Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
18
BLOG

Siła w próbie - Odkryj moc wiary w obliczu przeciwności

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Czy kiedykolwiek czułeś się przytłoczony życiowymi wyzwaniami? Czy wątpiłeś w siłę swojej wiary, gdy stawiałe/aś czoła przeciwnościom? Ten wpis jest dla Ciebie - zanurzmy się w Słowie Bożym i odkryjmy, jak wiara niczym złoto może zostać wypróbowana i wyjść z niej mocniejsza.

Wiara jak złoto - przetrwa każdy ogień

W 1. Liście Piotra 1, 7 czytamy: "Aby doświadczenie waszej wiary, o wiele cenniejszej od zniszczalnego złota, które jednak próbuje się w ogniu, okazało się ku chwale, czci i sławie przy objawieniu Jezusa Chrystusa". Podobnie jak złoto jest oczyszczane w ogniu, tak i nasza wiara bywa wystawiana na próby. Te trudne momenty nie definiują nas jednak, ale dają szansę na wzrost i umocnienie.

Księga Jeremiasza 1, 5 przypomina nam, że Bóg znał nas i powołał jeszcze przed narodzinami: "Zanim ukształtowałem cię w łonie, znałem cię, zanim wyszedłeś z łona, uświęciłem cię i ustanowiłem prorokiem dla narodów". Nawet w chwilach zwątpienia pamiętajmy o Bożym planie dla naszego życia. On jest z nami i daje nam siłę, by przezwyciężać wszelkie przeciwności.

Psalm 31, 2 oferuje nam modlitwę w chwilach zwątpienia: "Nakłoń ku mnie swego ucha, czym prędzej mnie ocal; bądź mi mocną skałą, domem obronnym, abyś mnie wybawił". Bóg jest naszą ostoją i źródłem siły. Kiedy prosimy Go o pomoc, otwiera przed nami nowe ścieżki i daje nadzieję na lepsze jutro.

 Pamiętajmy, że próby wiary nie są daremne. To one kształtują naszą siłę duchową i uczą nas całkowitego zaufania Bogu. Niech ten wpis będzie dla Ciebie zachętą do pielęgnowania wiary w każdych okolicznościach. Nawet w obliczu największych wyzwań możesz odkryć w sobie moc, o której nie wiedziałeś.

Zastanów się, przed jakimi wyzwaniami stoisz w swoim życiu. Jak możesz wykorzystać te doświadczenia do wzmocnienia swojej wiary? Pamiętaj, że nie jesteś sam. Bóg jest zawsze z Tobą i pragnie Ci pomóc. Wyjdź poza strefę komfortu, czyń dobro innym i dziel się swoją wiarą ze światem. To właśnie w takich momentach doświadczasz prawdziwej siły płynącej z wiary.

Modlitwa:

Ojcze Niebieski, dziękuję Ci za Twoją miłość i opiekę nade mną. Proszę Cię o siłę do przezwyciężania wszelkich przeciwności i o wiarę, która przetrwa każdy ogień. Daj mi odwagę, bym mógł(a) czynić dobro innym i dzielić się Twoją miłością ze światem. Amen.

| #wiara | #próba | #siła | #Bóg | #chrześcijaństwo | #modlitwa | #1ListPiotra | #KsięgaJeremiasza | #Psalm31 | #zaufanie | #odwaga | #działanie | #dobroć |

Przeczytaj również:

Możesz postawić kawę na BuyCoffee.to/gandalf, ☕️ za wkład dla dobra wspólnego oraz pomóc na walkę z chorobą nowotworową. Dziękuję i błogosławię za otrzymane od Ciebie każde wsparcie że doceniasz działalność twórców internetowych. :) 

*Źródła { www.biblegateway.com/passage/?search=Pierwszy%20List%20%C5%9Bw.%20Piotra%201&version=UBG ; www.bogzyje.pl/czy-jezus-zstapil-z-nieba/ }


Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Kultura