Beret w akcji Beret w akcji
1011
BLOG

Dlaczego wyłączono mi możliwość komentowania?

Beret w akcji Beret w akcji Sport Obserwuj notkę 102

Szanowna Redakcjo!

Napisałam notkę:

https://www.salon24.pl/u/beret-w-akcji2/1384218,kilka-refleksji-o-futbolu-i-nie-tylko


Pojawiły się trzy komentarze - odpisałam na nie. Pojawiły się moje odpowiedzi.

Pojawił się siódmy komentarz - już  nie zdążyłam go przeczytać.

Komentarze pod notką zniknęły - i zniknęła w ogóle MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA.

Bloguję tu od 14 lat - pierwszy raz zetknęłam się z taką sytuacją.

Co się stało?

Jeśli to jakiś problem techniczny - proszę o naprawę.

Z poważaniem

Beretka

Lubię ludzi - wierzących, ateistów, prawicę, lewicę i centrum, Niemców, Rosjan i Żydów.Nie lubię, gdy ludzie gardzą ludźmi. Marzy mi się tygodnik "Polityka inaczej".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport