Vlad Igorjew przez kilka lat swoimi wnikliwymi pracami wspomagał Zespół FYM-a.
Także i mnie.
Wspomnę jeszcze o drugim Blogerze @Seaclusion.
Co żeśmy osiągneli ?.
Na 101 i więcej procent udowodniliśmy inscenizację na lotnisku XUBS Siewiernyj.
Szkoda, że polski Rząd "Dobrej Zmiany" nie uporał się z dżunglą luster FSB-GRU.
Kulisy Katastrofy 10.04.10 - Pajęczyna Dezinformacji oraz jej Defekty
https://www.facebook.com/pages/Smole%...
Kulisy medialnego przekazu katastrofy w Smoleńsku oraz działań politycznych związanych z katastrofą. Czyli w jaki sposób Polacy dowiadywali się o katastrofie.
Kulisy Katastrofy 10.04.10 - Pajęczyna Dezinformacji oraz jej Defekty
https://www.facebook.com/pages/Smole%...
Kulisy medialnego przekazu katastrofy w Smoleńsku oraz działań politycznych związanych z katastrofą. Czyli w jaki sposób Polacy dowiadywali się o katastrofie.
https://www.youtube.com/watch?v=dC65nJunWtk
http://vlad-igorev.livejournal.com/tag/tu154m
Smoleńsk, Rosja
Więc co się stało w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 roku?
W Smoleńsku stało się to, co często zdarza się po każdej zbrodni, zwłaszcza morderstwa.
Złodziej okradł zapala dom - aby ukryć ślady rabunku, zabójca umieścić człowieka pobity na śmierć w samochodzie oraz wobec braku - do symulacji wypadku. Dusiciel wisi już martwą ofiarę - symulować samobójstwo.
W Smoleńsku też była to imitacja, której celem było wymordowanie anulowania polskiego przewodnictwa i przywódcy sił patriotycznych w wypadku, wypadek samolotu.
I to było trudne do zrobienia?
Występ odbył się na zamkniętym lotnisku wojskowym.
Dzielnica mogłaby przejąć kontrolę nad służbami specjalnymi, oczywiście pod pretekstem bezpieczeństwa znamienitych gości.
Delegacja spotkała się prawie nikogo.
Moskwa nie pozwala na obecność polskiej straży na północy.
Wszyscy dziennikarze natychmiast wysłał delegację do Katynia, aby czekać.
Ten klip wideo pokazuje, że nawet zestaw seria grupa podsilu symulacji katastrofy na dużą skalę, i na odległych wyspach.
Co możemy powiedzieć o możliwościach mocą ogromnego państwa, a nawet na jego terytorium, obok lotniska.
Tak, technicznie w takim otoczeniu nie jest wielkim problemem, i miał zabójca czasu dla pracy. Po tym wszystkim, „naprawa” w Samarze pozostał samolot polskich pnie pojedyncze.
To może wyprzedzić północy, umieścić w fabryce hangarze lotniczym, który jest obok przyszłego miejscu tragedii.
Twin mógł nawet cięte i ładowane na przyczepy w hangarze.
Wyznaczony czas wystarczyło unieść złomu we właściwym miejscu i wyrzucić przez płot na lotnisku za pomocą dźwigu.
Plus Yeshe złamać kilka drzew na zbliżający się, istnieje niewielkie fragmenty w lewo, to wszystko.
Dym rozprasza kurtyny, satelity NATO robić zdjęcia, które pokazują polanę gruzu, w otoczeniu lasów.
Brak śladów łączenia miejsce katastrofy na lotnisku, wszystkie ślady prowadzą do wąwozu. Wszyscy wierzymy, że samolot nigdy nie był na północy.
Ale. Kiedy pojawiły się pierwsze zdjęcia satelitarne. Dziwne uczucie, że miejsce katastrofy nie jest przypadkiem
, że nie ma w tym miejscu sztuczność sens. Porównaliśmy zdjęciami miejsce katastrofy ze zdjęciami aż 10 kwietnia
i dziwnych uczuć do prawie przekształcony pewności.
Szczątki zostały starannie napisany w starym polanie otoczonej drzewami. Lokalizacja jest naprawdę bardzo wygodne dla inscenizacji, z jednej strony, ciemnym kącie, otoczony drzewami i ogrodzeń, ale do płyt lotniskowych pod ręką i wydrążony dodatek można szybko holować samolot, zaczepiając go na pasie startowym, albo ciągnąć samolot ukryty w hangarze.


Mordercy nie musiał wymyślać katastrofę samolotu i symulację awarii wykorzystywane bardziej sowieckich tajnych służb do celów politycznych,
wraz z upadkiem ZSRR w praktyce nie tylko nie zatrzymał się, wzięła niespotykaną dotąd skalę. W latach 90-tych głodnych, którzy wtedy zrozumiał, że wypadek samolotu nie może ponosić kosztów, lecz ogromne dochody. Za bezwartościowy złom starego radzieckiego samolotu, można uzyskać dużo pieniędzy, o ile oczywiście samolot, aby zapewnić skuteczne i jeśli pierwszy kurs IAC wyda dokumenty, to wielki samolot, a następnie wyda wymagane do uzyskania ubezpieczenia wnioski na temat przyczyn wypadku. Jak można sobie wyobrazić, z IAC i inne organy nie mają żadnych problemów, od razu padł na akcję, a „biznes” w katastrofie rozkwitł do pełni kwitnienia. Wzdłuż drogi, śmie jeszcze jedno pytanie, ponieważ ofiary katastrofy może napisać nikomu, i nie ma potrzeby, aby umieścić na płaszczyźnie, można po prostu zrobić listę fakcie pasażerów. Katastrofa samolotu / śmigłowca był idealny sposób na showdown, przykrywką dla morderstwa i porwania. Zabójstwa i porwania, które nawet nie muszą płacić za które same generują dużego zabójców dochodów, dzięki do ubezpieczenia „wypadków”!
Wymownym przykładem tego „biznesu” we krwi, to „katastrofa” Suchoj SuperJet 100 w Indonezji w 2012 roku. Samolot nawet komercyjny $ 35 mln USD dziennie (w ciągu jednego dnia) przed katastrofą został ubezpieczony na ponad miliard! dolarów. Żaden ubezpieczyciel nie będzie już do podpisania takiego nierównego umowy ubezpieczenia. Dlatego ogromna ilość zbierane ubezpieczenia SuperJet 24! Firmy na całym świecie. Niesamowita ilość procedur prawnych w jeden dzień, prawda? Ktoś będzie regularnie płacić ogromne premie dla taniego prototypu samolotu? Oczywiście, że nie! Ale ta „praca” nie było na próżno, wkrótce świat leci nad wiadomością, że SuperJet znika z radarów. Ponownie, historia zaczyna się od samolotu „sobowtórów” w trasie Azja poszedł jeden samolot, ale na górze Salak znaleziono szczątki innej SuperJet 100 (rzekomej samolot został zastąpiony w zaledwie kilka godzin przed wypadkiem), ponownie na pokładzie tylko EPIRB (w Smoleńsku) i znowu nie działa. Znowu winni doświadczoną załogę (w rzeczywistości taki powód eliminuje kontrargumenty roszczeń wobec rosyjskich firm i agencji, a także z martwych łapówki są gładkie). A kwota składek ubezpieczeniowych tak wysokie, że nie ma pracy, aby przekonać urzędników w tak skorumpowanym kraju jak Indonezja, aby wziąć udział w jego derebane. A potem można zapamiętać, co te polskie jednostki. Osoby, które miały wynosić 10 kwietnia 2010 na lotnisku w Smoleńsku i spotkać Kaczyńskiego, następnie odesłano z uwagi i pytania swoich rodaków, a mianowicie w Indonezji, w celu ustalenia „współpracy” w tym w dziedzinie lotnictwa. Możliwe oszustwo SuperJet 100 i mieć swój wkład. Ale jest nadzieja, że mld łatwo w tym czasie wyciąć nie będzie działać: http://ic.pics.livejournal.com/vlad_igor EV / 32220464/50560 / 50560_original.jpg .
Czy istnieje jakiś wyjazd delegacji Polski, a jeśli tak, to kiedy i jak to się stało?
Pytanie, na pierwszy rzut oka dziwne. Tak, dziwne, ale jeśli zamkniesz oczy na fakt, że w 21 wieku, nie mamy! Nie! dokumenty świadczące o wyjeździe. W Polsce stracił wszystko: zapis z kamer lotnisko, nagrywanie kamer Terminal rząd, nagrywanie radarową Warsaw Airport, opowiada wejścia dyspozytorów, żadnej służby bezpieczeństwa wideo i zdjęcia utrwalenie wyjazdu z pierwszych osób państwa (co jest wymagane), nie było dziennikarzy towarzyszących tak duża, ważne delegacja. 13 dziennikarzy, którzy mieli lecieć do Kaczyńskiego rzekomo wysłany kolejny samolot. 9 i 10 kwietnia na lotnisku w rządzie nie działał system pozwoleń elektroniczny, czyli nie ma wiarygodnych danych na temat którzy przychodzili i odchodzili z tego terytorium. Z rozbitka w „katastrofa” aparaty cyfrowe, a przetrwał prawie cała maszyneria ofiar nie została usunięta i nie przyniósł zdjęcia lub filmy wideo z wyjazdu. Podczas gdy mordercy byłoby bardzo dużo tak, sądząc po tym, że w 2011 roku wprowadzili do sieci! Rysunek artystę! Ja mówię, że to jest po prostu przetwarzane zdjęć. Numer nie jest przekazywana i odważył się w 2012 roku, aby spróbować jeszcze raz, ponownie nieformalnie (tak jak nie dać się złapać na gorącym) określone w sieci o niskiej rozdzielczości zdjęć z oczywistych oznak montażu. Dowód wyjścia jest całkowicie nieobecny! A to samo w sobie jest dowodem, że lot, jeśli nie było, to odbyło się w zupełnie innej sytuacji, że naprawdę chcesz ukryć.
Komentarze
Pokaż komentarze