Dwa „żółtka” TU154M PLF101 na płycie lotniska Ruzyne w Pradze LKPR 8.04.2010
„TU154M PLF 101 Dał po garach w Pradze”???
Pamięci Matki śp. Wiktorii pracę tę poświęcam.
To było POKOLENIE LUDZI NIEZŁOMNYCH dla przypomnienia Panu Prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu.
Badanie „żółtek” jak niżej wg Antoniego Maciarewicza mija się z CELEM POSZUKIWANIA PRAWDY.
Mamy zdjęcia i film z Pragi 8 kwietnia 2010 roku - Gdzie są zdjęcia z Okęcia? Gdzie!!!
Motto tej Notki:
http://www.youtube.com/watch?v=Hs5VCweVtyg
Pamięć załogi Tu-154m Piloci
lopeczek
http://www.youtube.com/watch?v=eTwP4_gqdOc
Ku pamięci Natalii Januszko, Justyny Moniuszko i Barbary Maciejczyk.
lopeczek
http://www.youtube.com/watch?v=HKsoBxXKE70
Stewardessa Natalia Januszko - Katastrofa w Smoleńsku 2010
BenqTeam·Jeden film
Subskrybuj125
3 037 160
1 908
229
Fajne 
Informacje Udostępnij Dodaj do

Przesłano 11 kwi 2010
Stewardessa Natalia Januszko: 27.07.1987 - 10.04.2010 [*]
Natalia 27 lipca 2010 roku obchodziłaby swoje 23 urodziny.
Będziemy zawsze o Tobie pamiętać!!!! [*]
Najlepsze komentarze
·
mkluska88 10 miesięcy temu
natalka kiedyś sie smialismy i mowilismy że bedziemy sławni to okrutne, ale zna cie cała polska i świat:(:(:(:(:(:(:(:(:(nigdy cie nie zapomne
·
·
SetraVogue 1 miesiąc temu
Dziś są Twoje urodziny Natala...
Motto tej Notki: gdzie poległ HONOR - 1 września 1939 roku Poczta Polska w Gdańsku - 17 stycznia do 19 maja 1944 roku Bitwa o Monte Cassino - 10 kwietnia 2010 roku Warszawa-Gdańsk-Smoleńsk-Katyń
http://zygmuntbialas.salon24.pl/533406,inz-cierpisz-o-bredniach-smolenskich-i-umyslowosci-zatrutej#logged
Mój obecny komentarz u Blogera Zygmunta Białasa:
@WIELKI55
Nick @Manek aktualnie @WIELKI55 to Pan Erich Bullmann?
Wykonał Pan kawal solidnej roboty SEHR GUT dla "cywilizowanego świata" na rzecz udowodnienia dendrologii „smoleńskiej” i półbeczki przy podejściu do lądowania i odejściu na zamierzonym wznoszeniu na prędkości takowej.
Z jaką mocą pracowały Pana zdaniem silniki TU154M PLF 101 Sołowiew D30KU?
Polski samolot Tu-154M nr boczny 101 – Wikipedia, wolna ...
pl.wikipedia.org/wiki/Polski_samolot_Tu-154M_nr_boczny_101
Napęd Tupolewa Tu-154M Lux nr 101 stanowiły trzy dwuprzepływowe silniki turboodrzutowe Sołowiow D30KU oraz silnik rozruchowy TA-6A. Pierwszy oblot ...
http://fizyka-smolenska.salon24.pl/342228,2-efekty-strug-odrzutowych-tu-154-lecacego-tuz-nad-ziemia
Wrzucę jeszcze Panu kilka TEMATÓW NA CORAZ DŁUŻSZE WIECZORY WARSZAWSKA JESIEŃ 2013 - bardzo lubię muzykę poważną: Pendereckiego, Liszta, Bacha i Mozarta.
Aż Pan zrozumie gdzie leży PRAWDA.
Mam jeszcze kilka innych PYTAŃ NATURY ŚLEDCZEJ; ale najpierw odpowie Pan na te PODSTAWOWE dotyczące zjawisk natury fizycznej "polanki smoleńskiej" w dniu 10 kwietnia 2010 roku.
A więc do DZIEŁA.
ILOŚĆ PANSKICH ZDJĘĆ i ogrom PRACY JEST IMPONUJĄCA a źródła nie znane lub znane. I to WSZYSTKO PRO PUBLICO BONO? dla tych SARMATÓW SŁOWIAN; co to własnego rozumu nie używają, a mają się że HO, HO !.
Przykład z życia celowo zasranego wagonu kolejowego PKP i rozwalonych stacyjek po drodze. A niech to WSZYSTKO wezmą NIEMCY: wreszcie będzie ład i porządek W TYM NIESZCZĘSNYM KRAJU. I miejsce dla NAS.
Jak nie ludobójstwem to inteligencją, ekonomiką i sposobem.
Oni rozumu przecież nie używają i wysyłają swoje DZIECIAKI (2,5 miliona) na emigrację a nawet powiem więcej na banicję.
Bardzo DZIĘKUJĘ za solidną Pana wielką PRACĘ. Zainspirował mnie Pan kiedyś do ROBOTY. Dzięki Panie Erich Bullmann.
W kościele Świętej Brygidy ja też bywam i pod gdańskimi KRZYŻAMI także.
Nawet znałem Panią śp. Nowakowską co to JEJ MĘŻĄ pocztowca, poczty polskiej w Gdańsku osądziliście na śmierć za obroną POCZTY paląc ją ogniem po kilkugodzinnej walce 1 września 1939 roku (zginęła w ogniu 10 letnia dziewczynka-wychowanica jednego z pocztowców).
.....
http://pl.wikipedia.org/wiki/Obrona_Poczty_Polskiej_w_Gda%C5%84sku
"W gmachu Poczty Polskiej na placu Heweliusza w Gdańsku przebywały z chwilą ataku Niemców 1 września 1939 następujące osoby: 43 pocztowców polskich z Gdańska, 10 pocztowców delegowanych z Gdyni i Bydgoszczy oraz jeden kolejarz polski z Gdańska. Dysponowali oni trzema lekkimi karabinami maszynowymi Browning wz. 1928, pistoletami i karabinami oraz pewną ilością granatów ręcznych. Poza tym w budynku przebywali jeszcze: dozorca domu, jego żona i ich 10-letnia wychowanica. Pracowników, którzy mieli podjąć pracę o godzinie 8.00, zatrzymał przed budynkiem kordon policji[1]"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Obrona_Poczty_Polskiej_w_Gda%C5%84sku
Obrona Poczty Polskiej[edytuj | edytuj kod źródłowy]
"Atak na Pocztę Polską rozpoczął się o godz. 4:45 równocześnie z rozpoczęciem ostrzału Westerplatte przez pancernik Schleswig-Holstein. Nieco wcześniej ok. godz. 4:00 budynek pozbawiono prądu oraz połączenia telefonicznego.
W skład sił niemieckich wchodziły: specjalny oddział gdańskiej Policji Porządkowej (Schutzpolizei) oraz pododdziały SS Wachsturmbann "E" i SS-Heimwehr Danzig. Oddziały te dysponowały oprócz broni ręcznej trzema samochodami pancernymi ADGZ. Atakiem dowodził komendant gdańskiej Policji Porządkowej pułkownik Willi Bethke, zaś odpowiedzialność operacyjną za akcje formacji paramilitarnych ponosił szef gdańskiej policji SS-Oberführer Johannes Schäffer.
W gmachu Poczty Polskiej na placu Heweliusza w Gdańsku przebywały z chwilą ataku Niemców 1 września 1939 następujące osoby: 43 pocztowców polskich z Gdańska, 10 pocztowców delegowanych z Gdyni i Bydgoszczy oraz jeden kolejarz polski z Gdańska. Dysponowali oni trzema lekkimi karabinami maszynowymi Browning wz. 1928, pistoletami i karabinami oraz pewną ilością granatów ręcznych. Poza tym w budynku przebywali jeszcze: dozorca domu, jego żona i ich 10-letnia wychowanica. Pracowników, którzy mieli podjąć pracę o godzinie 8.00, zatrzymał przed budynkiem kordon policji[1].
Niemiecki plan ataku (opracowany w lipcu 1939) zakładał zdobycie poczty poprzez przebicie się z sąsiadującego przez ścianę z pocztą budynku Krajowego Urzędu Pracy. Równocześnie trzy grupy szturmowe miały związać siły obrońców i wedrzeć się do gmachu od frontu.
Według założeń opracowanych przez Sztab Główny Wojska Polskiego pocztowcy mieli się utrzymać przez ok. 6 godzin, do czasu przybycia z odsieczą części Armii Pomorze. Pocztowcom, w przeciwieństwie do dowódcy załogi Westerplatte, nie przekazano informacji o wycofaniu Korpusu Interwencyjnego z Pomorza, ani nie odwołano polecenia obrony.
Pierwszy atak niemiecki, mimo że Niemcom udało się wedrzeć do budynku, zakończył się niepowodzeniem i został odparty. Równocześnie został odparty atak od strony Urzędu Pracy, gdzie zostały wybite dziury w ścianach. Podczas tego drugiego szturmu śmierć poniósł (od wybuchu własnego granatu, którym zlikwidował grupę Niemców, atakujących przez dziurę w ścianie) dowódca obrony ppor. Konrad Guderski.
Samochód pancerny ADGZ w ataku na Pocztę Polską
Około godz. 11 siły atakujące zostały wzmocnione dwoma działami 7,5 cm Le.IG 18 kalibru 75 mm. Drugi atak, który miał już wsparcie artyleryjskie, także zakończył się niepowodzeniem napastników.
Około godz. 15 niemiecki dowódca zarządził przerwę w szturmie i dał pocztowcom dwie godziny na kapitulację. Równocześnie została sprowadzona haubica kal. 105 mm, a saperzy wykonali podkop pod ścianą poczty, w którym założyli 600-kilogramowy ładunek wybuchowy. Po upływie ultimatum (o godz. 17) ładunek został odpalony, burząc część ściany budynku, a oddziały niemieckie przy wsparciu trzech dział ruszyły do szturmu zajmując część budowli. W tym czasie obrona została ograniczona do piwnic, gdzie przed ostrzałem schronili się obrońcy.
Około godz. 18 pod pocztę sprowadzono motopompy, które do piwnic wpompowały benzynę podpaloną następnie przy pomocy miotaczy ognia. W wyniku tych działań żywcem spłonęło prawdopodobnie pięciu pocztowców (Brunon Marszałkowski, Stanisław Rekowski, Bronisław Szulc oraz dwaj niezidentyfikowani).
