Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
407
BLOG

List otwarty do Pana Premiera Tuska w sprawie obecnych rządów

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Polityka Obserwuj notkę 0
W swoim najnowszym wywiadzie telewizyjnym Pan Premier Donald Tusk wyraził przekonanie o komforcie obywateli w kontekście obecnych rządów. Poniżej znajduje się list otwarty, w którym autor wyraża swoje niezadowolenie z tego stanowiska, zwracając uwagę na kwestie związane z neutralnością światopoglądową w instytucjach publicznych szczebla miejskiego.

Szanowny Panie,
pierwszy ministrze D.F. Tusku,

 W związku z Pańskim udziałem w wywiadach różnych stacji telewizyjnych, pragnę wyrazić swoje niezgody na stwierdzenie, że czuję się komfortowo w obliczu obecnych rządów.

 Nie jestem w stanie odczuwać komfortu, gdy w przestrzeni publicznej i urzędach nie są respektowane wyroki Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w zakresie neutralności światopoglądowej, zwłaszcza gdy zarządcą jednostki samorządu terytorialnego jest osoba związana z Pańską macierzystą opcją polityczną.

Z wyrazami szacunku, 

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj Obserwuj notkę

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka