Kot z Cheshire Kot z Cheshire
586
BLOG

Najgorszy występ w historii polskiej reprezentacji olimpijskiej.

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 Obserwuj temat Obserwuj notkę 74

Przesada?

Niestety nie. Jeśli chodzi o zdobycze medalowe polskiej ekipy, to tak źle nie było od igrzysk w Helsinkach w roku 1952. Zdobyliśmy tam jeden złoty, dwa srebrne i jeden brązowy. Ale tam zajęliśmy jako drużyna miejsce dwudzieste, a obecnie lądujemy w ...piątej dziesiątce! Nigdy jeszcze nie byliśmy tak nisko w historii naszych startów olimpijskich, nawet w roku 1924, kiedy zdobyliśmy tylko jeden medal dało nam to dwudzieste drugie miejsce. Dotąd myślałem że Rio to było dno, tym bardziej że w Tokio odnotowaliśmy naprawdę udany występ. Okazało się że właśnie Tokio było epizodem, a równia pochyla jest regułą. 

Co zrobić by było lepiej? No cóż, pisałem już o tym, więc nie chcę się powtarzać, w największym skrócie: zmienić sposób wychowywania chłopców w Polsce, tak by mniej były w to zaangażowane babcie a bardziej tatusiowie ( chociaż ci tatusiowie...). Czy da się to uzyskać? Pytanie retoryczne...

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (74)

Inne tematy w dziale Sport