O godz. 19 podjęto decyzję o kapitulacji. Jako pierwszy z płonącego budynku ok. godz. 19 wyszedł dyrektor dr Jan Michoń. Mimo że niósł białą flagę, został przez napastników zastrzelony. To samo spotkało wychodzącego za nim naczelnika poczty Józefa Wąsika (niektóre źródła podają, że został żywcem spalony miotaczem płomieni).
Losy pocztowców po kapitulacji[edytuj | edytuj kod źródłowy]
Pocztowcy po kapitulacji
Z budynku udało się uciec sześciu pocztowcom. Dwóch z nich: Franciszka Mionskowskiego oraz rannego Alfonsa Flisykowskiego, aresztowano już 2 września i osadzono z pozostałymi obrońcami; pozostała czwórka (Andrzej Górski, Franciszek Mielewczyk, Władysław Milewczyk i Augustyn Młyński) zdołała uciec i przeżyć wojnę.
Pozostali zostali aresztowani i umieszczeni w Prezydium Policji (28 osób), a ranni i poparzeni (16 osób) znaleźli się w szpitalu miejskim. Spośród osób odesłanych do szpitala w wyniku obrażeń zmarło 6 osób (5 w wyniku poparzeń). Najmłodszą ofiarą ataku na pocztę była 10-letnia Erwina Barzychowska, wychowanica dozorcy Jana Pipki i jego żony Małgorzaty. Silnie poparzona miotaczem płomieni (przy próbie opuszczenia gmachu poczty) zmarła w szpitalu po 7 tygodniach strasznych męczarni.
Grupę więzioną w Prezydium Policji przeniesiono po kilku dniach do Victoriaschule, więzienia, w którym w pierwszych dniach wojny więziono i torturowano gdańskich Polaków. Grupa ta była sądzona w pierwszym procesie pocztowców 8 września 1939.
Dalsze losy pocztowców były różne. Ciała tych, którzy zginęli, pochowane zostały na cmentarzu na Zaspie (dzisiejszy Cmentarz Ofiar Hitleryzmu przy ul. Bolesława Chrobrego). Ci, którzy nie zdołali uciec i zostali aresztowani, skazani zostali przez Niemców na karę śmierci i rozstrzelani. Polscy pocztowcy, którzy nie brali udziału w obronie, zostali w większości aresztowani i osadzeni w obozach koncentracyjnych.
Proces pocztowców[edytuj | edytuj kod źródłowy]
Kolumna jeńców po poddaniu się Poczty Polskiej w Gdańsku
Wikisource-logo.svg
Zobacz w Wikiźródłach tekst
Zeznanie Aleksego Rosińskiego, naocznego świadka egzekucji pocztowców gdańskich, złożone przed sędzią śledczym Sądu Okręgowego w Gdańsku w dniu 21 sierpnia 1947
Obrońcy byli sądzeni w dwóch procesach przez sąd polowy brygady generała Friedricha Eberhardta, wchodzącej w skład 3. Armii Georga von Küchlera. 8 września sądzono 28 pocztowców, a 30 września pozostałych 10. Wszyscy zostali skazani na śmierć za bojówkarstwo (niem. Freischärlerei). Podstawą oskarżenia było rozporządzenie o specjalnym wojennym prawie karnym z 1938.
Artykuł trzeci tego rozporządzenia brzmiał: "partyzantem karanym śmiercią jest ten, kto bez posiadania przewidzianych przez prawo międzynarodowe zewnętrznych odznak przynależności do sił zbrojnych nieprzyjacielskiego mocarstwa, broni albo innych środków używa, lub mając w swoim posiadaniu, w zamiarze użycia na szkodę niemieckiego lub zaprzyjaźnionego wojska albo przynależnego do nich zabija lub podejmuje działanie, które na użytek wojenny mogą podejmować tylko członkowie sił zbrojnych w mundurze". Wyrok wydał przewodniczący sądu Kurt Bode, a oskarżycielem był radca sądu wojskowego dr Hans Giesecke. Wyrok ostatecznie zatwierdził gen. Walther von Brauchitsch, naczelny dowódca wojsk lądowych.
Wyrok wykonano prawdopodobnie 5 października[2], około godziny 4 nad ranem[2], na ćwiczebnym poligonie policji gdańskiej na Zaspie. Pocztowcy zostali rozstrzelani. Jednym z kierujących egzekucją był SS-Sturmbannführer Max Pauly, ówczesny komendant obozu koncentracyjnego Stutthof (w roku 1946 skazany został on przez Brytyjski Trybunał Wojskowy na karę śmierci przez powieszenie).
Rewizja[edytuj | edytuj kod źródłowy]
W 1995 Sąd Krajowy w Lubece przeprowadził rewizję procesu pocztowców, stwierdzając m.in. pogwałcenie reguł postępowania sądowego i naruszenia postanowień IV konwencji haskiej (1907). W jej wyniku zostali oni przez sąd uniewinnieni. Do rozpoczęcia procesu przyczyniła się wydana w tym samym roku książka Dietera Schenka "Polska Poczta w Gdańsku – historia pewnego niemieckiego morderstwa sądowego". Wyrok oprócz znaczenia moralnego pozwolił na wystąpienie do rządu niemieckiego o odszkodowanie (zostało ono wypłacone w roku 2001).
Głównymi tezami uzasadniającymi wyrok były:
Obowiązujący do 14 listopada 1939 Kodeks karny Wolnego Miasta Gdańska nie przewidywał kary śmierci.
Rozporządzenie o specjalnym wojennym prawie karnym, na którym oparto wyrok dotyczyło tylko działań popełnionych przeciwko Wehrmachtowi, natomiast pocztę atakowały oddziały policji gdańskiej oraz paramilitarne jednostki SS i SA.
Rozporządzenie przewidziane było na wypadek wojny, a taki fakt zaistniał po 3 września 1939 kiedy Wielka Brytania i Francja wypowiedziały Niemcom wojnę.
Poczta Polska w Gdańsku w myśl traktatu wersalskiego była w świetle prawa międzynarodowego terytorium Polski bronionym przez Polaków, więc nie mogli być oni uznani za partyzantów.
Pogwałcone zostały postanowienia ratyfikowanej przez Niemcy konwencji haskiej, której artykuł 43 w dziale III stwierdza: "z chwilą przejścia władzy z rąk rządu legalnego do rąk okupanta tenże poweźmie wszelkie będące w jego mocy środki, przestrzegając prawa obowiązujące w tym kraju". Poczta Polska była terytorium Polski.
Nie zapewniono oskarżonym prawa do obrony.
Odpowiedzialnych za mord sądowy Hansa Giesecke i Kurta Bode nigdy nie spotkała jakakolwiek kara. Zostali po wojnie zdenazyfikowani. Giesecke został dyrektorem Sądu Krajowego Hesji we Frankfurcie nad Menem, a Bode był sędzią, a potem wiceprezesem Wyższego Sądu Krajowego w Bremie. Zmarli w latach siedemdziesiątych jako cenieni prawnicy.
Znamy takich WASZYCH cenionych prawników zbrodniarzy wojennych.
Teraz też Pan Erich Bullmann przykłada rękę do HISTORII. Pisząc ją na NOWO. Na zlecenie.
Bez epitetów Panie, bez epitetów w stosunku do Pana Inżyniera Krzysztofa Cierpisza i Autora Blogu. Więcej skromności i pokory. Dla PRAWDY także i skruchy a nie buty. Czas na nawrócenie.
Pozdrawiam
PS. To nie daleko gdzie Pan chodzi @WIELKI55 do Kościoła Św. Brygidy w Gdańsku pod Pomnik Pocztowców 1 września 1939 na ulicę Heweliusza i warto położyć tam kwiaty przed pomnikiem pocztowców i DZIECKA.
...........
Najmłodszą ofiarą ataku na pocztę była 10-letnia Erwina Barzychowska, wychowanica dozorcy Jana Pipki i jego żony Małgorzaty. Silnie poparzona miotaczem płomieni (przy próbie opuszczenia gmachu poczty) zmarła w szpitalu po 7 tygodniach strasznych męczarni.
ALBATROS ... Z LOTU PTAKA13.09 19:41
2161569
Archiwum zdjęć TU154M PLF101 8/9 kwietnia 2010
Ostatnie udokumentowane zdjęcia TU154M PLF101 publicznie:
http://albatros.salon24.pl/498200,katastrofa-smolenska-bloger-manek-vel-erich-bullmann
Niestety do pewnych zdjęć nie ma już dostępu.
Tak śmierdząca SPRAWA
http://www.planes.cz/photo/1075/1075810/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
Kto zna dokładnie te lotniska?
Ostatnie Twarde Lądowanie TU154M 101
„Palił GUMY” z Tuskiem na pokładzie ?
- palec Boży
[DateTimeOriginal ] = "2010:04:08 17:53:53"
[DateTimeDigitized ] = "2010:04:08 17:53:53"
http://aviationphotogeek.com/images/5376-tupolev-tu-154m-hard-landing-aircraft-wallpaper-2599-aircraft.jpg

