E.B E.B
368
BLOG

Dla Pana Krzysia

E.B E.B Rozmaitości Obserwuj notkę 32



Pan Krzysztof pokasował wszystkie komentarze i już rozmawia sam ze sobą, więc ze strachu, że mnie też tak potraktuje, piszę list.


Panie Krzysztofie,  doskonale rozumiem Pana poparcie dla pięknej Kamali. Dziaders Trump to przecież nie to, o co chodzi. Nie ma na czym oka zawiesić. No i ten radosny śmiech, który w tym smętnym świecie jest nam tak potrzebny, żeby przetrwać.

Kamala z pewnością pomoże przetrwać wszystko, co nas tu jeszcze czeka.

Dziękuję Panie Krzysztofie, że w trosce o nasze samopoczucie, kieruje Pan nasze spojrzenie na radosną Kamalę.

I to prawda, że w Ameryce wszystko jest możliwe, a więc i wygrana Kamali z Trumpem też. 

Demokraci za to wsparcie winni są Panu wdzięczność.

A ja przesyłam Panu tę piosenkę o naszym marzeniu o ziemskim raju. W końcu mamy lato, wypada się trochę odprężyć i uśmiechnąć z następną być może prezydentką kochanego kraju za wielką wodą.

Uśmiechajmy się więc. 


Pozdrawiam Pana



E.B
O mnie E.B

Konstytucja RP  Art.14 Rzeczpospolita Polska zapewnia wolność prasy i innych środków społecznego przekazu. Mam na imię Ewa. Na moim blogu można zamieszczać opinie niekoniecznie zgodne z moimi, pod warunkiem zachowania ogólnie przyjętych norm obyczajowych. Oczywiście mam swoje poglądy, ale blogowanie dla mnie, to swobodna wymiana myśli, możliwość dyskusji, formowanie swoich poglądów w zderzeniu z poglądami innych. Wolność nie tylko "krzyżami się mierzy"......

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (32)

Inne tematy w dziale Rozmaitości