DrVim DrVim
114
BLOG

Lubimy piosenki?

DrVim DrVim Polityka Obserwuj notkę 0
#poprawnoscpolityczna #jebacpis #lgbt koalicja13grudnia

Tak wiecie - zastana mnie kilka rzeczy - odnośnie sztuki. Albo "sztuki".

Już dawno w żadnym radiu nie słyszałem kawałka Kazika "12 groszy".

Podobnie "Makumby" Big Cyca.

A już nigdy kawałka ze ścieżki dźwiękowej filmu "Kiler" - tego, kiedy wokalista Elektrycznych Gitar zaczyna śpiewać "ona jest pedałem - właśnie się dowiedziałem..."

Cóż - poprawność polityczna sprawia,  że takie utwory są passe!

Zbyt nie pasujące do lewackiej rzeczywistości....






DrVim
O mnie DrVim

Bardziej na prawo niż na lewo. Korporant. Ojciec. Fan WOW, OZE i historii. Wypowiadam się w swoim imieniu - starając się unikać chamstwa i agresji (typu wyzwiska), aczkolwiek nie zawsze się to udaje...

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka