Ile można zyskać a ile można stracić
https://www.youtube.com/watch?v=m1uWTrOjIus
Kabaret Dudek - Duży sęk
SAMORZĄDY A DOTACJE UNIJNE
po co komu komunizm jak mamy UNIE. Ja na przykład wykonuje projekt dla jednej gminy. I żeby zrobić cokolwiek to musza mieć 3 osoby odpowiedzialne z czego: 1 przeszkadza i cofa wszystko co było przygotowane na poprzednim spotkaniu, druga nie może się na nic zdecydować a 3-cia tylko bierze honorarium. Po prostu musza być 3 osoby odpowiedzialne. Jeszcze lepsze jest to że pobierają a vista kwoty od wykonawców na zabezpieczenie ew. gwarancji powykonawczych. Umowy śmieciowe od rządu fajnie nie ?
Przetargi na najniższą kwotę w umowie. Kto da więcej pod stolem? No kto?
CBA ma co robić zarobiona po uszy!
A HISTORYCZNIE JUŻ NIE KABARETOWO
https://www.tvn24.pl/katowice,51/lokomotywa-na-80-urodziny-magistrali-weglowej,372816.html
Lokomotywa na 80 urodziny Magistrali Węglowej 20 listopada 2013, 10:01 (http://www.tvn24.pl)
Przejazd powojennego parowozu uczcił 80 lat istnienia Magistrali Węglowej - największej tego typu inwestycji w II RP. Była to nie tylko okazja do wycieczki zabytkową lokomotywą, ale i pretekst do rewitalizacji znanej linii towarowej. - Magistrala Węglowa Śląsk-Porty powstała 1 marca 1933 roku, łącząc wówczas Śląsk z portami. Dzięki temu, możliwe było dostarczanie węgla nad Bałtyk – tłumaczy Jacek Karniewski z PKP PLK. "Jeździł nim Gomułka" Zabytkowy parowóz powrócił na tory Zabytkowy, prawie... czytaj dalej » – Parowóz Ty 42-107 jechał w poniedziałek z Tarnowskich Gór, przez Herby Nowe aż do Zduńskiej Woli Karsznice. Miał podczepione 3 wagony towarowe i 3 wagony osobowe. Jednym z nich jeździł kiedyś pierwszy sekretarz KC PZPR, Władysław Gomułka – opowiada Karniewski. Będzie szybciej Przejazd powojennego parowozu to nie jedyne wydarzenie związane z 80-leciem magistrali. Jak informuje PKP PLK, trwa remont części tej trasy. Na odcinkach Bytom-Tarnowskie Góry i Kalety-Strzebiń prowadzona jest m.in. wymiana nawierzchni torowej. Prace powinny się zakończyć jeszcze w tym miesiącu. Dzięki temu, na odcinku Bytom-Strzebiń czas przejazdu ma skrócić się o około 20 minut. Koszt całej inwestycji to około 50 milionów złotych. Powojenny parowóz wyruszył w trasę z Tarnowskich Gór: (http://www.tvn24.pl)
Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Rozmaitości