Update: Sprawa wyjaśniona -> komentarz puer godz. 03.08 26.06.2010
----------------------------------------------
Gdzie naprawdę zdarzyła się "katastrofa"?
Dlaczego części samolotu są na zdjęciach w dwóch różnych miejscach?
Na razie opisałam część ogonową, w kolejnych notkach będę zajmować się innymi szczątkami samolotu TU154.
Zdjęcia są ogólnie dostępne w internecie.
Wiemy, kiedy wykonano zdjęcie z murem - zaraz po "katastrofie". Telewizje nadawały relacje z tego miejsca.
Rosjanie, cokolwiek by nie robili, to nie mogli, po zabezpieczeniu szczątków, wybudować tak dużej budowli z tyłu i posadzić tyle drzew.
A szczątki, jak widzieliśmy w przekazach telewizyjnych, były przewożone na lotnisko, gdzie były składowane.
Mur powyżej jest również widoczny na filmie Wiśniewskiego od ok. 2:30. Najpierw widać jeden mur w tle po lewej stronie, później obraz przemieszcza się w prawą stronę i tam też mur.
Czy możliwe jest aby samolot tak perfekcyjnie rozbił się pomiędzy 2 murami, na polance?
Na filmie Koli widoczne są liny zawiesia:
http://smolensk-2010.pl/2010-06-01-czy-nadal-nikt-nie-dostrzega-problemu.html
"Na oryginale filmu w czasie 0.45-0.46 oglądanym poklatkowo na około 10 klatkach widać wyraźnie spuszczane zawiesie z dużej wysokości. Zawiesie składa się z trzech lin cięgnowych i podwieszonych do nich zawiesi poliamidowych w kolorze żółtym lub pomarańczowym. To świadczy o udźwigu każdego z nich od 3 do 10 ton. Na filmie zawiesie przemieszcza się z pomiędzy drzew z lewej strony aż do salonki z prawej. "
-----------------
Inne tematy w dziale Rozmaitości