Z Internetu
Z Internetu
Dziobaty Dziobaty
625
BLOG

Próba zamordowania Donald Trumpa – widziałem na własne oczy

Dziobaty Dziobaty Polityka Obserwuj notkę 55

Widziałem na własne oczy w czasie rzeczywistym próbę zamordowania Donalda Trumpa... W chwili przerwania programu w telewizji ABC o godzinie 6:30 z Breaking News, przełączyłem kanał na 1115 Newsmax... może powiedzą coś więcej i lepiej... Na razie chos, panika tłumu, dezorientacja... próby zdobycia jakich przybliżeń i szczegółów.

Nieprawdopodobny szok... podczas wiecu przedwyborczego w Butler w Pensylwanii, oddano strzały w kierunku republikańskiego kandydata na prezydenta Donalda Trumpa... w czasie wiecu, dobrze widoczny na ekranach Trump złapał się w pewniej chwili za ucho i przy pomocy ochrony Secret Service schował się pod podium...

Po krótkiej chwili Trump podniósł się po chwili trzymając się za ucho... widać było że broczy krwią... powiedział "pozwólcie mi wziąć moje buty"... Zasłonięty ciągnącymi go funkcjonariuszami Secret Service trzymał wyzywająco pięść... przysiągłbym z „mowy ust” że wykrzykiwał „f...ck you”, „f...ck you”... podano że rozległo się coś, co mogło być ośmioma strzałami...nie ma szczegółów, ile z nich pochodziło od zamachowca lub personelu Secret Service i SWAT...

Podano że zdrowiu Donalda Trumpa nie zagraża niebezpieczeństwo.

Wyobrażam sobie co będzie się działo w mediach i jak zagniewani będą ludzie, zwolennicy Trumpa.

Generalna zmiana sytuacji... co będzie dalej?

Dziobaty
O mnie Dziobaty

Żwawy w średnim wieku, sędziwy też. Katolicki ateista, Cutting-edge manipulator należyty. Przyjmuję w środy i czwartki, bez kolejki.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (55)

Inne tematy w dziale Polityka