Komentarze do notki: Lenin w Tusku, czyli jedzie pociąg z daleka

« Wróć do notki

misiu23 stycznia 2024, 18:29
Ładne odświeżenie dziejów Rosji.
Poprawna relacja z dziejów RP po 3 VI 2021.

Kto to: "ortodoksyjni legaliści"?
Komentarz został usunięty
misiu23 stycznia 2024, 21:58
@Bazyli1969 

Obecny zamach stanu zatrzymał się na prokuraturze.
I inne sprawy też uległy wstrzymaniu, spowolnieniu.
Gdyby nie, dziś skuteczny, protest prokuratury, byłoby już pozamiatane.
I może tak być, jeśli zamachowcy przełamią prokuratorów.

Oj, to  w zasadzie offtop.
Wróćmy do ad remu.
Naprawdę tak jest, że odmowa wpisu do KRS kończy sprawę?

PS. Może już czas byś spełnił obietnicę zamiast nieść mało odkrywcze wieści: Niemce i Tusk są źli.
misiu23 stycznia 2024, 21:58
@zwyklak 

Kto to z imienia?
Jak to ma się do obecnej sytuacji w Polsce?
Bazyli196924 stycznia 2024, 10:49
@misiu

"Obecny zamach stanu zatrzymał się na prokuraturze. I inne sprawy też uległy wstrzymaniu, spowolnieniu."

Tak jest!! Sam to zauważyłem i jestem pełen podziwu dla wspomnianych prokuratorów.

"Gdyby nie, dziś skuteczny, protest prokuratury, byłoby już pozamiatane."

Na pewno byłoby trudniej. Dla nas.

"I może tak być, jeśli zamachowcy przełamią prokuratorów."

Możliwe. Ale wtedy spór wejdzie na jeszcze wyższy poziom. Być może legaliści znajdą się w mniejszości.

"Naprawdę tak jest, że odmowa wpisu do KRS kończy sprawę?"

A skąd!!! To dopiero zwiastun odbicia się od dna.

"Może już czas byś spełnił obietnicę zamiast nieść mało odkrywcze wieści: Niemce i Tusk są źli."

A nie są?

Pzdr
misiu24 stycznia 2024, 14:48
@Bazyli1969 
'To dopiero zwiastun odbicia się od dna."

Zwiastun. Czyli spór prawny nadal trwa.
I w tym czasie proponujesz siłowe? wejście do PR i TVP starych zarządów.
Czyli chcesz wywołać reakcję TSUE i innych "świętych".

Odpowiedz jasno na pytanie: dziś kto to taki - legaliści?
Wskaż osoby (środowiska). Podaj, co czynią nie tak i/lub czego nie czynią.

Są źli.
A po czwartku jest piątek.
Zamierzasz napisać o tym notkę, kilka notek (o tym piątku po czwartku)?
O, widzę, że dziś nic z tego. Widzę, że zamierzasz zająć się europejskim marksizmem.

Pisz, co chcesz. I o Niemcach i o europejskim marksizmie. Ma to sens.
Ale zaczyna być zastanawiające, że wciąż nie realizujesz obietnicy.
carcajou23 stycznia 2024, 18:42
Bardzo dobre zestawienie, tak właśnie działają Niemcy - czy to Rosjanie dawniej, czy to Polacy dziś, mają własnymi rękoma zniszczyć swoją przyszłość. I to jest koronna moja pretensja do rządu PiS - nie zabezpieczyli państwa przed wrogą propagandą. Czy to partyjną czy TVN-owską. I tak właśnie deklarowane prawo i sprawiedliwość przemieniają się w bezprawie i chaos, a kto wie czy nie terror. Dlatego pisałem tu na S24, że nie ma się co wahać, niech nasz były Kiereński pobłogosławi "generała", a ten zrobi z tym bydłem porządek zanim nasz dobrobyt i bezpieczeństwo zostaną zakwestionowane, a przez kraj przetoczy się, nie daj Boże, wojna domowa, i Niemcy osiągną znowu swój cel. Niech się drze Bruksela i Waszyngton. Róbmy swoje.
K.J.W.23 stycznia 2024, 19:04
@carcajou
Gienerał przegapił czas bo był zajęty gadaniem.
carcajou23 stycznia 2024, 19:07
@K.J.W.
Ja wiem, raczej nie dostał rozkazu. Fakt, że sam się nie wyrywał.
Bazyli196923 stycznia 2024, 19:15
@carcajou

"... tak właśnie działają Niemcy"

Na całe szczęście, że dziś tylko tak. Jeśli się nie ockniemy i nie zastopujemy ich agentów teraz, to za trzy lub cztery lata już nie będzie tak łatwo.

" I to jest koronna moja pretensja do rządu PiS..."

Przybijam "piątkę" i mam nadzieję, że odpowiedni ludzie wyciągną odpowiednie wnioski.

Pzdr
Bazyli196923 stycznia 2024, 19:08
@emeryt ZUS

"...ale w wyniku wątpliwemu z konstytucyjnego punktu widzenia układowi"

Tak. A u nas dzięki sojuszowi z wygłodniałymi władzy mikrocefalami oraz spaleniu Reich... Pardon. Bandyckiemu wejściu do TVP. To ta sama natura. Niestety.

Pzdr
K.J.W.23 stycznia 2024, 18:57
Po ćwierćzwycięskich wyborach, parlament daje uprawnienie wodzuchnowi na zastąpienie ustaw rozporządzeniami.
Nowy, kieszonkowy fuhrerek zapewnia, że to bezprawie tylko na krótko (oryginał podał zakres - dwa lata), ale nie podał  daty - czyli do wyborów prezydenckich, lub detronizacji Prezydenta przez silnych ludzi.
Ale jeśli przegrają to bezterminowo?  Muszą szybko nauczyć się  liczyć głosy.
PiS robi za zastępczego grenlandzkiego górala.
Bazyli196923 stycznia 2024, 19:18
@K.J.W.

"Ale jeśli przegrają to bezterminowo?"

O! O to idzie gra. Bo wszystko wskazuje na to, że celem nowego Lenina jest dokumentne spacyfikowanie polskich formacji niepodległościowych i narobienie do głów ludowi nadwiślańskiemu. Jeśli nie zrozumieją tego politycy ZP oraz wszyscy inni posiadający nawet minimalne umiłowanie Ojczyzny, to już po nas. Wciąż ufam, że będzie inaczej. Nie bezpodstawnie...

Pzdr
machabeusz.23 stycznia 2024, 19:50
@Bazyli ...

W punkt 👍

PS 
Tylko @musiu niczym mieńszewik jak zwykle grymasi 😉


Pozdrawiam
Bazyli196924 stycznia 2024, 10:56
@misiu

Panie @misiu, relax! Po co te nerwy? Nie jesteśmy wrogami.

"Działam. 8 ostatnich lat rozwoju Polski to m.in. moja zasługa."

I bardzo dobrze. Dziękuję.

"Ale dziś, szanowni grymaśnicy i utopiści, przeważyliście szalę na rzecz Niemiec."

I tu leży pies pogrzebany. Nazywa Pan ludzi uczestniczących w tym samym wojsku "grymaśnikami", ale za porażkę w żadnym razie nie chce Pan obwinić dowódców. Rozumiem, że to całkowicie wina żołnierzy? Jeśli tak, to daleko nie zajedziemy z takimi "Napoleonami".

"Irytujące są te Wasze apele: niech PiS coś z tym zrobi, niech Misiu coś z tym zrobi."

Nikt - jak sadzę - nie widzi w Panu wroga. Po prostu ludzie MAJĄ PRAWO zgłaszać swoje uwagi. Przecież nawet piloci korzystają z pomocy i podpowiedzi z wieży. Czyż nie?
A tak na marginesie... Bez złośliwości. Czy nie jest tak, że to my, zwykli Polacy opłacamy Was po to, abyście stanowili nasza forpocztę, sztab i zabezpieczenie? To Wy przecież otrzymujecie od narodu środki oraz immunitety. Proszę to również brać pod uwagę.

Dobra, zmykam i

Pzdr
carcajou24 stycznia 2024, 12:47
@Bazyli1969
" Czy nie jest tak, że to my, zwykli Polacy opłacamy Was po to, abyście stanowili nasza forpocztę, sztab i zabezpieczenie? To Wy przecież otrzymujecie od narodu środki oraz immunitety. Proszę to również brać pod uwagę."

Nie powiem, że nic nie zrobili lub że źle wypada ocena, no nie. A wypracowane dobro nie zostało zabezpieczone. To tak jakby pracować po to, by złodziej kradł nadwyżkę i doprowadził przedsiębiorstwo do upadku. Czemu zatem nie zatrudniono ochrony czy nie przeprowadzono referendum konstytucyjnego, by uniemożliwić dojście do władzy lewactwu. To trzeba było zrobić od razu, gdy PiS był na fali, ale nawet potem było wykonalne. Grunt to sprzedać to dobrze narodowi, jak np. sędziowie wybierani jak politycy.
carcajou24 stycznia 2024, 12:48
@carcajou - korekta
Ale wypracowane
misiu24 stycznia 2024, 15:06
@Bazyli1969 
"za porażkę w żadnym razie nie chce Pan obwinić dowódców [...]
Rozumiem, że to całkowicie wina żołnierzy?"

Mylisz się i nie rozumiesz.
Mają i swoje za uszami. Ale niewiele w stosunku do przeciwników krajowych i zagranicznych.
W polityce nie ma bytów idealnych.


"Po prostu ludzie MAJĄ PRAWO zgłaszać swoje uwagi."

Oczywiście.
Mają też prawo wybrać obcych do władz.
No i mają prawo powołać nowe, lepsze byty polityczne.
Jakoś im do tego nie skoro.
Nie chce im się, nie potrafią?
Przykłady Palikota, Petru, Hołowni pokazują, że da się.

"opłacamy Was"

A to się narobiło.
Jestem wolnym elektronem. Od 1989 roku stojącym przy Kaczyńskim, w sensie - wspierającym go.
To jest to moje działanie, które niektórym nasunęło myśl, że jestem działaczem na pensji.
carcajou24 stycznia 2024, 21:41
@misiu
"Jestem wolnym elektronem. Od 1989 roku stojącym przy Kaczyńskim, w sensie - wspierającym go. To jest to moje działanie, które niektórym nasunęło myśl, że jestem działaczem na pensji."

Jeśli JK jest otoczony takimi wolnymi elektronami jak ty, to go rozgrzeszam z jego błędów.
Henryk123 stycznia 2024, 19:51
Na obrazku Kaczor Żoliborski?
Osagi23 stycznia 2024, 20:01
Jest ich tam , darmozjadów i pasożytów,tak jak w zbieraninie Tuska
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Osagi23 stycznia 2024, 20:07
Ps.Jarek od lat mówi o tym samym,ale zabrakło mu z 8%,aby porządnie wytarmosic łeb rudemu.Moze zrobi to zamiast Jarka, któryś z salonowych doradców,którzy zawsze wszystko wiedzą najlepiej
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Bazyli196923 stycznia 2024, 20:22
@Osagi

A czy wie Pan, że nawet król Salomon miał swoich doradców?

Pzdr
Osagi23 stycznia 2024, 20:46
@Bazyli1969 Pisze pan bardzo interesująco,jak tu ktoś napisał,intelektualnie uczciwie,czy damy radę, zobaczymy.Salomon miał też 1000 nałożnic,to nie było uczciwe,dziewczyny się tylko męczyły i czy Pan sądzi, że te genialne fałszywki,to tylko fałszywki.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Bazyli196924 stycznia 2024, 11:01
@Osagi

"Salomon miał też 1000 nałożnic,to nie było uczciwe,dziewczyny się tylko męczyły..."

Hmm... Przypuszczam, że to raczej Salomon bardziej się męczył...

"...czy Pan sądzi, że te genialne fałszywki,to tylko fałszywki."

