Strona wykorzystuje pliki cookies.
Informujemy, że stosujemy pliki cookies - w celach statycznych, reklamowych oraz przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Są one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat.
https://www.salon24.pl/u/mjaworski/939289,bilans-sil-wzdluznych-w-czasie-smolenskiego-znizania
w której jest w miarę dokładny wzór na zmianę predkości przyrzadowej.
To jest JEDNO równanie z następującymi zmiennymi: ciąg, kąt pochylenia, prędkość przyrządowa (jeszcze jest szukana jej pochodna) .
Atutem niegracza jest, że on nic nie umie, nie rozumie i nawet nie próbuje zrozumieć więc jego głupota nie jest przez nic zagrożona.
A może po nazwiskach?
niech siądzie i się wstydzi.
Bo do [usr.śmier] końca świata będzie ekspertem.
Na końcu swojej notki wkleiłem wyliczone z bilancu sił współczynnniki Cx i Cz. Oba są zgodne z tymi zmierzonymi przez WAT więc wychodzi że tupolewa nikt nie posmarował tajnymi kremami zamachowymi.
(zasada podejść uczona pilotów silnikowców: błędną wysokość korygujemy silnikiem nie sterem wysokości, a prędkość nie ciągiem silnika a sterem wysokości - choć to brzmi paradoksalnie).
ten osobnik ma 17-wieczne intuicje co do fizyki lotu.
'zasada podejść uczona pilotów silnikowców: błędną wysokość korygujemy silnikiem nie sterem wysokości, a prędkość nie ciągiem silnika a sterem wysokości - choć to brzmi paradoksalnie'
Przy głębszym zastanowieniu wcale nie jest paradoksalne. Szczególnie po skromnej praktyce szybownika. W szybowcu nie ma wprawdzie silnika, a do kontroli ścieżki używamy hamulców aerodynamicznych. Dźwigniologia sosowana jest podobna: dźwignia hamulca do tyłu, to jak mały gaz w samolocie, czyli szybkie opadanie, do przodu: wolniejsze, a do utrzymania właściwej prędkości używamy steru wysokości.
(zasada podejść uczona pilotów silnikowców: błędną wysokość korygujemy
silnikiem nie sterem wysokości, a prędkość nie ciągiem silnika a sterem
wysokości - choć to brzmi paradoksalnie). ===
Kiedyś tam zapytałem Quwertego co mieli zrobić piloci, by podnieść obroty. Mój komentarz został skasowany.