beautyfool beautyfool
121
BLOG

Kandydat na komendanta Moskwy

beautyfool beautyfool Rosja Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Putin otacza się osobistymi strażnikami… Znamy podobne epizody w historii świata. „Brutusie i ty też przeciwko mnie?” Wcześniej już napisałem. Ofensywa kurska może być gwoździem do trumny Putina.

I jego popleczników i klakierów typu Miedwiediewa czy Sobakowa (Pieskow). Ale zadziwia mnie milczenie pierwszej damy propagandy rosyjskiej, Zacharowej, w sprawie ukraińskiej operacji kurskiej. A może przeoczyłem?

Dmitrij Miedwiediew wyklucza możliwość negocjacji z Ukrainą.

Nazwał ukraiński atak w obwodzie kurskim "aktem terroryzmu".

Jest tajemnicą poliszynela że M. jest alkoholikiem. Jak to wybełkotywał z siebie, musiał być co najmniej po 2 litrach wypitej wódki

Od ponad dwóch tygodni wojska ukraińskie prowadzą operację militarną na terytorium Rosji. Według informacji podanych we wtorek przez Kijów, w obwodzie kurskim Ukraińcy kontrolują co najmniej 93 miejscowości na obszarze ponad 1260 kilometrów kwadratowych.

Ukraińcy ustanowili też swojego komendanta na zajętych terenach. Został nim gen. Moskalow.

To pewnie taka przygrywka przed tym zanim zostanie komendantem Moskwy.


beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (6)

Inne tematy w dziale Polityka