Wojtek Wojtek
184
BLOG

poprzedni rząd zrobił duużo więcej błędów...

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 1

Trwają dyskusje nad koniecznością rozliczenia polityków PiS... W mediach politycy i dziennikarze wzajemnie rozmijają się w ocenach wydarzeń.

W sytuacji, gdy dojdzie do debaty polityka rządzącej koalicji z dziennikarzem - na pytanie o ocenę działań obecnego rządu pada salomonowe stwierdzenie - że poprzedni rząd zrobił dużo więcej błędów...


A ja chcę dowiedzieć się - na czym dokładnie polegają błędy polityków Prawa i Sprawiedliwości.

Interesuje mnie nie demagogia - ale konkretne wskazanie - na czym ten błąd polegał, kto za niego prawdopodobnie odpowiada i jakie straty dla PAŃSTWA ta decyzja spowodowała...



https://www.youtube.com/watch?v=hNdl1IRKqOQ


Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka