Wojtek Wojtek
413
BLOG

ludzie stali do trzeciej nad ranem...

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 9

Marta Lempart w swoim ostatnim wystąpieniu przypomniała, że "ludzie stali do trzeciej nad ranem, żeby zagłosować"...

A ja zapytam przewrotnie - wybory parlamentarne w dniu 15 października 2023 roku odbyły się w Polsce w godzinach między 7 i 21...


Jeżeli Marta Lempart nie kłamie - to w protokołach komisji wyborczych powinna znajdować się godzina zakończenia głosowania odpowiadająca zakończeniu tego głosowania. Ja takiego protokołu nie znalazłem.

Zatem rozumowanie jest ... proste - jeżeli - zdaniem Marty Lempart głosowanie w wyborach parlamentarnych trwało do godziny trzeciej nad ranem - to protokoły komisji wyborczych kłamią - skoro samo głosowanie odbyło się w godzinach 7 do 21...

Jeżeli protokoły komisji wyborczych nie odzwierciedlają godziny rzeczywiście zakończonego głosowania - to ile jeszcze błędów, jeżeli nie przekłamań, te protokoły zawierają...



https://www.youtube.com/watch?v=_13kTiyWREU


Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (9)

Inne tematy w dziale Polityka