Kot z Cheshire Kot z Cheshire
454
BLOG

Nareszcie: zmiana pokoleniowa w męskim tenisie!

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Tenis Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

W styczniu, po sensacyjnej porażce Diokovica z Sinnerem w półfinale AO, napisałem, że w męskim tenisie nastąpiła właśnie zmiana pokoleniowa. (https://www.salon24.pl/u/cheshire/1356395,w-swiatowym-tenisie-koniec-pewnej-epoki). W dyskusji po notką broniłem tej tezy i przepowiadałem, że do końca roku już wszyscy to stwierdzą, a póki co ja jestem pierwszy :)

No i stało się, dodam: stało się NARESZCIE! Dominacja tzw. "wielkiej trójki", później "wielkiej dwójki" z której w końcu została "wielka jedynka", była już tak nudna, że wszyscy chyba mieliśmy tego dosyć. I oto ogłaszam:


ŚREDNIA WIEKU PÓŁFINALISTÓW ROLAND GARROS WYNOSI ...  23,75       TADAMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!


Od roku 2024 będziemy nareszcie mogli się emocjonować tym kto zostanie zwycięzcą w kolejnych turniejach wielkoszlemowych, a nie tylko tym kogo w finale pokona Diokovic.

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport