Jan Peńsko- trener pływania. Polonista, który wskrzesił Legię w RF Podcast
Salon24, czy jeszcze można uratować?
Wczoraj ukazala się znakomita notka BePiotra:
Salon24 - co się zmieniło i co można zmienić?
https://www.salon24.pl/u/bepiotr/1418282,salon-24
Przyklad;
TVN na sprzedaż. Kinga Rusin drży, że Obajtek zostanie prezesem
https://www.salon24.pl/newsroom/1416711,tvn-na-sprzedaz-kinga-rusin-drzy-ze-obajtek-zostanie-prezesem
Autor: Salonik24
Ja wiem, kim jest autorka tej publikacji, ale nie jestem upoważniony do podania. Zreszta to bez znaczenia, chodzi o tresc.
Cyt: Wracając do artykułów redakcyjnych - szkoda, że autorzy artykułów są anonimowi. Boją się podpisać?! Przecież treści anonimowe zawsze są poddawane w wątpliwość.
Andrzej S. Tarnowski
" Dla wydawcy liczy się klikalność, więc wybór tekstów promowanych jest wg gustu admina inne kryteria chyba nie obowiązują :)
Ja wiem, ze były socjologiczne badania piszących i komentujacych w salonie24. Około 70% pochodzi z terenow Polski B. i nie ma matury.
Nie znaczy to jednak, aby posługiwać się jezykiem małolatów, których tu praktycznie nie ma.
Cyt: Kinga Rusin drży…
Dramat, to jezyk dla małolatów, których tutaj nie ma, lub gorzej, lekceważenie tutejszych blogerow. Tak dalej nie może być. Ja wiem, znam tego rodzaju publikacje od ponad 40 lat.
Us Weekly: Wiodący magazyn o celebrytach i popkulturze, który zawiera ekskluzywne wywiady i profile celebrytów. Obejmuje również wiadomości o celebrytach, dietach, ślubach i rozwodach.
In Touch Weekly: Magazyn skupiający się na plotkach o celebrytach. W 2015 roku kontrowersyjnie opublikował policyjne śledztwo w sprawie Josha Duggara z reality show 19 Kids and Counting.
Life & Style Weekly: Tygodnik plotkarski, który dzieli wydawcę z In Touch Weekly. Skupia się na wskazówkach dotyczących stylu życia, aby włączyć urodę i modę celebrytów do życia czytelników.
People: Magazyn plotkarski wydawany przez Dotdash Meredith.
Star: Magazyn plotkarski wydawany przez a360 Media, LLC.
National Enquirer: Magazyn plotkarski wydawany przez a360 Media, LLC.
HELLO!: Magazyn plotkarski wydawany przez Hello Ltd.
Closer Weekly: Magazyn plotkarski wydawany przez a360 Media, LLC.
Magazyny plotkarskie, znane również jako magazyny tabloidowe, zawierają skandaliczne historie dotyczące życia osobistego celebrytów i innych znanych osób.
Ale autorzy publikujący w tych plotkarskich magazynach jak dziennikarze śledczy.
Dzień i w noc ciężko tyrają, robią zdjęcia, video, wywiady, etc.
Co robi salonowa dziennikarka?
Fot. Kinga Rusin w Kambodży/Instagram
Salonik24
Przepisuje, załącza z Instagram zdjęcie.
Może nowy właściciel Jan Peńsko pisząc:
- Chcemy dotrzeć z publicystyką do młodzieży, korzystając z formatów, które są im bliskie i zrozumiałe, takich jak TikTok, Instagram czy Twitch.
Zastanowi się, kto ma dotrzec do tej młodzieży, ktorej tutaj nie ma?
Zwiekszenie klikalnosci, aby salon24 przynosil wieksze dochody jest latwo, bez dodatkowych nakładów finansowych.
Ale, konieczna rewolucja, bo na ewolucje jest już za późno.
Salon24 z nowym właścicielem. Odchodzi były naczelny „Super Expressu” Sławomir Jastrzębowski, w przeszłości m.in. naczelny „Super Expressu”, po ponad trzech latach żegna się z serwisem Salon24. Spółkę zarządzającą witryną sprzedał Janowi Peńsko, współwłaścicielowi agencji i-Sport. Naczelnym Salon24 pozostaje Piotr Paciorek.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/salon24-wlasciciel-nowy-slawomir-jastrzebowski-odchodzi
- Cieszę się, że serwis przejmuje osoba młoda i doświadczona jednocześnie, człowiek z szerokimi horyzontami i głodny sukcesu. Jan Peńsko jest w moim przekonaniu gwarantem dalszego rozwoju tego projektu - dodaje.