http://aviationphotogeek.com/images/5376-tupolev-tu-154m-hard-landing-aircraft-wallpaper-2599-aircraft.jpg
Filename: [Twarde\5376-tupolev-tu-154m-hard-landing.jpg]
Filesize: [104039] Bytes
Start Offset: 0x00000000
*** Marker: SOI (xFFD8) ***
OFFSET: 0x00000000
*** Marker: APP0 (xFFE0) ***
OFFSET: 0x00000002
length = 16
identifier = [JFIF]
version = [1.1]
density = 96 x 96 DPI (dots per inch)
thumbnail = 0 x 0
*** Marker: APP1 (xFFE1) ***
OFFSET: 0x00000014
length = 5074
Identifier = [Exif]
Identifier TIFF = 0x[4D4D002A 00000008]
Endian = Motorola (big)
TAG Mark x002A = 0x002A
EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026
Dir Length = 0x0009
[Make ] = "Canon"
[Model ] = "Canon EOS 50D"
[Orientation ] = Row 0: top, Col 0: left
[Software ] = "Adobe Photoshop CS4 Windows"
[DateTime ] = "2011:01:02 11:31:08"
[YCbCrPositioning ] = Co-sited
[ExifOffset ] = @ 0x08CA
[GPSOffset ] = @ 0x13B6
Offset to Next IFD = 0x00000000
EXIF SubIFD @ Absolute 0x000008E8
Dir Length = 0x001E
[ExposureTime ] = 1/640 s
[FNumber ] = F8.0
[ExposureProgram ] = Shutter priority
[ISOSpeedRatings ] = 160
[ExifVersion ] = 02.21
[DateTimeOriginal ] = "2010:04:08 17:53:53"
[DateTimeDigitized ] = "2010:04:08 17:53:53"
http://albatros.salon24.pl/456014,okecie-17-10-2012-a-jak-bylo-10-04-2010
Jak było 10 kwietnia 2010 roku NA Okęciu EPWA już bardzo wiele wiemy.
Co się stało na OKĘCIU W PAMIĘTNY PORANEK 10 KWIETNIA 2010 ROKU ?.
DLACZEGO NIE MA ŻADNYCH ZDJĘĆ ANI FILMÓW DOSTĘPNYCH PUBLICZNIE !!!
Z ILOMA OSOBAMI NA POKŁADZIE TU154M101 90A-837 48D800 WYLECIAŁ TEGO DNIA I GDZIE ZAKOŃCZYŁ TRAGICZNIE OSTATNI SWÓJ LOT ???
101 - Polish Air Force
Information
ModeS: 48D800
Reg: 101
Typecode: T154
Type: Tupolev TU154M
Serial number: 90A-837
alt="*" v:shapes="_x0000_i1030"> Airline: Polish Air Force
Latest flights by 101
No flights were found.
TO PYTANIE BĘDZIE CIĄGLE POWRACAĆ I NIE DA SIĘ ZAMIEŚĆ
POD DYWAN !!!
Tagi: rozwiewamy mgłę smoleńską na okęciu epwa
A jak Bracia Czesi Spotterzy udokumentowali obecność TU154M PLF101 w Pradze?:
1. Tu154m 101 OSTATNIE TWARDE LĄDOWANIE !? - Salon24 ...
albatros.salon24.pl/498143,tu154m-101-ostatnie-twarde-ladowanie
o
[DateTimeDigitized ] = "2010:04:08 17:53:53". http://aviationphotogeek.com/images/5376-tupolev-tu-154m-hard-landing-aircraft-wallpaper-2599-aircraft.jpg.
http://albatros.salon24.pl/498143,tu154m-101-ostatnie-twarde-ladowanie
Co NAS trapi – zagadki do rozwiązania:
08.04.2010 TU 154M 101 “Palił gumy” – Pytanie Gdzie?
Praga- Warszawa-Szymany-Szwederowo-Pyrzowice-Dęblin-Radom-Balice-Gdańsk
EPGD Lech Walesa Airport ???
http://aviationphotogeek.com/images/4768-tupolev-tu-154-take-off-wallpaper-702.jpg

