Misja telewizji publicznej obejmuje całą działalność tej spółki, a więc nie tylko to, co oglądamy w jej programach. Na kształtowanie świadomości młodych odbiorców wpływa równie oferta sklepu internetowego TVP, w którym można kupić m.in. T-shirty reklamujące seriale „Stawka większa niż życie” oraz „Czterej pancerni i pies”. Co więcej, ręcznik i czapkę z tytułami tej drugiej produkcji umieszczono w dziale…„Czas bohaterów.”
Nie zamierzam po raz kolejny przypominać jak perfidnie zakłamane były obie te peerelowskie produkcje, których celem było utrwalanie w umysłach młodych telewidzów całkowicie błędnej, za to zgodnej z komunistyczną propagandą wersji II wojny światowej i stosunków polsko-sowieckich, ponieważ czyniłem to wielokrotnie, także w tym miejscu.
Machnąłbym pewnie ręką i na te koszulki, ale nie mogę zrozumieć, dlaczego w tak ważnej, mającej wspomagać „dobrą zmianę”, instytucji jak Telewizja Polska, zakwalifikowano gadżet reklamujący peerelowski relikt do działu „Czas bohaterów”.
Jedynym logicznym wyjaśnieniem, jakie byłbym skłonny zaakceptować w tej materii, byłoby wskazanie na Szarika, bo on jeden był nieświadomy wyznaczonej mu roli w opartym na fałszu historycznym serialu.
filozof-fenomenolog, autor "Zarysu filozofii spotkania" i "Filozofów o godnym życiu", harcerz, publicysta prasy krajowej i polonijnej, przewodniczący Komitetu Opieki nad Kopcem Józefa Piłsudskiego, rzecznik Porozumienia Organizacji Kombatanckich i Niepodległościowych w Krakowie, były reprezentant prasowy pułkownika/generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Kultura