FB
FB
Eternity Eternity
92
BLOG

Czy na prezydenta można pluć?

Eternity Eternity Polityka Obserwuj notkę 18

Ktoś nie uwierzy, to jest orginał:

image

Pytanie uzasadnione, bo np. ja nie głosowałem na Andrzeja Dudę, a z 2giej strony to prezydent /on tak kiedyś mówił/ wszystkich Polaków. Obywatelstwa nigdy nie zrzekłem sie, bo byłem zajęty, nauka, - za moment córka nam się urodziła.

image

Kiedy powstała Solidarność i polski papież JPII wraz z Lechem Wałęsą stali się najpularniejszymi osobami na kuli ziemskiej, bunt i protesty Polonii nie miały końca. Wchodziło się do znajomych Polaków na wieczorowe party, a tu w łazience przybity polski paszport starym gwoździem obok papieru toaletowego. Wymienialiśmy się wiadomościami. Jeździliśmy do portu, gdzie cumowały polskie statki rybackie, aby zabrać chętnych na Immigration, i/lub policje.


image

To nie ja, Maxa aresztowac, a nie mnie...


image

Pomagaliśmy w tłumaczeniu, uzyskaniu azylu politycznego, lub zorganizowanie ożenku z gotowa, młoda Indianka. Pary te szybko się rozchodziły, bo w pijaństwie rybacy byli bardziej zahartowani, a w lenistwie i czekaniu na darmowe czeki podobni.

Wspomnienia z dr James Ryder obecne prof. akademicki. Nasza grupa z kilku krajow, wszyscy emigrancji. Ja z synem.

image

Zobacz galerię zdjęć:

FB Mój ty Boźe...
FB Mój ty Boźe...
Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (18)

Inne tematy w dziale Polityka