A ja się zabieram za układanie klocków LEGO TU154M 101

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_samolot_Tu-154M_nr_boczny_101
http://www.youtube.com/watch?v=4ShEDzmRIwI&feature=related
Smoleńsk - teoria M2
Uploaded by cezary161 on 24 Sep 2011
Redaktorzy Julia Jaskólska i Piotr Jakucki w studiu TV Trwam przedstawiają nowe, nieznane fakty.
"Po półtora roku badań nabrałem przekonania, że katastrofa w Smoleńsku nie była wypadkiem. Zakres zniszczeń samolotu, ślady świadczące o eksplozji, gwałtowne przerwanie wznoszenia tupolewa, ale także natychmiastowe niszczenie dowodów i nieprawdopodobne matactwo Rosjan utrudniają jakikolwiek inny wniosek. Nie wiemy, kto dokonał zamachu, wiemy jednak, kto za niego politycznie i moralnie odpowiada: rządy polski i rosyjski. - Tomasz Sakiewicz 08.10.2011".
"Hipotezę innego miejsca zamachu przedstawiano w Internecie jako „M2"(miejsce drugie), w przeciwieństwie do Siewiernego: „M1"(miejsce pierwsze). "
"Brak dowodu, że rozbite fragmenty wraku Tupolewa na Siewiernym są na pewno częściami samolotu, który tego dnia rano wyleciał z delegacją prezydencką z Okęcia.
Brak więc w raportach istotnego, wstępnego dowodu - został przyjęty na wiarę. Ale tak nie można badać nawet kraksy samochodowej - bez dokładnego oglądu wraku samochodu i sekcji ofiar, a co dopiero katastrofy lotniczej. Brak więc autentyczności przedmiotowej śledztwa.Bowiem w odniesieniu do Smoleńska niektórzy internetowi analitycy nie wykluczają, że zamach mógł zostać dokonany nie w tym miejscu. Że być może to, co znamy z Siewiernego, było tylko inscenizacją katastrofy, na tyle kontrolowaną, aby mogła przypominać katastrofę prawdziwą. Nazwano to „maskirowką". Dodatkiem niejako do technicznych dokumentów i rozważań jest „film Koli" (1,24). Można tutaj pytać, czy film Koli nie byłby swoistym załącznikiem do raportu MAK, pełniącym może rolę „fałszywki",dowodzącej, że Tupolew z polskimi pasażerami doleciał jednak do Siewiernego."...http://juliamariajaskolska.salon24.pl/
"Samolot Tu-154 z prezydentem Polski Lechem Kaczyńskim na pokładzie został zestrzelony -- uważają niezależni eksperci. Autorzy raportu pt. „Zbrodnia Smoleńska. Anatomia zamachu" odpowiadają na pytania, których rządowa komisja Jerzego Millera nie odważyła się nawet postawić. Ich praca pokazuje masę błędów i zaniechań popełnionych w oficjalnym badaniu. Dowodzi, jaką farsą było badanie tej sprawy przez rządy Rosji i Polski.
Autorzy raportu stwierdzają: „Przyczyną katastrofy był wybuch nad samolotem głowicy konwencjonalnej rakiety z ładunkiem termobarycznym" (s. 730). Wyniki ich międzynarodowego śledztwa opublikowało Wydawnictwo Antyk Marcina Dybowskiego. Raport wskazuje dowody oparte m.in. na rekonstrukcji przebiegu katastrofy, relacjach świadków, analizie szczątków i badaniach ciał ofiar. Eksperci wykonali ogromną pracę. Czerpali informacje ze źródeł polskich, rosyjskich, amerykańskich i z innych krajów.
Teksty wstępne do raportu napisali Wiktor Suworow, były oficer GRU, oraz Eugene Poteat, prezydent Stowarzyszenia Byłych Oficerów Wywiadu USA."
http://niezalezna.pl/16755-tupolew-zostal-zestrzelony
Metodą ROLEXA marzy mnie się takie OGŁOSZENIE:
Zespół Parlamentarny RP ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy Smoleńskiej ogłasza Przetarg Zamknięty na wykonanie modelu makiety latającej TU154M; dla celów badań empirycznych i pilotaż makiety latającej Samolotu TU154M 101 w skali 1:14; w celu przeprowadzenia analiz modelowych empirycznych zachowania się w locie statku powietrznego TU154M 101 do Smoleńska wg Planu Lotu w dniu 10 kwietnia 2010 roku w godzinach: 05:23 UTC do 06:41:05 (wg NTSB 06:56 UTC).