Tupolev Tu 154 Take Off Wallpaper 702
http://aviationphotogeek.com/4768/tupolev-tu-154-take-off-wallpaper-702
Kto zna dokładnie te lotniska?
Ostatnie Twarde Lądowanie TU154M 101
„Palił GUMY” z Tuskiem na pokładzie ?
- palec Boży
[DateTimeOriginal ] = "2010:04:08 17:53:53"
[DateTimeDigitized ] = "2010:04:08 17:53:53"
http://aviationphotogeek.com/images/5376-tupolev-tu-154m-hard-landing-aircraft-wallpaper-2599-aircraft.jpg

http://aviationphotogeek.com/images/5376-tupolev-tu-154m-hard-landing-aircraft-wallpaper-2599-aircraft.jpg
Filename: [Twarde\5376-tupolev-tu-154m-hard-landing.jpg]
Filesize: [104039] Bytes
Start Offset: 0x00000000
*** Marker: SOI (xFFD8) ***
OFFSET: 0x00000000
*** Marker: APP0 (xFFE0) ***
OFFSET: 0x00000002
length = 16
identifier = [JFIF]
version = [1.1]
density = 96 x 96 DPI (dots per inch)
thumbnail = 0 x 0
*** Marker: APP1 (xFFE1) ***
OFFSET: 0x00000014
length = 5074
Identifier = [Exif]
Identifier TIFF = 0x[4D4D002A 00000008]
Endian = Motorola (big)
TAG Mark x002A = 0x002A
EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026
Dir Length = 0x0009
[Make ] = "Canon"
[Model ] = "Canon EOS 50D"
[Orientation ] = Row 0: top, Col 0: left
[Software ] = "Adobe Photoshop CS4 Windows"
[DateTime ] = "2011:01:02 11:31:08"
[YCbCrPositioning ] = Co-sited
[ExifOffset ] = @ 0x08CA
[GPSOffset ] = @ 0x13B6
Offset to Next IFD = 0x00000000
EXIF SubIFD @ Absolute 0x000008E8
Dir Length = 0x001E
[ExposureTime ] = 1/640 s
[FNumber ] = F8.0
[ExposureProgram ] = Shutter priority
[ISOSpeedRatings ] = 160
[ExifVersion ] = 02.21
[DateTimeOriginal ] = "2010:04:08 17:53:53"
[DateTimeDigitized ] = "2010:04:08 17:53:53"
[ComponentsConfiguration ] = [Y Cb Cr .]
[ShutterSpeedValue ] = 614400/65536
[ApertureValue ] = 393216/65536
[ExposureBiasValue ] = 0.00 eV
[MeteringMode ] = Pattern
[Flash ] = Flash did not fire
[FocalLength ] = 266 mm
[UserComment ] = ""
[SubSecTime ] = "16"
[SubSecTimeOriginal ] = "16"
[SubSecTimeDigitized ] = "16"
[FlashPixVersion ] = 01.00
[ColorSpace ] = sRGB
[ExifImageWidth ] = 1200
[ExifImageHeight ] = 799
[FocalPlaneXResolution ] = 4752000/894
[FocalPlaneYResolution ] = 3168000/597
[FocalPlaneResolutionUnit ] = Inch
[CustomRendered ] = Normal process
[ExposureMode ] = Auto exposure
[WhiteBalance ] = Auto white balance
[SceneCaptureType ] = Standard
EXIF GPSIFD @ Absolute 0x000013D4
Dir Length = 0x0001
[GPSVersionID ] = 2.2.0.0
*** Marker: APP1 (xFFE1) ***
OFFSET: 0x000013E8
length = 2526
Identifier = [http://ns.adobe.com/xap/1.0/]
XMP =
|<?xpacket begin='' id='W5M0MpCehiHzreSzNTczkc9d'?>
|<x:xmpmeta xmlns:x="adobe:ns:meta/"><rdf:RDF xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"><rdf:Description rdf:about="uuid:faf5bdd5-ba3d-11da-ad31-d33d75182f1b" xmlns:xmp="http://ns.adobe.com/xap/1.0/"><xmp:CreateDate>2010-04-08T17:53:53.160</xmp:CreateDate><xmp:CreatorTool>Adobe Photoshop CS4 Windows</xmp:CreatorTool></rdf:Description></rdf:RDF></x:xmpmeta>
*** Marker: DQT (xFFDB) ***
Define a Quantization Table.
OFFSET: 0x00001DC8
Table length = 67
----
Precision=8 bits
Destination ID=0 (Luminance)
DQT, Row #0: 6 4 4 6 10 16 20 24
DQT, Row #1: 5 5 6 8 10 23 24 22
DQT, Row #2: 6 5 6 10 16 23 28 22
DQT, Row #3: 6 7 9 12 20 35 32 25
DQT, Row #4: 7 9 15 22 27 44 41 31
DQT, Row #5: 10 14 22 26 32 42 45 37
DQT, Row #6: 20 26 31 35 41 48 48 40
DQT, Row #7: 29 37 38 39 45 40 41 40
Approx quality factor = 79.94 (scaling=40.12 variance=1.43)
*** Marker: DQT (xFFDB) ***
Define a Quantization Table.
OFFSET: 0x00001E0D
Table length = 67
----
Precision=8 bits
Destination ID=1 (Chrominance)
DQT, Row #0: 7 7 10 19 40 40 40 40
DQT, Row #1: 7 8 10 26 40 40 40 40
DQT, Row #2: 10 10 22 40 40 40 40 40
DQT, Row #3: 19 26 40 40 40 40 40 40
DQT, Row #4: 40 40 40 40 40 40 40 40
DQT, Row #5: 40 40 40 40 40 40 40 40
DQT, Row #6: 40 40 40 40 40 40 40 40
DQT, Row #7: 40 40 40 40 40 40 40 40
Approx quality factor = 79.87 (scaling=40.26 variance=0.36)
*** Marker: SOF0 (Baseline DCT) (xFFC0) ***
OFFSET: 0x00001E52
Frame header length = 17
Precision = 8
Number of Lines = 799
Samples per Line = 1200
Image Size = 1200 x 799
Raw Image Orientation = Landscape
Number of Img components = 3
Component[1]: ID=0x01, Samp Fac=0x22 (Subsamp 1 x 1), Quant Tbl Sel=0x00 (Lum: Y)
Component[2]: ID=0x02, Samp Fac=0x11 (Subsamp 2 x 2), Quant Tbl Sel=0x01 (Chrom: Cb)
Component[3]: ID=0x03, Samp Fac=0x11 (Subsamp 2 x 2), Quant Tbl Sel=0x01 (Chrom: Cr)
*** Marker: DHT (Define Huffman Table) (xFFC4) ***
OFFSET: 0x00001E65
Huffman table length = 28
----
Destination ID = 0
Class = 0 (DC / Lossless Table)
Codes of length 01 bits (000 total):
Codes of length 02 bits (002 total): 00 01
Codes of length 03 bits (003 total): 02 03 04
Codes of length 04 bits (001 total): 05
Codes of length 05 bits (001 total): 06
Codes of length 06 bits (001 total): 07
Codes of length 07 bits (001 total): 08
Codes of length 08 bits (000 total):
Codes of length 09 bits (000 total):
Codes of length 10 bits (000 total):
Codes of length 11 bits (000 total):
Codes of length 12 bits (000 total):
Codes of length 13 bits (000 total):
Codes of length 14 bits (000 total):
Codes of length 15 bits (000 total):
Codes of length 16 bits (000 total):
Total number of codes: 009
*** Marker: DHT (Define Huffman Table) (xFFC4) ***
OFFSET: 0x00001E83
Huffman table length = 88
----
Destination ID = 0
Class = 1 (AC Table)
Codes of length 01 bits (000 total):
Codes of length 02 bits (002 total): 01 02
Codes of length 03 bits (001 total): 00
Codes of length 04 bits (002 total): 03 11
Codes of length 05 bits (005 total): 04 12 21 31 41
Codes of length 06 bits (002 total): 05 51
Codes of length 07 bits (004 total): 13 22 61 71
Codes of length 08 bits (002 total): 06 81
Codes of length 09 bits (006 total): 07 14 32 91 A1 B1
Codes of length 10 bits (005 total): 15 23 42 C1 D1
Codes of length 11 bits (008 total): 16 33 52 62 72 C2 E1 F0
Codes of length 12 bits (005 total): 24 82 92 A2 D2
Codes of length 13 bits (009 total): 08 17 34 43 63 73 93 B2 F1
Codes of length 14 bits (004 total): 25 53 74 E2
Codes of length 15 bits (009 total): 26 35 44 54 55 64 83 84 94
Codes of length 16 bits (005 total): D3 36 45 C3 B3
Total number of codes: 069
*** Marker: DHT (Define Huffman Table) (xFFC4) ***
OFFSET: 0x00001EDD
Huffman table length = 25
----
Destination ID = 1
Class = 0 (DC / Lossless Table)
Codes of length 01 bits (001 total): 00
Codes of length 02 bits (001 total): 01
Codes of length 03 bits (001 total): 02
Codes of length 04 bits (001 total): 03
Codes of length 05 bits (001 total): 04
Codes of length 06 bits (001 total): 05
Codes of length 07 bits (000 total):
Codes of length 08 bits (000 total):
Codes of length 09 bits (000 total):
Codes of length 10 bits (000 total):
Codes of length 11 bits (000 total):
Codes of length 12 bits (000 total):
Codes of length 13 bits (000 total):
Codes of length 14 bits (000 total):
Codes of length 15 bits (000 total):
Codes of length 16 bits (000 total):
Total number of codes: 006
*** Marker: DHT (Define Huffman Table) (xFFC4) ***
OFFSET: 0x00001EF8
Huffman table length = 39
----
Destination ID = 1
Class = 1 (AC Table)
Codes of length 01 bits (001 total): 00
Codes of length 02 bits (001 total): 01
Codes of length 03 bits (001 total): 11
Codes of length 04 bits (000 total):
Codes of length 05 bits (002 total): 02 12
Codes of length 06 bits (001 total): 21
Codes of length 07 bits (005 total): 03 13 31 41 51
Codes of length 08 bits (000 total):
Codes of length 09 bits (002 total): 14 61
Codes of length 10 bits (003 total): 04 22 71
Codes of length 11 bits (001 total): 32
Codes of length 12 bits (001 total): 42
Codes of length 13 bits (001 total): 81
Codes of length 14 bits (001 total): 52
Codes of length 15 bits (000 total):
Codes of length 16 bits (000 total):
Total number of codes: 020
*** Marker: SOS (Start of Scan) (xFFDA) ***
OFFSET: 0x00001F21
Scan header length = 12
Number of img components = 3
Component[1]: selector=0x01, table=0x00
Component[2]: selector=0x02, table=0x11
Component[3]: selector=0x03, table=0x11
Spectral selection = 0 .. 63
Successive approximation = 0x00
*** Decoding SCAN Data ***
OFFSET: 0x00001F2F
Scan Decode Mode: No IDCT (DC only)
NOTE: Low-resolution DC component shown. Can decode full-res with [Options->Scan Segment->Full IDCT]
Scan Data encountered marker 0xFFD9 @ 0x00019665.0
Compression stats:
Compression Ratio: 29.95:1
Bits per pixel: 0.80:1
Huffman code histogram stats:
Huffman Table: (Dest ID: 0, Class: DC)
# codes of length 01 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 02 bits: 8148 ( 54%)
# codes of length 03 bits: 5082 ( 34%)
# codes of length 04 bits: 676 ( 5%)
# codes of length 05 bits: 667 ( 4%)
# codes of length 06 bits: 335 ( 2%)
# codes of length 07 bits: 92 ( 1%)
# codes of length 08 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 09 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 10 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 11 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 12 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 13 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 14 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 15 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 16 bits: 0 ( 0%)
Huffman Table: (Dest ID: 1, Class: DC)
# codes of length 01 bits: 4555 ( 61%)
# codes of length 02 bits: 2185 ( 29%)
# codes of length 03 bits: 496 ( 7%)
# codes of length 04 bits: 209 ( 3%)
# codes of length 05 bits: 51 ( 1%)
# codes of length 06 bits: 4 ( 0%)
# codes of length 07 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 08 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 09 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 10 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 11 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 12 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 13 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 14 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 15 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 16 bits: 0 ( 0%)
Huffman Table: (Dest ID: 0, Class: AC)
# codes of length 01 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 02 bits: 63575 ( 48%)
# codes of length 03 bits: 14995 ( 11%)
# codes of length 04 bits: 22887 ( 17%)
# codes of length 05 bits: 19471 ( 15%)
# codes of length 06 bits: 3645 ( 3%)
# codes of length 07 bits: 3692 ( 3%)
# codes of length 08 bits: 1227 ( 1%)
# codes of length 09 bits: 1640 ( 1%)
# codes of length 10 bits: 671 ( 1%)
# codes of length 11 bits: 451 ( 0%)
# codes of length 12 bits: 163 ( 0%)
# codes of length 13 bits: 129 ( 0%)
# codes of length 14 bits: 30 ( 0%)
# codes of length 15 bits: 36 ( 0%)
# codes of length 16 bits: 11 ( 0%)
Huffman Table: (Dest ID: 1, Class: AC)
# codes of length 01 bits: 7500 ( 57%)
# codes of length 02 bits: 2304 ( 17%)
# codes of length 03 bits: 1411 ( 11%)
# codes of length 04 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 05 bits: 954 ( 7%)
# codes of length 06 bits: 338 ( 3%)
# codes of length 07 bits: 610 ( 5%)
# codes of length 08 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 09 bits: 46 ( 0%)
# codes of length 10 bits: 33 ( 0%)
# codes of length 11 bits: 5 ( 0%)
# codes of length 12 bits: 2 ( 0%)
# codes of length 13 bits: 2 ( 0%)
# codes of length 14 bits: 1 ( 0%)
# codes of length 15 bits: 0 ( 0%)
# codes of length 16 bits: 0 ( 0%)
YCC clipping in DC:
Y component: [<0= 0] [>255= 0]
Cb component: [<0= 0] [>255= 0]
Cr component: [<0= 0] [>255= 0]
RGB clipping in DC:
R component: [<0= 0] [>255= 0]
G component: [<0= 0] [>255= 0]
B component: [<0= 0] [>255= 0]
Average Pixel Luminance (Y):
Y=[152] (range: 0..255)
Brightest Pixel Search:
YCC=[ 1014, 7, 0] RGB=[254,254,254] @ MCU[ 47, 22]
Finished Decoding SCAN Data
Number of RESTART markers decoded: 0
Next position in scan buffer: Offset 0x00019665.0
*** Marker: EOI (End of Image) (xFFD9) ***
OFFSET: 0x00019665
*** Searching Compression Signatures ***
Signature: 01DC499064BA9264D591FDE9071DFD89
Signature (Rotated): 0175BAF3251040E0EFB2930B73328E7F
File Offset: 0 bytes
Chroma subsampling: 2x2
EXIF Make/Model: OK [Canon] [Canon EOS 50D]
EXIF Makernotes: NONE
EXIF Software: OK [Adobe Photoshop CS4 Windows]
Searching Compression Signatures: (3347 built-in, 0 user(*) )
EXIF.Make / Software EXIF.Model Quality Subsamp Match?
------------------------- ----------------------------------- ---------------- --------------
CAM:[OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD ] [C2000Z ] [ ] No
CAM:[OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD ] [C40Z,D40Z ] [ ] No
CAM:[OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD ] [C700UZ ] [ ] No
CAM:[SONY ] [DSC-H9 ] [ ] No
SW :[Apple ImageIO.framework ] [050 (Normal) ]
SW :[IJG Library ] [080 ]
The following IJG-based editors also match this signature:
SW :[GIMP ] [080 ]
SW :[IrfanView ] [080 ]
SW :[idImager ] [080 ]
SW :[FastStone Image Viewer ] [080 ]
SW :[NeatImage ] [080 ]
SW :[Paint.NET ] [080 ]
SW :[Photomatix ] [080 ]
SW :[XnView ] [080 ]
NOTE: EXIF Software field recognized as from editor
Based on the analysis of compression characteristics and EXIF metadata:
ASSESSMENT: Class 1 - Image is processed/edited
Appears to be new signature for known software.
If the camera/software doesn't appear in list above,
PLEASE ADD TO DATABASE with [Tools->Add Camera to DB]
Tagi: mgła smoleńska opada w polsce, mgła smoleńska
Opublikowana w: ✈ Odloty
http://www.planes.cz/en/photo/?action=pho_search&pho_plane=162&pho_company=970&pho_destination=&pho_cathegory=&pho_
fulltext=&pho_fulltext_place=0&pho_order=14&pho_type=0&pho_count_per_page=2&pho_rate=999&rate_
dir=0&page=1
http://www.planes.cz/en/photo/1074144/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1074/1074144/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1074115/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1074/1074115/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1073910/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1073/1073910/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1076442/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1076/1076442/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1024322/tu154m-101-polish-air-force-plf-ostrava-osr-lkmt/

