eri eri
207
BLOG

Dyszący żądzą zemsty blogerzy Mr Crowley i VicekWersal

eri eri Rozmaitości Obserwuj notkę 7


Zalazłem niektórym szlachetnym blogerom Salonu za skórę, oj zalazłem. Siedzą całymi dniami przed kompem i obgryzając paznokcie u rąk i nóg, dysząc żądzą zemsty za moje celne, kpiarskie komentarze, czyhają na mnie. Z jakim skutkiem?
Oto przykład:

eri11 września 2024, 12:11
65
Głupie te dyskusje pomiędzy @Malgor i @VicekWersal. Bo prawda jest taka: asystentka Budki ma piękną urodę. Z pięknem duszy, już o wiele gorzej...
Odpowiedz

 Mr Crowley11 września 2024, 15:36
100
@eri
Hej - purysto językowy, piękna uroda to coś w stylu maślanego masła. Formalnie nie ma czegoś takiego jak brzydka uroda.
Licentia poetica na wiele pozwala, ale ciebie akurat trudno posądzić o umiejętność sensownego jej stosowania
Odpowiedz
 

VicekWersal11 września 2024, 15:37
90
@eri  proszę o przykład mojej głupoty?
Odpowiedz
 

VicekWersal11 września 2024, 17:27
70
@Mr Crowley
Odpowiedz
 

(tutaj następują emotikony pochwalne dla @Mr Crowley)


eri12 września 2024, 11:16
00
@VicekWersal & @Mr Crowley

https://haftpasja.pl/kanwa-z-nadrukiem-/2725-piekna-uroda.html

I właśnie ze względu na funkcję wypowiedzi wyróżniamy rozmaite style języka. Najbardziej znane (czyli takie, które musisz znać) to: • styl artystyczny, • styl naukowy lub popularnonaukowy, • styl urzędowy, • styl publicystyczny, • styl potoczny.
Pięć pierwszych wymienionych, to za trudne dla Panów style...
Odpowiedz


eri
O mnie eri

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (7)

Inne tematy w dziale Rozmaitości