Pyta pan profesor czy
Rosjanie mogli za kazac ladowania.
Otoz mieli taki obowiazek juz kiedys to tlumaczylam.
Otoz lotniskow Smolensku panie profesorze, ma rowniez swoje minima, ktore obowiazuja kontrolerow.
olskie uwagi do projektu raportu MAK- lista wystąpień do strony rosyjskiej:
Dlaczego lotnisko Smoleńsk „Północny” nie zostało zamknięte ze względu na warunki atmosferyczne zagrażające bezpieczeństwu lotów statków powietrznych w dniu 10.04.2010 r. niezgodnie z Wozdusznyj Kodeks Rossijskoj Federacii część 50 pkt 2? – Nie otrzymano odpowiedzi
Wywiad Tomasza Sekielskiego z Edmundem Klichem, Wprost [vi]:
Rosyjscy kontrolerzy mieli prawo i obowiązek zamknąć lotnisko.
Edmund Klich, „Moja czarna skrzynka”:
Wiktor Ryżenko powiedział nam najwięcej, był najbardziej szczery. Przyznał, że jest procedura zamykania lotniska ze względu na pogodę: kierownik lotów po konsultacji z meteorologiem ogłasza, że lotnisko powinno być zamknięte, i dowódca decyduje.
Prosze poczytac panie profesorze przed napisaniem notki.
wpolityce.pl/artykuly/63579-jakosc-badan-i-wiedzy-kbwllp-na-podstawie-zrodel-przypominamy-kilka-faktow
www.tvn24.pl/raporty/dokumenty-smolenskie,332
Tutaj znajdzie pan profesor, UWAGI POLSKI DO RAPORTU MAK
na stronie 17 i 18tej tego dokumentu strona polska pyta, dlaczego lotnisko Smolensk Polnocny nie zostalo zamkniete ze wzgledu na waruki atmosferyczne zagrazajace bezpieczenstwu lotow statkow powietrznych w dniu 10.04.2010.
niezgodnie z wozdiusznym kodieksem Rosijjskoj fiederacji czesc 50 punkt 2
Dlaczego KL nie wykonal procedury odeslania samolotu na lotnisko zapasowe przy warunkach ponizej minimum lotniska zgodnie z instrukcja po prozwodztwu w rejonie politow aerodroma Smolensk Siwiernyj i procedura w czesci poriadok, naprawlinia BC na zapasnyje aerodromy.
Dlaczego wydano zgode podejscia do ladowania kategorii "D"w sytuacji gdy warunki atmosferyczne byly ponizej minimum lotniska do ladowania niezgodnie z fiederialnyje awiacionnyje prawila w wozdusznom prostranctwie Rosijskoj Fiederacji rozdzial III punkt 10
Nie mam sily tego przepisywac ale polecam panu profesorowi zapoznanie sie z tym dokumentem, te bajwazniejsze podalam.
Rosyjska federacja ma swoj kodeks powietrrzny panie profesorze, i stoi tam, ze gdy warunki sa ponizej minimow, samoloty sie odsyla na lotnoiska zapasowe.
Mam nadzieje, ze doceni pan profesor moje poswiecenie, wyszukuje po nocy dla pana informacji.
@CEZARY KRYSZTOPA
ze nawet Lasek pogodził się już z tym ze to był lot WOJSKOWY, z którym ICAO miało niewiele wspólnego
Wojskowy to on mógł sobie być do granicy RP. Później obowiązują regulacje, AIP, państw nad którymi leci. AIP Rosji nie zna lotów wojskowych obcych samolotów w Rosyskiej przestrzeni powietrznej.
Dla Rosjan był to nieregularny przewóz pasażerów wykonywany samolotem państwowym RP. I na taki lot wydano zgodę. Prościej się nie da.
Panu też polecę moją notkę.
NUDNA-TEORIA16.09 12:31
4311012
Tutaj pana kolega, pisze bzdury,ze Rosjanie zmieniaja regulaminy i minima, w zaleznosci od samolotu, calkiem myu sie biedakowi pozajaczkowalo.
Komentarze
Pokaż komentarze (13)