Jan Peńsko to były sportowiec, od ponad 10 lat aktywny w biznesie. Jest współwłaścicielem agencji marketingu sportowego i-Sport, która współpracuje m.in. z Aleksandrą Mirosław i Klaudią Zwolińską, zdobywczyniami medali na niedawnych igrzyskach olimpijskich. - Po zakończeniu swojej pływackiej kariery sportowej skoncentrowałem się na rozwijaniu projektów z zakresu marketingu i sponsoringu, co pozwoliło mi zbudować silne umiejętności strategicznego myślenia oraz operacyjnego zarządzania. Jestem gotów kierować rozwojem platformy Salon24.pl, wprowadzając innowacyjne strategie, które przyczynią się do jej dalszego wzrostu i umocnienia pozycji na rynku - zapowiada Peńsko.
Jaki pomysł na Salon24 ma nowy właściciel? - Chcę wrócić do tej idei, ale w nowoczesnej, dynamicznej formie – otwierając redakcję na naszą społeczność. Moim celem jest, aby każdy z naszych czytelników, który stworzy wartościowy i merytoryczny tekst, miał realną możliwość opublikowania go na naszej stronie głównej.
Mamy niezliczone przykłady, gdzie praca internautów przyniosła niesamowite efekty. Chcemy wykorzystać ten potencjał na pełną skalę. Salon24 ma być platformą, która oddaje głos zarówno ekspertom, jak i zwykłym ludziom - opisuje. W serwisie ma być więcej treści o tematyce lokalnej, samorządowej. - Zgodnie z naszym motto „działaj lokalnie, informuj centralnie”, chcę uwypuklić osiągnięcia i wyzwania lokalnych społeczności, doceniając inicjatywy, które często są pomijane przez mainstreamowe media. Pokażemy naszym odbiorcom inspirujące przykłady dobrych praktyk z całej Polski, mobilizując innych do działania. Jednocześnie, nie zawahamy się, aby piętnować patologie, które często są wyciszane na lokalnym poziomie.
Salon24 będzie platformą zarówno dla tych, którzy zasługują na uznanie, jak i dla tych, którzy potrzebują wsparcia w walce z nadużyciami - wylicza Jan Peńsko. Salon24 ma też pozyskiwać młodych odbiorców.
- Chcemy dotrzeć z publicystyką do młodzieży, korzystając z formatów, które są im bliskie i zrozumiałe, takich jak TikTok, Instagram czy Twitch. Naszym celem jest, aby redakcja Salon24 stała się miejscem, gdzie nowe pokolenie dziennikarzy będzie mogło wymieniać się doświadczeniami i rozwijać swoje umiejętności - dodaje nowy właściciel.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/salon24-wlasciciel-nowy-slawomir-jastrzebowski-odchodzi
Cyt:
Salon24 z pierwszym zyskiem w nowej wersji. Ponad połowa dla Jastrzębowskiego
Salon24 z pierwszym zyskiem w nowej wersji. Ponad połowa dla Jastrzębowskiego Należąca do Sławomira Jastrzębowskiego spółka Web Content Media, zarządzająca platformą Salon24.pl, w ub.r. przy 3,05 mln zł przychodów zarobiła na czysto 432,3 tys. zł, z czego 232,5 tys. zł przeznaczono na dywidendę.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/salon24-slawomir-jastrzebowski-ile-zarabia-spolka-dywidenda
Salon24.pl w obecnej odsłonie został uruchomiony wiosną 2021 roku, po przejęciu serwisu od Bogny Janke przez spółkę Web Content Media, której prezesem i jedynym udziałowcem jest Sławomir Jastrzębowski. Wcześniej była to przede wszystkim platforma blogowa, teraz jest też na niej rozbudowana część z treściami dziennikarskimi. Web Content Media w 2021 roku zanotowała 962,6 tys. zł przychodów i 1,15 mln zł kosztów operacyjnych (z czego 918,8 tys. zł na usługi obce, a 206,9 tys. zł na wynagrodzenia). W konsekwencji jej strata sprzedażowa brutto wyniosła 189,7 tys. zł, a strata netto - 199,8 tys. zł. W ub.r. firma osiągnęła dużo lepsze wyniki: wypracowała 3,05 mln zł przychodów, a jej wydatki operacyjne sięgnęły 2,57 mln zł, z czego 2,23 mln zł poszło na usługi obce, 270,1 tys. zł na wynagrodzenia, a 35,9 tys. zł na zużycie materiałów i energii. Spółka wszystkie przychody osiąga z usług reklamowych. W ub.r. wpływy krajowe sięgnęły 2,99 mln zł, a te z zagranicy - 51,1 tys. zł.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/salon24-slawomir-jastrzebowski-ile-zarabia-spolka-dywidenda
Salon24 dar u Boga u zwolenników PiS
Wszedzie indziej w Polsce na notowanych Portalach, ta banda nieokrzesanych ludzi nie miala by prawa egzystowac.
Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Społeczeństwo