gini gini
124
BLOG

Powodz ,zlota alga a co po powodzi?

gini gini Technologie Obserwuj notkę 10




Dlaczego wody polskie nie oproznily zbiornikow

Złota alga i zespół z udziałem wiceminister Zielińskiej

"W czwartek i piątek zbiorniki w kaskadzie Nysy Kłodzkiej (Topola, Kozielno, Otmuchów, Nysa) miały prawie 180 mln m3 zabezpieczonej rezerwy powodziowej. Ze względu na przeciwdziałanie zakwitowi złotej algi dotychczas zbiorniki zrzucały wodę w określonym przepływie zgodnie z zaleceniami Międzyresortowego Zespołu ds. Odry" – tłumaczy spółka.

Międzyresortowy Zespół do Spraw Przeciwdziałania Sytuacjom Kryzysowym i Zagrożeniom Środowiskowym na rzece Odrze tworzą resorty: klimatu i środowiska, infrastruktury, przemysłu, aktywów państwowych, rolnictwa oraz spraw wewnętrznych, z udziałem Rządowego Centrum Bezpieczeństwa (RCB). Zespół podczas cotygodniowych narad analizuje bieżącą sytuację i wydaje rekomendacje dla służb. Jedno z ostatnich spotkań zespołu odbyło się 6 września. Uczestniczyła w nim m.in. Urszula Zielińska, wiceminister klimatu. "


Gdzie jest pani ministra Ula Sara Zielinska?


Ciekawe usuna nie usuna .





.



https://dorzeczy.pl/kraj/634676/powodz-wody-polskie-tlumacza-dlaczego-nie-oproznily-zbiornikow.html

Obrazy wykorzystywane wyłącznie jako prawo cytatu w myśl art. 29. Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych


.

gini
O mnie gini

Jestem czarowica wredna , podstepna.Uwaga , bije ludzi miotla po glowie, ewentualnie podstawiam miotle i podcinam nogi .Mam kotke,ktora drapie i gryzie, wiec ostrzegam, zastanowic sie przed wejsciem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (10)

Inne tematy w dziale Technologie