać nam w naszych codziennych zmaganiach.

 Podobnie, historia trzech Hebrajczyków wrzuconych do pieca rozpalonego ogniem (Dn 3) ukazuje nam niezłomną wiarę w Boga, który jest w stanie nas uchronić przed wszelkim złem. Ich słowa: "Nasz Bóg, którego chwalimy, może nas wyrwać z pieca rozpalonego ogniem" są wyrazem głębokiego przekonania o Bożej mocy i opiece.

Co to oznacza dla nas?

  • Nie jesteśmy sami: Zawsze, gdy czujemy się osamotnieni lub przytłoczeni problemami, warto pamiętać, że mamy w niebie potężnych orędowników.
  • Mamy moc w modlitwie: Przez modlitwę możemy prosić o pomoc aniołów i wzywać imienia Pana.
  • Wiara przenosi góry: Nasza wiara w Boga jest tarczą, która chroni nas przed wszelkim złem.

Modlitwa:

Ojcze Niebieski, dziękuję Ci za Twoją niewidzialną armię aniołów, którzy otaczają mnie swoją opieką. Dziękuję za Twoją miłość i wierność. Proszę, wzmocnij moją wiarę i pozwól mi doświadczyć Twojej obecności w moim życiu. Niech Twoja wola dokonuje się we mnie. W imię Jezusa, amen.

| #KsięgaDaniela | #anioły | #duchowawalka | #modlitwa | #wiara | #ochrona | #Bóg | #Biblia | #inspiracja | #motywacja | #życieduchowe |

Przeczytaj również:


Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Kultura