4211.avi (5.71 MB, 672 views)Tupolev 154-M twin EDF 1:30 scale
W szczególności interesuje nas zachowanie się samolotu po naciśnięciu przycisku UCHOD na wysokości decyzyjnej > 100 m nad poziomem gruntu.
W dalszej kolejności zlecimy wykonanie prac w zakresie badania termodynamiczne empiryczne schładzania silników Sołowiew D-30KU w wyniku działań katastroficznych nagłego zatrzymania na skutek zderzenia z powierzchnią Ziemi.
Szczątki korpusu 2 silników pozostały w stanie dobrym.
Leżące na polance przed lotniskiem XUBS Siewiernyj (Północny) Smoleńsk.

Poszukujemy szczegółowych charakterystyk awioniki TU154 M101:
Za pomoc w SPRAWIE WAGI PAŃSTWOWEJ SERDECZNIE DZIĘKUJEMY
Systemy sterowania i urządzenia nawigacyjne[edytuj]
Samolot był wyposażony w rosyjski autopilot ABSU (ros. автоматическая бортовая система управления, АБСУ)[22], amerykański system nawigacyjny UNS-1D (FMS)[23], wyprodukowany przez Universal Avionics Systems Corporation (UASC) w Tucson wStanach Zjednoczonych[24]; system nawigacji satelitarnej GNSS (ang. Global Navigation Satellite System)[25] oraz amerykański system ostrzegania o przeszkodach terenowychTAWS (ang. Terrain Avoidance Warning System), również wyprodukowany przez Universal Avionics Systems Corporation (UASC) w Tucson[26], współpracujący z systemem nawigacyjnym UNS-1 (FMS)[27].
Czarne skrzynki[edytuj]
Maszyna posiadała pięć rejestratorów danych (tzw. czarnych skrzynek):
§ rejestrator pokładowy MSRP-64M-6 nr 90969[28] (rejestrator katastroficzny parametrów lotu, zapisujący dane na taśmie magnetycznej, ang. Flight Data Recorder, FDR[29])
§ rejestrator dźwiękowy MARS-BM nr 323025[28] (rejestrator katastroficzny rozmów prowadzonych w kokpicie samolotu, zapisujący dane na taśmie magnetycznej, ang.Cockpit Voice Recorder, CVR[29])
§ rejestrator szybkiego dostępu ATM-QAR/R128ENC[30] (elektroniczny rejestrator parametrów lotu bazujący na wyjmowanej kasecie do zapisu danych, produkcji polskiej firmy ATM PP sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ang. Quick Access Recorder, QAR)[29][31])
§ eksploatacyjny rejestrator parametrów lotu z zasobnikiem KBN-1-1 i kasetą KS-13[32][28] (rejestrator wyprodukowany przez rosyjskie zakłady lotnicze "Pribor" wKursku[33])
§ trójelementowy rejestrator eksploatacyjny K3-63, typu elektromechanicznego, z nośnikiem taśmowym[3]
Odmierzanie czasu lotu w czarnych skrzynkach[edytuj]
W rejestratorze parametrów lotu MSRP do odmierzania czasu lotu był wykorzystywany tzw. blok ITW-4[34]. W dniu 10 kwietnia 2010 roku, przed rozpoczęciem lotu do Smoleńska, obsługa przygotowująca samolot wprowadziła do bloku ITW-4 czas warszawski[34]. Czas lotu odmierzany przez ITW-4 był bezpośrednio zapisywany na czwartej ścieżce rejestratora rozmów MARS-BM oraz, ze względu na przyjęty sposób kodowania, z opóźnieniem rejestrowany w systemach MSRP i ATM-QAR[34]. W trakcie badania katastrofy w Smoleńsku polska Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego (KBWLLP) ustaliła, że czas rejestratora parametrów lotu MSRP był opóźniony o 3,425 sekundy w stosunku do czasu rejestratora rozmów MARS-BM[34].
