Przez wiele lat państwowa spółka zbożowa Elewarr była cieniem. Hołdowano zasadzie im ciszej nad Spółką tym lepiej. I nie ma się czemu dziwić, najpierw afera z czasów Śmietanki, następnie w latach 2013-2018 znaczące straty.
Jednak od 2018/19 roku po zmianie zarządu wszystko uległo zmianie, straty są tylko niemiłym wspomnieniem, Spółka odnotowuje zyski, a w tym roku będzie on najwyższy w jej historii.
Spółka jest przy tym coraz bardziej widoczna - wywiady prezesa dla różnych portali internetowych, telewizyjne w kolejnych stacjach telewizyjnych, materiały reklamowe w TVP, artykuły w kolejnych gazetach i portalach, Ogólnopolskie Dni Promocji Elewarru.
Najnowsza inicjatywa Spółki - to własny magazyn o nazwie "Spichlerz" (zdjęcie z instragramu spółki Elewarr). Pierwszy numer właśnie został oddany i już zaczął się jego kolportaż. W pierwszym numerze Spichlerza m.in. 250 mln zł wsparcia dla terenów popegeerowskich, Vademecum o zbożach ekologicznych, Elewarr ma możliwości i potencjał, Markety z zagranicznym towarem, Obiekt magazynowy Malbork, Elewarr inwestuje w zieloną energię, Jak ubezpieczać plony, Kultura i dziedzictwo polskiej wsi, Kanon kuchni polskiej, żur przy polskim (świątecznym) stole.
Dziś Elewarr, pod zarządem prezesa Daniela Alain Korony i wiceprezes Moniki Parafianowicz, kojarzy się z sukcesami, a pracownicy Spółki nie muszą ukrywać gdzie pracują.
Inne tematy w dziale Rozmaitości