Witold Janowicz Witold Janowicz
385
BLOG

Gdzie są te miliony ?

Witold Janowicz Witold Janowicz Polityka Obserwuj notkę 0

Na ekrany polskich kin wchodzi właśnie najnowszy film Waldemara  Krzystka pt. 80 milionów . Film opowiada o tym jak to czterech młodzieńców dzielnie wypłaca miliony Solidarności pod nosem funkcjonariuszy reżimu komunistycznego.  W mediach Władek Frasyniuk ze swadą opowiada jakie to ci solidarnościowi młodzieńcy "mieli jaja".  Władek jak zawsze rozbrajający ogłasza wszem i wobec, że ekstrema solidarności w 1981 roku miała jednak "jaja" i nie ma nic wspólnego z tymi starymi bez jajcymi solidarnościowcami zasiadającymi dziś w polskim parlamencie.

Muszę przyznać, że Władek szczególnie w mediach zawsze potrafił werbalnie dop....lić  wszystkim  przeciwnikom. W końcu ma Władek "jaja" jak  kule armatnie. No dobra koniec tych drobiowych  skojarzeń. 

Właściwie z powyższej informacji nie wynikałoby nic szczególnego, ale.........jest jeszcze drobny szczegół o którym Władek Frasyniuk wspomniał i ten szczegół wzbudził u mnie uczucia mieszane mówiąc najdelikatniej. Jak bym miał "jaja" jak kule armatnie to bym jak Władek rzucił, że po prostu się wk....wiłem. Przepraszam znów ten nabiał. 

Otóż Władek Frasyniuk na pytanie co stało się z tymi pieniędzmi oświadczył, że znaczna ich część  poszła na obsługę prawną tych, którzy wówczas siedzieli w komunistycznych kryminałach oraz na zasiłki dla tych, którzy w związku z ich działalnością antykomunistyczną utracili pracę. Również dla ich rodzin. 
 

Władek, albo nie wie co mówi, albo wie i mija się z prawdą ( mówiąc delikatnie ) 

Otóż Władku mój drogi idolu lat osiemdziesiątych ja skazywany byłem w tym czasie 2 razy. Pierwszy raz nawet na pokazowej sprawie w gliwickim kinie, gdzie na salę kinową komuniści spędzili prawie całą śląską Solidarność z Buzkiem i Krzaklewskim na czele. Siedziałem dosyć długo w kryminale. Mama moja musiała się zapożyczyć na wiele lat, żeby zapłacić gigantyczną grzywnę zasądzoną mi wraz z karą więzienia przez wojskowy sąd.  Może ja jestem wyjątkiem, ale muszę to powiedzieć publicznie: 

JA ZŁAMANEGO GROSZA OD SOLIDARNOŚCI NIE DOSTAŁEM, MOJA RODZINA RÓWNIEŻ ! 

WIĘC MOŻE KTOŚ MI W KOŃCU POWIE,  KTO DOSTAŁ TE MILIONY, JACY DZIAŁACZE, JACY WIĘŹNIOWIE POLITYCZNI JAKIE RODZINY WIĘŹNIÓW  ? MOŻE TERAZ SIĘ DOWIEM CZY WÓWCZAS NAWET W "S" BYLI RÓWNI I RÓWNIEJSI ? 

Wilk wilkowi Polakiem

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka