Wojtek Wojtek
451
BLOG

Ale Kino !

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 3

Czym innym jest wiara, a czym innym jest atrakcyjny film. Nawet, jeżeli z zapowiedzi wynika, że dotyka on bardzo ważnych spraw moralnych.


Już niedługo w kinach pojawi się film „Boże Ciało” w reż. Jeana Willysa, który ukazuje Jezusa i apostołów jako homoseksualistów. To obrzydliwa parodia, ale możemy coś zmienić.  Jeśli przekażesz tę wiadomość swoim kontaktom, zmniejszymy liczbę osób, które zobaczą ten film, a kina usuną go z oferty. Wysyłam Ci tę wiadomość, ponieważ wierzę, że możemy pomóc w zapobieganiu tego typu bluźnierstwom.  Niektóre regiony w Europie zakazały już wyświetlania tego filmu.
 Pamiętajcie, Jezus powiedział: „Jeśli ktoś będzie się za mną wstawiał przed ludźmi, uznam jego łaskę przed moim Ojcem Niebieskim, a jeśli ktoś się mnie wyprze przed ludźmi, i Ja się go zaprę przed moim Ojcem”.  (Mt 10,32-33).
Proszę o przesłanie tej wiadomości do swoich grup.  Brońmy naszej WIARY!????


Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Polityka