Za : http://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_samolot_Tu-154M_nr_boczny_101
http://likapost.salon24.pl/404771,czym-szuladzinski-rozczarowal-artymowicza
02.04.2012 17:346
opublikowana w: ciemnogrodzianie, Katastrofa smoleńska, Notki Nieuczesane, Parada Oszustów !, POLONIA
CZYM SZULADZIŃSKI ROZCZAROWAŁ ARTYMOWICZA?
W najśmielszych snach prof. Paweł Artymowicz nie mógł przypuszczać, że poszukując potwierdzenia swoich tez i prosząc dr Grzegorza Szuladzińskiego o ocenę pracy prof. Biniendy, będzie przyczyną takiego pasztetu.
Mainstream pokładał w ekspercie z Australii duże nadzieje, a tu taka wtopa! Miał wreszcie wybić z głów wszystkim moherom wybuchy na pokładzie tupolewa, a on je właśnie potwierdził i dołączył jako ekspert do zespołu Macierewicza. Co za ironia losu. Siąść i płakać!
"Jestem dość daleko od polskich wydarzeń i polskiej polityki. Prawdę mówiąc, nic nie wiedziałem o badaniach katastrofy. Dopiero na początku tego roku napisał do mnie prof. Paweł Artymowicz z Kanady, chcąc uzyskać opinię o symulacjach prof. Wiesława Biniendy. Zgodziłem się przyjrzeć jego pracy i wyraziłem swoją opinię. Przy tej okazji dostrzegłem pewne szczegóły, które bardzo mnie zainteresowały."
"Nie bardzo rozumiem Artymowicza i jego postawę. To mądry człowiek, ale wykazuje więcej motywacji politycznej niż logiki fizycznej".
Artymowicz nie kryje rozczarowania dr Szuladzińskim : "jak to, tak chwalił moją wnikliwość i pracowitość, a kiedy wszedł do ZP, to nagle zmienił zdanie? Zobaczymy, jakież to dowody znalazł w wycinkach prasowych i na mapce z goole earth". W oparach emocji najwyrazniej nie rozumie, że spór naukowy powinien być rozstrzygany na bazie nauki, a nie personalnych wycieczek. To dość nieprofesjonalne jak na naukowca dobrego uniwersytetu. Artymowicz złośliwości może sobie darować, bo dobrze wie, że żaden naukowiec nie zaryzykuje stawiania hipotez opierając się na wycinkach prasowych, a Szuladziński, ekspert od dynamiki konstrukcji, wspominając o szczegółach, które "bardzo go zainteresowały", raczej nie miał na myśli mapek z google earth.
Dr Szuladziński miał zdezawuować pracę prof Biniendy, ale się nie spisał, bo nie zrozumiał, że "dokopanie" Biniendzie jest absolutnym politycznym priorytetem. Będąc ekspertem Zespołu Macierewicza nie już takim wyjątkowym naukowcem. Artymowicz, kiedyś tak pełen zachwytu kolegą z Australii, wciąż wyraża nadzieję, że "kiedy dr Szuladziński dokona kolejnej konwersji" i się "nawróci", to znów bedą mogli być przyjaciółmi. Urocze.
Pięknie Artmowiczowi za cennego eksperta dla Zespołu Macierewicza podziękowała już Martynka. Nie pozostaje mi nic innego, jak do podziękowań tych się dołączyć :) oraz spytać : może prof. Artymowicz mógłby rozesłać pracę prof. Biniendy do innych swoich kolegów, wykonać kilka telefonów, polecić Macierewiczowi jeszcze innych równie cennych ekspertów? My, smoleńskie oszołomy, bylibyśmy mu dozgonnie wdzięczni.
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20120331&typ=po&id=po15.txt
http://lubczasopismo.salon24.pl/Smolensk.Raport.S.24/post/404360,podziekowania-dla-pana-artymowicza
TU-154M jak klocki LEGO:
http://lubczasopismo.salon24.pl/jamajka/post/422668,w-katastrofie-smolenskiej-nie-ma-nic-zagadkowego
"W KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ NIE MA NIC ZAGADKOWEGO"
Tymi słowami próbuje przekonać nas pan przewodniczący Lasek, aby sprawę wyjaśniania katastrofy smoleńskiej wreszcie uznać za zamkniętą. Komentuje on specjalnie dla "GW" XV Konferencję w Kazimierzu Dolnym ( tę samą, na której po prof Biniendzie "jeżdżono walcem") i wyjaśnia wszystko w prostych słowach :"Zagadka powstaje wtedy, gdy odrzucamy fakty: ślady na ziemi, obiektywne zapisy z rejestratorów lotu, rozmów w kabinie...." Ciekawe, jak wiele komisji badających katastrofy lotnicze na świecie zgodziłoby się z takim podejściem? Moja propozycja dla pana Laska jest taka, aby jak najczęściej powtarzać do spółki z zaprzyjaznionymi mediami słowo "obiektywne" - to naprawdę dobrze na lemingi działa.
Wróćmy do konferencji, bo wygląda na to, że role podczas tego performance'u rozpisane były wyjątkowo precyzyjnie.
Prof Krzysztof Sybilski z Politechniki Warszawskiej wystąpił jako jasnowidz, który wiedział od początku, że przyczyną katastrofy był kontrolowany lot w ziemię, a raporty Millera i MAK utwierdziły go tylko w tym przekonaniu.
Pan Paweł Artymowicz ( zaprzyjazniony z komisją Millera) wystąpił w roli ... astrofizyka, czyli osoby absolutnie niezbędnej przy wyjaśnianiu katastrof lotniczych, jego obecność była równie nieoceniona, by zapewnić pierwiastek "nauki światowej" podczas konferencji "Mechanika w lotnictwie" w skromnym Kazimierzu Dolnym. Autorytetem kanadyjskiej uczelni miał też potwierdzić wiarygodność dla prezentowanej przez siebie symulacji ostatnich 5sek tupolewa. Mała dygresja : ciekawe, jakich użył danych wejściowych, bo mainstream narazie milczy o tym doniosłym wydarzeniu. Czy był on tym uprzywilejowanym naukowcem, któremu Komisja Millera udostępniła dane, a przed Biniendą postanowiła je ukryć?
Wreszcie bohater pierwszoplanowy - tropiący "ślady na ziemi" dr Lasek, który po wymazaniu gumką-myszką z raportu gen Błasika, przypomniał wszystkim "obiektywne" fakty i dał do zrozumienia, że żadne "grupy inicjatywne" polskich naukowców nie dostaną wszystkich danych z rejestratorów, bo.....nie ma takiej potrzeby! Jeśli nie ma zagadki, to prawo nie zezwala. Premier mógłby zmienić prawo, tylko po co? Wszystko jest przecież arcyboleśnie proste. Naukowcy, którzy chcieliby wyjaśnić "trudny do wytłumaczenia fakt rozpadnięcia się Tu-154 na tysiące drobnych kawałków" muszą obejść się smakiem i ewentualnie snuć domysły. Nie powinno być problemu, dla polskiej nauki to norma.
Z koniecznością odniesienia się do przełomowych badań specjalistów z ZP rozprawiono się krótko i rzeczowo :
Badania prof. Biniendy, Nowaczyka i Szuladzinskiego nie są oparte na ścisłych danych, ani na właściwej metodologii, i nie są warte dyskusji. Badanie procesu uderzenia brzozy w skrzydło byłoby wyrzucaniem pieniędzy podatników.
I kto tu miał rację?! Słusznie prawił nasz "ulubieniec" - insektolog z Łodzi o "amerykańskich nieukach"! Miliony dolarów pakują w funta kłaków warte metodologie, a potem sobie jeszcze dla naukowców z całego świata organizują konferencje, by dyskutować o czymś, co dyskusji w ogóle nie jest warte! Powodzi się w tej Ameryce!