http://www.planes.cz/photo/1024/1024322/tu154m-101-polish-air-force-plf-ostrava-osr-lkmt.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1024281/tu154m-101-polish-air-force-plf-ostrava-osr-lkmt/

http://www.planes.cz/photo/1024/1024281/tu154m-101-polish-air-force-plf-ostrava-osr-lkmt.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/?action=pho_search&pho_plane=162&pho_company=970&pho_destination=&pho_cathegory=&pho_
fulltext=&pho_fulltext_place=0&pho_order=14&pho_type=0&pho_count_per_page=2&pho_rate=999&rate_
dir=0&page=2
http://www.planes.cz/en/photo/1074120/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1074/1074120/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1074075/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1074/1074075/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1074091/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1074/1074091/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1074024/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1074/1074024/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/?action=pho_search&pho_plane=162&pho_company=970&pho_destination=&pho_cathegory=&pho_
fulltext=&pho_fulltext_place=0&pho_order=14&pho_type=0&pho_count_per_page=2&pho_rate=999&rate_
dir=0&page=3
http://www.planes.cz/en/photo/1076126/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1076/1076126/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1075810/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/
http://www.planes.cz/en/photo/1075810/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1075/1075810/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1133991/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1133/1133991/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1075251/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1075/1075251/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
http://www.planes.cz/en/photo/1113184/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1113/1113184/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
1. Macierewicz testuje awarie silników - Salon24 | Niezależne Forum ...
ford.salon24.pl/489787,macierewicz-testuje-awarie-silnikow
o
28 lut 2013 - ... wzrostu obrotów silnika turboodrzutowego, rosną też jego drgania...... w silniki (smuga ognia za silnikiem, rozbłysk "jak żółtko jajka" etc.

Efekt „żółtek” spalania zewnętrznego nafty JET A-1 nagromadzonej w komorze spalania w postaci aerozaerozolu i wydmuchanej na zewnątrz przez turbowentylator silnika Sołowiew D30 KU w fazie rozruchu do mocy startowej.
Pan Antoni Macierewicz - Historyku z Bożej Łaski na Politechnikę Rzeszowską lub Politechnikę Warszawską niech Pan się uda a potem snuje wydumane teorie o 2 Wybuchach
Czy TU154M PLF101 wrocił do Polski z Pragi?
O ktorej godzinie było zrobione zdjęcie dnia 8 czy 9 kwietnia 2010 roku?:
http://www.planes.cz/en/photo/1074120/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1074/1074120/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg
???????????????????????????????????

Dane z EPWA
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7020739

Spotting Group
|
Aircraft Details
|
Location
|
This photographer is a member of:

Dresden Rules – Spotters
|
|
|
Registration/Serial No./Date
|
Photographer
|
|
|
Camera: Canon EOS 50D Lens: Sigma 50-500mm APO DG HSM
|
Remarks & Notes
|
EOS 50D + Sigma 50-500mm
|
Photo Views & More
|
Photo Comments (0)
|
Filename: [E:\Loty Praga\96495_1294179110.jpg]
Filesize: [283762] Bytes
Start Offset: 0x00000000
*** Marker: SOI (xFFD8) ***
OFFSET: 0x00000000
*** Marker: APP0 (xFFE0) ***
OFFSET: 0x00000002
length = 16
identifier = [JFIF]
version = [1.1]
density = 72 x 72 DPI (dots per inch)
thumbnail = 0 x 0
*** Marker: APP1 (xFFE1) ***
OFFSET: 0x00000014
length = 4735
Identifier = [Exif]
Identifier TIFF = 0x[49492A00 08000000]
Endian = Intel (little)
TAG Mark x002A = 0x002A
EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026
Dir Length = 0x000B
[Make ] = "Canon"
[Model ] = "Canon EOS 50D"
[Orientation ] = Row 0: top, Col 0: left
[XResolution ] = 72/10000
[YResolution ] = 72/10000
[ResolutionUnit ] = Inch
[Software ] = "Adobe Photoshop CS4 Windows"
[DateTime ] = "2011:01:01 17:19:01"
[YCbCrPositioning ] = Co-sited
[ExifOffset ] = @ 0x00E8
[GPSOffset ] = @ 0x03E8
Offset to Next IFD = 0x000003FC
EXIF IFD1 @ Absolute 0x0000041A
Dir Length = 0x0006
[Compression ] = JPEG
[XResolution ] = 72/1
[YResolution ] = 72/1
[ResolutionUnit ] = Inch
[JpegIFOffset ] = @ +0x045A = @ 0x0478
[JpegIFByteCount ] = 3613
Offset to Next IFD = 0x00000000
EXIF SubIFD @ Absolute 0x00000106
Dir Length = 0x001E
[ExposureTime ] = 1/640 s
[FNumber ] = F6.3
[ExposureProgram ] = Shutter priority
[ISOSpeedRatings ] = 160
[ExifVersion ] = 02.21
[DateTimeOriginal ] = "2010:04:08 17:53:41"
[DateTimeDigitized ] = "2010:04:08 17:53:41"
[ComponentsConfiguration ] = [Y Cb Cr .]
[ShutterSpeedValue ] = 614400/65536
[ApertureValue ] = 352256/65536
[ExposureBiasValue ] = 0.00 eV
[MeteringMode ] = Pattern
[Flash ] = Flash did not fire
[FocalLength ] = 98 mm
[UserComment ] = ""
[SubSecTime ] = "63"
[SubSecTimeOriginal ] = "63"
[SubSecTimeDigitized ] = "63"
[FlashPixVersion ] = 01.00
[ColorSpace ] = sRGB
[ExifImageWidth ] = 1200
[ExifImageHeight ] = 800
[ExifInteroperabilityOffset ] = @ 0x03C8
[FocalPlaneXResolution ] = 4752000/894
[FocalPlaneYResolution ] = 3168000/597
[FocalPlaneResolutionUnit ] = Inch
[CustomRendered ] = Normal process
[ExposureMode ] = Auto exposure
[WhiteBalance ] = Auto white balance
[SceneCaptureType ] = Standard
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6859953

Spotting Group
|
Aircraft Details
|
Location
|
This photographer is not a member of a JetPhotos.Net spotting group.
|
|
|
Registration/Serial No./Date
|
Photographer
|
|
|
Camera: Canon EOS 450D Lens: Sigma 70–300 mm F4–5.6 APO DG Macro
|
Remarks & Notes
|
|
Photo Views & More
|
Photo Comments (0)
|
Brak EXIF relacji czasowych
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6824402

Spotting Group
|
Aircraft Details
|
Location
|
This photographer is a member of:

