Wojtek Wojtek
103
BLOG

samochody spalinowe po roku 2035...

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 0

Grupa zarządzająca wymyśliła zakaz rejestracji nowych samochodów z silnikiem spalinowym po roku 2035. Podstawą tej inicjatywy jest podobno "ochrona środowiska naturalnego"...

A ja mam pytanie - w jaki sposób wpływają na środowisko pożary spowodowane działaniami wojennymi na terenie Rosji i Ukrainy, na terenach Afryki i kto wie - w ilu jeszcze takich miejscach... Warto dodać, że na skład spalin silnika samochodu mamy pewien wpływ. Możemy stosować odpowiednio dobrany skład mieszanki zasilającej silnik, możemy stosować filtry spalin oraz katalizatory, które wychwytują zdecydowaną ilość związków chemicznych powstających w chwili spalania paliwa w silniku.

Jeżeli chodzi o pożary wywołane działaniami wojennymi - to mamy do czynienia z eksplozją ładunku przy wystrzeleniu pocisku, emisję spalin pocisku w czasie jego lotu oraz powstające gazy w związku ze zniszczeniem celu - znaczy się budynku mieszkalnego lub użytkowego, pożaru zgromadzonych tam przedmiotów oraz emisję gazów i pyłów do atmosfery...


https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-czy-auta-spalinowe-beda-zakazane-od-2035-roku-nowy-pomysl-w-,nId,7621827


Warto zastanowić się - jaki jest cel takich działań w skali Europy. Bo tylko tam wprowadza się takie "dyrektywy"...

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka