Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
30
BLOG

Od obfitości życia do prawdziwego odpoczynku: Jak naśladować Dobrego Pasterza

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Czy pragniesz życia w obfitości, wypełnionego pokojem i prawdziwym odpoczynkiem? Jezus, Dobry Pasterz, pokazuje nam drogę. W Ewangelii Jana 10 i Mateusza 11 objawia On swoją misję niesienia życia i oferuje nam zaproszenie do naśladowania Go. Odkryjmy, jak możemy czerpać z Jego obfitości i zaznać prawdziwego odpoczynku dla naszych dusz.

Naśladuj Dobrego Pasterza: Znajdź obfitość życia i prawdziwy odpoczynek

 W dzisiejszym zabieganym świecie łatwo jest popaść w pułapkę złodzieja, który "przychodzi tylko po to, żeby kraść, zabijać i niszczyć". Stres, lęk i poczucie pustki mogą wypełniać nasze serca, oddalając nas od prawdziwego życia, którego pragniemy.

 Jezus, Dobry Pasterz, staje w opozycji do złodzieja. On "przyszedł, aby miały życie i aby miały je w obfitości" (Jan 10, 10). Oferuje nam życie pełne sensu, radości i miłości, wolne od trosk i niepokoju.

 Aby wejść na tę ścieżkę obfitości, musimy naśladować Dobrego Pasterza. On oddaje swoje życie za owce, troszczy się o nie i prowadzi je ku bezpiecznym pastwiskom (Jan 10, 11). Naśladując Go, otwieramy się na Jego miłość i opiekę, pozwalając Mu prowadzić nas ku prawdziwemu życiu.

 Jezus zaprasza nas: "Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie odpoczynek dla waszych dusz"* (Mateusza 11, 29). Jego jarzmo nie jest ciężarem, ale znakiem Jego łagodnej władzy i troski. Ucząc się od Niego pokory i miłości, odnajdujemy prawdziwy odpoczynek dla naszych dusz, wyzwolenie od ciężaru trosk i niepokoju.

 Naśladując Dobrego Pasterza, stajemy się również pasterzami dla innych. Dzieląc się Jego miłością i troską z tymi wokół nas, tworzymy świat pełen obfitości życia i prawdziwego odpoczynku.

Modlitwa:

Dobry Pasterzu, dziękuję Ci za Twoją nieskończoną miłość i troskę. Pragnę naśladować Cię i czerpać z obfitości życia, którą mi ofiarujesz. Naucz mnie pokory i miłości, abym mógł nieść Twoją dobroć innym. Pomóż mi odnaleźć prawdziwy odpoczynek dla mojej duszy w Twojej obecności. Amen.

| #Jezus | #DobryPasterz | #obfitośćżycia | #prawdziwyodpoczynek | #naśladowanie | #pokora | #miłość | #troska | #ewangelizacja |

Przeczytaj również:

*Źródła { www.zyjesztylkoraz.pl/przyjemnosc-i-zysk-ze-studiowania-biblii-rozdzial-14/ }

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Kultura