Pannon Air Spotters
|
|
|
Registration/Serial No./Date
|
Photographer
|
|
|
Remarks & Notes
|
Ohh my god! Goodbye Tu-154M:-( my last picture from him
|
Photo Views & More
|
Photo Comments (0)
|
Filename: [E:\Loty Praga\37564_1270890528.jpg]
Filesize: [712437] Bytes
Start Offset: 0x00000000
*** Marker: SOI (xFFD8) ***
OFFSET: 0x00000000
*** Marker: APP0 (xFFE0) ***
OFFSET: 0x00000002
length = 16
identifier = [JFIF]
version = [1.1]
density = 72 x 72 DPI (dots per inch)
thumbnail = 0 x 0
*** Marker: APP1 (xFFE1) ***
OFFSET: 0x00000014
length = 3361
Identifier = [Exif]
Identifier TIFF = 0x[4D4D002A 00000008]
Endian = Motorola (big)
TAG Mark x002A = 0x002A
EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026
Dir Length = 0x000B
[Make ] = "NIKON CORPORATION"
[Model ] = "NIKON D90"
[Orientation ] = Row 0: top, Col 0: left
[XResolution ] = 72/10000
[YResolution ] = 72/10000
[ResolutionUnit ] = Inch
[Software ] = "Adobe Photoshop CS2 Windows"
[DateTime ] = "2010:04:10 11:05:28"
[YCbCrPositioning ] = Co-sited
[ExifOffset ] = @ 0x00F0
[GPSOffset ] = @ 0x0380
Offset to Next IFD = 0x00000394
EXIF IFD1 @ Absolute 0x000003B2
Dir Length = 0x0006
[Compression ] = JPEG
[XResolution ] = 72/1
[YResolution ] = 72/1
[ResolutionUnit ] = Inch
[JpegIFOffset ] = @ +0x03F2 = @ 0x0410
[JpegIFByteCount ] = 2343
Offset to Next IFD = 0x00000000
EXIF SubIFD @ Absolute 0x0000010E
Dir Length = 0x0027
[ExposureTime ] = 10/6400 s
[FNumber ] = F8.0
[ExposureProgram ] = Aperture priority
[ISOSpeedRatings ] = 200
[ExifVersion ] = 02.21
[DateTimeOriginal ] = "2010:04:08 16:53:02"
[DateTimeDigitized ] = "2010:04:08 16:53:02"
[ComponentsConfiguration ] = [Y Cb Cr .]
[CompressedBitsPerPixel ] = 4/1
[ExposureBiasValue ] = 0.00 eV
[MaxApertureValue ] = 45/10
[MeteringMode ] = Pattern
[LightSource ] = unknown
[Flash ] = Flash did not fire
[FocalLength ] = 155 mm
[UserComment ] = " "
[SubSecTime ] = "00"
[SubSecTimeOriginal ] = "00"
[SubSecTimeDigitized ] = "00"
[FlashPixVersion ] = 01.00
[ColorSpace ] = sRGB
[ExifImageWidth ] = 1600
[ExifImageHeight ] = 1064
[ExifInteroperabilityOffset ] = @ 0x0360
[SensingMethod ] = One-chip color area sensor
[FileSource ] = DSC
[SceneType ] = A directly photographed image
[CFAPattern ] =
= [ Grn Blu ]
= [ Red Grn ]
[CustomRendered ] = Normal process
[ExposureMode ] = Auto exposure
[WhiteBalance ] = Auto white balance
[DigitalZoomRatio ] = 1/1
[FocalLengthIn35mmFilm ] = 232
[SceneCaptureType ] = Standard
[GainControl ] = 0
[Contrast ] = 0
[Saturation ] = 0
[Sharpness ] = 0
[SubjectDistanceRange ] = 0
EXIF GPSIFD @ Absolute 0x0000039E
Dir Length = 0x0001
[GPSVersionID ] = 2.2.0.0
EXIF InteropIFD @ Absolute 0x0000037E
Dir Length = 0x0002
[InteroperabilityIndex ] = "R98"
[InteroperabilityVersion ] = 01.00
*** Marker: APP2 (xFFE2) ***
OFFSET: 0x00000D37
length = 3160
Identifier = [ICC_PROFILE]
ICC Profile:
Marker Number = 1 of 1
Profile Size : 3144 bytes
Preferred CMM Type : 'Lino' (0x4C696E6F)
Profile Version : 0.2.1.0 (0x02100000)
Profile Device/Class : Display Device profile ('mntr' (0x6D6E7472))
Data Colour Space : rgbData ('RGB ' (0x52474220))
Profile connection space (PCS) : 'XYZ ' (0x58595A20)
Profile creation date : 1998-02-09 06:49:00
Profile file signature : 'acsp' (0x61637370)
Primary platform : Microsoft Corporation ('MSFT' (0x4D534654))
Profile flags : 0x00000000
Profile flags > Profile not embedded
Profile flags > Profile can't be used independently of embedded
Device Manufacturer : 'IEC ' (0x49454320)
Device Model : 'sRGB' (0x73524742)
Device attributes : 0x00000000_00000000
Device attributes > Reflective
Device attributes > Glossy
Device attributes > Media polarity = negative
Device attributes > Black & white media
Rendering intent : Perceptual
Profile creator : 'HP ' (0x48502020)
Profile ID : 0x00000000_00000000_00000000
http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2113536
Aircraft Sighting Entry #2113536 - Manual
|
Registration :
|
101
|
Aircraft :
|
Tupolev Tu-154M
|
Airline :
|
Poland - Air Force
|
Location :
|
Prague-Ruzyne - LKPR
|
Country :
|
Czech Republic
|
Date :
|
April 8, 2010
|
Spotter :
|
Petr Popelar
|
Remarks :
|
|
LogBook Entry supplied Petr Popelar.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved.
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6824426

Spotting Group
|
Aircraft Details
|
Location
|
This photographer is a member of:

