kungalu kungalu
30
BLOG

Cisza wyborcza w Polsce?

kungalu kungalu Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Niepotrzebnie zamknęli komentarze pod prezydenckimi wieściami na SG (po co ta cykoria adminów?).

Przecież my w Polsce nie decydujemy o wyborze amerykańskich prezydentów i nasze gadanie o niczym tu nie stanowi. To jest właśnie nadgorliwość decydentów w strachu. Czyżby władzunia moczyła garderobę?

Ja Bidena szanuję i Trumpa szanuję. Pierwszego, bo to taki typowy okaz demokraty -starej szkoły (której już nie ma wśród demokratów). Dziś demokraci to wariaci.

Odnośnie Trumpa, to nie podoba mi się jego twardogłowie intelektualne, ale ma też dobre cechy, które sprawiły, że znalazł się w kierunku politycznym, który mi się podoba.

I co ja mógłbym powiedzieć tu kontrowersyjnego?

Może w obszarze teorii spiskowych, które uwielbiają ci co je ganią, powiem że przewiduję rychłą śmierć Bidena - takiego mam czuja. Bo Biden skoro nie jest w stanie startować w wyborach, to również nie jest w stanie sprawować funkcji prezydenta (przez jeszcze pół roku, z mocnych powodów zdrowotnych) - a wojenne sprawy są w stanie wrzenia. Może za mocno to stawiam, ale takie mam przeczucie.





kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości