Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
20
BLOG

W otchłani opieki: Kiedy Bóg obiecuje być zawsze blisko

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Czujesz się zagubiony w wirze codziennych problemów? A może przytłacza Cię lęk przed przyszłością? Słowa Psalmu 91, 14-16 niosą potężne przesłanie nadziei i otuchy. Bóg obiecuje być naszym schronieniem i siłą w każdej sytuacji. Odkryj, jak te wersety mogą zmienić Twoje życie.

Obietnica Boga w burzy życia

 Żyjemy w świecie pełnym niepewności i chaosu. Czasem wydaje się, że siły zewnętrzne chcą nas pogrążyć w otchłani zmartwień. Jednak Słowo Boże przypomina nam, że nawet w najciemniejszych chwilach możemy znaleźć ukojenie w ramionach naszego Stwórcy.

Psalm 91, 14-16 to piękna obietnica Boga skierowana do każdego, kto w Niego wierzy. "Wybawię go, bo mnie umiłował" - te słowa niosą w sobie głębokie zapewnienie, że Bóg zawsze jest gotowy przyjść z pomocą. Kiedy zaufamy Mu całym sercem, On stanie się naszą twierdzą, naszym schronieniem przed wszelkim złem.

 "Będę z nim w utrapieniu" - ta obietnica dodaje nam odwagi w chwilach próby. Wiemy, że nie jesteśmy sami, nawet gdy borykamy się z trudnościami. Bóg jest zawsze blisko, gotowy nas wesprzeć i pocieszyć.

 A co z przyszłością? "Długimi dniami go nasycę" - to obietnica obfitego życia, pełnego błogosławieństw. Bóg pragnie, abyśmy doświadczali pełni życia już teraz, a także w wieczności.

 Niech te słowa staną się dla Ciebie źródłem siły i nadziei. Zwróć się do Boga w modlitwie, podziękuj Mu za Jego obecność w Twoim życiu i proś o Jego prowadzenie. Otwórz swoje serce na Jego miłość i pozwól, aby przemieniła Twoje życie.

Modlitwa:

Kochający Ojcze, dziękuję Ci za Twoją niezmierzoną miłość i wierność. Dziękuję, że zawsze jesteś przy mnie, nawet gdy tego nie widzę. Proszę, pomóż mi bardziej ufać Twoim obietnicom i głębiej doświadczać Twojej obecności w moim życiu. Niech Twoja chwała napełni moje serce i moje życie. Amen.

| #Psalm91 | #Bóg | #nadzieja | #wiara | #ochrona | #obietniceBoże | #modlitwa | #życiechrześcijańskie | #pokójwewnętrzny | #motywacja | #inspiracja |

Przeczytaj również:


Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Kultura