Brno Spotters
|
|
|
Registration/Serial No./Date
|
Photographer
|
|
|
Camera: Konica Minolta Dynax 5D Lens: Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG MACRO
|
Remarks & Notes
|
Arrival of Polish prime minister two days before this plane crashed in Smolensk, Russia.
|
Photo Views & More
|
Photo Comments (0)
|
Filename: [E:\Loty Praga\40249_1270896462.jpg]
Filesize: [579897] Bytes
Start Offset: 0x00000000
*** Marker: SOI (xFFD8) ***
OFFSET: 0x00000000
*** Marker: APP0 (xFFE0) ***
OFFSET: 0x00000002
length = 16
identifier = [JFIF]
version = [1.1]
density = 72 x 72 DPI (dots per inch)
thumbnail = 0 x 0
*** Marker: APP1 (xFFE1) ***
OFFSET: 0x00000014
length = 3569
Identifier = [Exif]
Identifier TIFF = 0x[4D4D002A 00000008]
Endian = Motorola (big)
TAG Mark x002A = 0x002A
EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026
Dir Length = 0x000C
[ImageDescription ] = "KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA"
[Make ] = "KONICA MINOLTA "
[Model ] = "DYNAX 5D"
[Orientation ] = Row 0: top, Col 0: left
[XResolution ] = 72/1
[YResolution ] = 72/1
[ResolutionUnit ] = Inch
[Software ] = "Adobe Photoshop 7.0 CE"
[DateTime ] = "2010:04:10 12:30:52"
[YCbCrPositioning ] = Centered
[ExifOffset ] = @ 0x018C
Offset to Next IFD = 0x000003B0
EXIF IFD1 @ Absolute 0x000003CE
Dir Length = 0x0006
[Compression ] = JPEG
[XResolution ] = 72/1
[YResolution ] = 72/1
[ResolutionUnit ] = Inch
[JpegIFOffset ] = @ +0x040E = @ 0x042C
[JpegIFByteCount ] = 2523
Offset to Next IFD = 0x00000000
EXIF SubIFD @ Absolute 0x000001AA
Dir Length = 0x001F
[ExposureTime ] = 1/640 s
[FNumber ] = F11.0
[ExposureProgram ] = Aperture priority
[ISOSpeedRatings ] = 200
[ExifVersion ] = 02.21
[DateTimeOriginal ] = "2010:04:08 17:50:31"
[DateTimeDigitized ] = "2010:04:08 17:50:31"
[ComponentsConfiguration ] = [Y Cb Cr .]
[BrightnessValue ] = 937/100
[ExposureBiasValue ] = -1.00 eV
[MaxApertureValue ] = 400/100
[MeteringMode ] = Pattern
[LightSource ] = Daylight
[Flash ] = Flash did not fire
[FocalLength ] = 100 mm
[SubjectLocation ] = 1504, 1000, 256, 304
[UserComment ] = ""
[FlashPixVersion ] = 01.00
[ColorSpace ] = sRGB
[ExifImageWidth ] = 1200
[ExifImageHeight ] = 800
[CustomRendered ] = Normal process
[ExposureMode ] = Auto exposure
[WhiteBalance ] = Manual white balance
[DigitalZoomRatio ] = 0/1
[FocalLengthIn35mmFilm ] = 150
[SceneCaptureType ] = Standard
[GainControl ] = 0
[Contrast ] = 1
[Saturation ] = 2
[Sharpness ] = 0
*** Marker: APP2 (xFFE2) ***
OFFSET: 0x00000E07
length = 3160
Identifier = [ICC_PROFILE]
ICC Profile:
Marker Number = 1 of 1
Profile Size : 3144 bytes
Preferred CMM Type : 'Lino' (0x4C696E6F)
Profile Version : 0.2.1.0 (0x02100000)
Profile Device/Class : Display Device profile ('mntr' (0x6D6E7472))
Data Colour Space : rgbData ('RGB ' (0x52474220))
Profile connection space (PCS) : 'XYZ ' (0x58595A20)
Profile creation date : 1998-02-09 06:49:00
Profile file signature : 'acsp' (0x61637370)
Primary platform : Microsoft Corporation ('MSFT' (0x4D534654))
Profile flags : 0x00000000
Profile flags > Profile not embedded
Profile flags > Profile can't be used independently of embedded
Device Manufacturer : 'IEC ' (0x49454320)
Device Model : 'sRGB' (0x73524742)
Device attributes : 0x00000000_00000000
Device attributes > Reflective
Device attributes > Glossy
Device attributes > Media polarity = negative
Device attributes > Black & white media
Rendering intent : Perceptual
Profile creator : 'HP ' (0x48502020)
Profile ID : 0x00000000_00000000_00000000
http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2101455
Aircraft Sighting Entry #2101455 - Manual
|
Registration :
|
101
|
Aircraft :
|
Tupolev Tu-154M
|
Airline :
|
Poland - Air Force
|
Location :
|
Prague-Ruzyne - LKPR
|
Country :
|
Czech Republic
|
Date :
|
April 8, 2010
|
Spotter :
|
Tamas Vekony
|
Remarks :
|
|
LogBook Entry supplied Tamas Vekony.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved.
|
http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2101307
Aircraft Sighting Entry #2101307 - Manual
|
Registration :
|
101
|
Aircraft :
|
Tupolev Tu-154M
|
Airline :
|
Poland - Air Force
|
Location :
|
Prague-Ruzyne - LKPR
|
Country :
|
Czech Republic
|
Date :
|
April 8, 2010
|
Spotter :
|
Gerald Fischer
|
Remarks :
|
|
LogBook Entry supplied Gerald Fischer.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved.
|
http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2109990
Aircraft Sighting Entry #2109990 - Manual
|
Registration :
|
101
|
Aircraft :
|
Tupolev Tu-154M
|
Airline :
|
Poland - Air Force
|
Location :
|
Warsaw-Okecie - EPWA
|
Country :
|
Poland
|
Date :
|
April 8, 2010
|
Spotter :
|
Mariusz Klarowicz
|
Remarks :
|
|
LogBook Entry supplied Mariusz Klarowicz.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved.
http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2101567
Aircraft Sighting Entry #2101567 - Manual
|
Registration :
|
101
|
Aircraft :
|
Tupolev Tu-154M
|
Airline :
|
Poland - Air Force
|
Location :
|
Warsaw-Okecie - EPWA
|
Country :
|
Poland
|
Date :
|
April 10, 2010
|
Spotter :
|
Adam Pekala
|
Remarks :
|
|
LogBook Entry supplied Adam Pekala.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved.
|
http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2101242
Aircraft Sighting Entry #2101242 - Manual
|
Registration :
|
101
|
Aircraft :
|
Tupolev Tu-154M
|
Airline :
|
Poland - Air Force
|
Location :
|
Gdansk-Rebiechowo - EPGD
|
Country :
|
Poland
|
Date :
|
April 10, 2010
|
Spotter :
|
Micha³ Franczyk
|
Remarks :
|
|
LogBook Entry supplied Micha³ Franczyk.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved.
|
Murzynek Bambo zna do końca PRAWDĘ co stało się z Kaczorem.
Może stało się to w Pradze, gdzie ślad po Panu Prezydencie Rzeczypospolitej Polski Prof. Lechu Kaczyńskim zaginął.
Co robił TU-154M PLF101 w Pradze w godzinach wieczornych i nocnych w dniu 8/9 kwietnia 2010 roku?

1. OC Šestka
www.oc-sestka.cz/
o
o
Tłumaczenie strony
Šestka nabízí nakupování ve více než 80 obchodech a hypermarketu Albert, možnost příjemného posezení ve ve food courtu s wifi a výhled na letadla na ...
Obchody
OC Šestka nabízí nakupování v 80 obchodech. V centru naleznete ...
|
ETAM
Novinky. 01.09.2013. Nový čas začátku divadélek a dílniček ...
|
O nás
... Služby · Pro děti · O nás · Kontakty. Nacházíte se zde ...
|
Kudy k nám
Kudy k nám. AUTEM. Z Dejvic: pojedete po Evropské ulici ...
|
Kontakty
Kontakty. Obchodní centrum Šestka Fajtlova 1090/1, 161 00 ...
|
Akce a tipy
Tajemný svět vědy. Nechte ošálit své smysly na interaktivní ...
|
Więcej wyników z oc-sestka.cz »
|
2. Sestka Shopping Centre in Ruzyne - My Destination Prague
www.mydestination.com/.../sestka-shopping-centre
o
Tłumaczenie strony
Stop! Breathe and be calm. You've found us. Everything you need to know about SestkaShopping Centre in Prague is here, vouched for by LOCAL EXPERTS.
3. Přistávací Dráha OC Šestka - Ruzyně - Foursquare
foursquare.com › Travel & Transport › Airport
o
See 4 photos from 14 visitors to Přistávací Dráha OC Šestka.
4. MCS Marlboro Classics - OC Šestka Ruzyně | DreamCARD
www.dreamcard.cz/.../mcs-marlboro-classics-oc-sestk...
o
Tłumaczenie strony
MCS Marlboro Classics - OC Šestka Ruzyně - partner DreamCARD.
5. Šestka - Ruzyně - Bikemap - Your bike routes online
www.bikemap.net/en/route/927738-sestka-ruzyne/
o
Tłumaczenie strony
Šestka - Ruzyně - Distance: 3.11 km - Elevation: 0 hm - Location: Hostivice / Praha-západ / Česko - Bikemap ist eine der größten Sammlungen an Radrouten im ...
6. Obchodní centrum Šestka - Ruzyně - VirtualTravel.cz
www.virtualtravel.cz/.../ruzyne/obchodni-centrum-se...
o
Tłumaczenie strony
Podívejte se jak vypadá Obchodní centrum Šestka - Ruzyně. Virtuální prohlídka vás tam dostane hned.
Podívejte se jak vypadá:
1. Chlopcy z 36. Pulku w Pradze--Tu-154 '101'--April 8, 2010 - YouTube
► 1:02► 1:02
www.youtube.com/watch?v=gbPhN366uPY
o
23 maj 2010 - Przesłany przez: Amazonkamikaze
Zobaczcie ladowanie '101' w wykonaniu naszych chlopcow z 36. Pulku w Pradze, czyli '101 ...
2. Ostatnie udane lądowanie prezydenckiego TU-154M na ... - YouTube
► 1:02► 1:02
www.youtube.com/watch?v=vI6lt1gz8_E
6 maj 2010 - Przesłany przez: szachnic
Udane lądowanie prezydenckiego TU-154M w Pradze dwa dni przed tragiczną katastrofą w Smolensku.
1. Powrót Tu 154M nr.102 - YouTube
► 2:03► 2:03
www.youtube.com/watch?v=gxGz2uHbiUI
22 wrz 2010 - Przesłany przez: Siły Powietrzne
Pulku w Pradze--Tu-154 '101'--April 8, 2010Amazonkamikaze36,720 views · 2:05. Watch Later ...
Cdn…
Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka