kungalu kungalu
18
BLOG

BSJ z Londynu < Rod Lucas

kungalu kungalu Rozmaitości Obserwuj notkę 0


Akurat wyszła świeżynka, to ją wrzucam:





Po co tu wrzucam te muzyczki? -Sam nie wiem, perfidnego planu tu nie ma. Może to jest rodzaj pamiętnika rzeczy, które mnie zafrapowały czymś i po czasie chcę rozpoznać -co to było. Jedne rzeczy przestają mi się podobać/nudzą mnie, ale inne wciąż mi się podobają i wracam do nich. 

Może ktoś mi to wytłumaczy, albo się tylko powytrząsa - w sumie jednak mało mnie to wzrusza. I będę robił to co robię.





kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości