gini gini
263
BLOG

Dla pana Catrw czyli sprostowanie , jego bajek z mchow i paproci.

gini gini Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Poniewaz znow mam bana , odpowiem tutaj, znow oklamuje Pan ludzi.

Wczoraj wlasnie mowil Pan Szewko, o atakach na bank, na atak  na Liban ogolnie .

Od 56.33  jest o atakach na Liban na bank w yutubku

Znow zrobiliscie Amerykanow w Bambuko , bo to miala byc ogranicona wojna ladowa


Lepiej wytlumaczy Pan Szewko .


A ja jutro bede pisac notke o Wielkim Izraelu!!

Teoria spiskowa, alez skad !Mozna przeczytac o tym w izraelskich gazetach.

https://fr.timesofisrael.com/conference-ultranationaliste-des-ministres-appellent-a-se-reinstaller-a-gaza/

Ultranacjonalisci, coz to za grupka,?

Pozdrawiam cieplutko , ma pan wierna czytelniczke swoich notek.

Obrazy wykorzystywane wyłącznie jako prawo cytatu w myśl art. 29. Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnychps


Z


gini
O mnie gini

Jestem czarowica wredna , podstepna.Uwaga , bije ludzi miotla po glowie, ewentualnie podstawiam miotle i podcinam nogi .Mam kotke,ktora drapie i gryzie, wiec ostrzegam, zastanowic sie przed wejsciem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (8)

Inne tematy w dziale Kultura