Tego nie jestem pewien, ale korzystam z poważnych źródeł. Zresztą znając mnóstwo innych faktów i stworzony przez nie kontekst jestem prawie pewien, że jeśli zaistniała pomyłka, to bardzo nieznaczna. Jeśli ktoś potrafi tego rodzaju informacje rzeczowo obalić, to nie ma dla mnie problemu przyznać mu racji.

Pzdr
kemir23 stycznia 2024, 20:39
@Bazyli1969
Kiedy na początku lat 90 ubiegłego wieku, upadł wschodni blok komunistyczny uznano, że umarła też ideologia komunizmu,  formatująca umysły wszystkich ludzi współczesnego świata. Ta ideologia nazywa się marksizm. I ów marksizm wcale nie umarł, a wręcz przeciwnie - ma się dobrze. I właściwie nigdy nie miał się lepiej.
Wielu ludzi nawet nie wie, że marksizm został wymyślony na zachodzie przez zachodnich inteligentów. Lenin to tylko pewnego rodzaju skutek uboczny marksizmu, który w Rosji znalazł bardzo żyzną glebę żeby rozkwitnąć. Ale zło, ten demon marksizmu był, jest i mam nadzieję, że kiedyś zdechnie tkwi w Berlinie. Dobrze, że Pan to przypomina, bo to rzecz kluczowa dla polskiej świadomości.
Bazyli196924 stycznia 2024, 11:03
@kemir

"Kiedy na początku lat 90 ubiegłego wieku, upadł wschodni blok komunistyczny uznano, że umarła też ideologia komunizmu..."

Panie @kemirze, nie sądzę, aby Pan podzielał wtedy ten pogląd. Ja go nie podzielałem.

"Ta ideologia nazywa się marksizm. I ów marksizm wcale nie umarł, a wręcz przeciwnie - ma się dobrze."

Nie ma sporu.

"Wielu ludzi nawet nie wie, że marksizm został wymyślony na zachodzie przez zachodnich inteligentów."

O tak! Myślałem nawet niedawno, by coś o tym skrobnąć. Tym bardziej, że świetny materia a propo's podesłał mi Kolega.

"Dobrze, że Pan to przypomina, bo to rzecz kluczowa dla polskiej świadomości."

Dziękuję i

Pzdr
Komentarz został usunięty
Bazyli196925 stycznia 2024, 17:29
@zwyklak

Tak, to prawda. Skrobnę coś o tym.

PZdr
Komentarz został usunięty
Bazyli196924 stycznia 2024, 11:04
@Mateusz Włoszczyński

Cóż mogę dodać?
Verum!

Pzdr
Kerad Kainbord24 stycznia 2024, 06:28
Ciekawa lista. Pełna biblijnych imion.
carcajou24 stycznia 2024, 06:43
@Kerad Kainbord
Sami kupcy.
Bazyli196924 stycznia 2024, 11:05
@Kerad Kainbord

Faktycznie. Choć poprzetykana i innymi.

Pzdr
gini24 stycznia 2024, 11:14
@Bazyli1969

No w Polsce tez nie wszystkie nazwiska byly koszerne , niektorzy je pozniej zmieniali na polsko brzmiace , jak bratanek Bermana .....
Kto ich tam wie dzisiaj.
Musze , uczciwie podziekowac za notke, duzo sie dowiedziala
pozdro
Bazyli196925 stycznia 2024, 17:29
@gini

Na zdrowie!

Pzdr
nudna-teoria24 stycznia 2024, 20:03
O ile dobrze pamiętam, to nie Tusk chwalił się dziełami Lenina które dostał w prezencie od mamusi ...
emeryt ZUS24 stycznia 2024, 20:09
@nudna-teoria
Dostał Mein Kampf?
Bazyli196925 stycznia 2024, 17:29
@nudna-teoria

Też to g...o czytałem. Ale przeżyłem. A tak na marginesie... R. Reagan powiedział, że komunista to człowiek, który czyta Marksa. Natomiast antykomunista, to człowiek, który czyta Marksa i  go zrozumie.

Pzdr