Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
18
BLOG

Droga, Prawda i Życie: Odkryj Boga w Sobie

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Czy kiedykolwiek czułeś pustkę w sercu, tęsknotę za czymś więcej niż to, co oferuje świat? Odpowiedź na te pytania może kryć się w zaskakująco prostym przesłaniu: Bóg jest w tobie. Odkryj drogę do Niego i odmień swoje życie.

Bóg w Nas - Droga do Życia

W Ewangelii Jana Jezus mówi: "Ja jestem drogą, prawdą i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca jak tylko przeze mnie" (J 14, 6). Te słowa skrywają głęboką prawdę o naturze Boga i o naszej relacji z Nim. Bóg nie jest odległą, niedosięgalną istotą, ale obecnością, która mieszka w każdym z nas. Jest drogą, która prowadzi nas do prawdziwego życia, prawdą, która rozprasza ciemność kłamstwa i złudzeń, i życiem, które daje siłę i nadzieję w obliczu wszelkich przeciwności.

W 2. Liście do Koryntian Paweł Apostoł zachęca nas do pojednania się z Bogiem przez Chrystusa (2 Kor 5, 20). Bóg pragnie bliskiej relacji z każdym z nas, ale grzech oddala nas od Niego. Jezus Chrystus, Syn Boży, pokonał śmierć i zmartwychwstał, aby otworzyć nam drogę powrotu do Boga. Poprzez wiarę w Niego i żal za grzechy możemy doświadczyć przebaczenia i odnowienia.

Ewangelia Łukasza ukazuje nam niezmierną hojność Boga (Łk 11, 13). Jeśli nawet my, ludzie ułomni i grzeszni, potrafimy dawać dobre dary swoim dzieciom, o ileż bardziej Bóg, nasz Ojciec niebieski, pragnie obdarować nas Duchem Świętym! Duch Święty jest darem, który prowadzi nas ku głębszemu poznaniu Boga, umacnia naszą wiarę i napełnia nas miłością.

Modlitwa:

Ojcze Niebieski, dziękuję Ci za Twoją miłość i obecność w moim życiu. Pragnę poznać Cię lepiej i doświadczać Twojej mocy w moim codziennym życiu. Prowadź mnie drogą prawdy i życia, umocnij moją wiarę i napełnij mnie Duchem Świętym. Proszę o przebaczenie moich grzechów i o nową szansę na budowanie bliższej relacji z Tobą. Amen.

| #Bóg | #JezusChrystus | #DuchŚwięty | #wiara | #grzech | #przebaczenie | #pojednanie | #życiewieczne | #droga | #prawda | #życie |

Przeczytaj również:

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Kultura