Krótkie podsumowanie? Nie tylko rację ma insektolog, rację mają wszyscy, którzy mówią, że pisiaki tylko marudzą i wszystko im nie pasuje. No, bo gdzie nasza wdzięczność za uratowanie pięniędzy podatników?! Premier wraz z podwładnymi tak skupiony, by naszych pieniędzy nie trwonić, a my tylko jęczymy, by jakieś bzdurne badania prowadzić, komisję międzynarodową powoływać, wrak sprowadzać. W głowach się tym pisiakom przewraca - kryzys jest, oszczędzać trzeba.
Co prawda, przewodniczący Lasek zapowiada wykonanie symulacji dla prokuratury przez najwybitniejszego eksperta od badania wypadków lotniczych. - płk Antoniego Milkiewicza ( czyzby biegli z prokuratury nie byli przekonani do "obiektywnych faktów" z raportu Millera?!), ale nie marudzmy, czekajmy i bądzmy spokojni - w tym przypadku nasze pieniądze są w dobrych rękach!
Więcej...http://wyborcza.pl/1,75478,11840291,W_katastrofie_smolenskiej_nie_ma_nic_zagadkowego.html?as=2&startsz=x#ixzz1wYGOCpBB
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=951730#post10916699
4211.avi (5.71 MB, 667 views)Tupolev 154-M twin EDF 1:30 scale
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=951730#post10916699
http://www.microsoft.com/games/flight/

The sky's the limit! Now anyone can enjoy the fun, freedom and adventure of flight. Feel the power at your fingertips as you take to the skies and launch into thrilling missions and exciting challenges over the free-to-play Big Island of Hawaii. Take off today and fly into the ever-expanding world of Microsoft Flight.*
*Broadband internet required; service fees apply.Premium content available.
MINIMUM HARDWARE:
· CPU: Dual Core 2.0 GHz
· GPU: 256 MB card capable of shader 3.0 (DX 9.0c compliant)
· HD: 10 GB hard drive space
· OS : WinXP SP3 or newer
· RAM: 2.0GB
RECOMMENDED HARDWARE:
· CPU: Dual Core 3.0 GHz
· GPU: 1024 MB ATI Radeon HD 5670 or 1024 MB NVIDIA GEFORCE 9800 GT or equivalent
· HD: 30 GB hard drive space
· OS : Win7 SP1 64-bit operating system
· RAM: 6.0GB
xiezyc.nowyekran.pl/.../4295,u-nas-inaczej-czyli-o-dwoch-kokpitach
Blokuj wszystkie wyniki z xiezyc.nowyekran.pl
25 Lut 2011 – Natomiast u nas, w środkowej Europie, samolot TU-154, dużolżejszy i mniejszy od ... dezintegruje się tak, jakby zrobiony był z klocków lego.
Metoda elementów skończonych:
OPOZYCJA czyli Profesor Binienda kontra Adwersarze
1.
|
► 10:56► 10:56
|
www.youtube.com/watch?v=h9Ry1IzX3Ro24 Maj 2012 - 11 minut(y) - Przesłany przez: GazetaPolskaVD
Dzisiaj w Sejmie odbyło się spotkanie prof. Biniendy z parlamentarzystami Prawa i Sprawiedliwości to ...
|
2.
|
► 14:54► 14:54
|
www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI14 Wrz 2011 - 15 minut(y) - Przesłany przez: paineoable
Odpowiedź na komisję Millera cz. 1 część 1 - http://www.youtube.com/watch?v= f5QH5nu2VvI część 2 ...
|
3.
|
► 29:58► 29:58
|
www.youtube.com/watch?v=KIBgVCJzBaU1 Lut 2012 - 30 minut(y) - Przesłany przez: TelewizjaTrwamPL
Analiza katastrofy Prezydenckiego samolotu TU-154M w Smoleńsku 10 kwietnia 2010. Produkcja: TV ...
|
4.
|
► 14:52► 14:52
|
www.youtube.com/watch?v=dJTId6FCufw24 Sty 2012 - 15 minut(y) - Przesłany przez: ArtiqbForever
prof. Wiesław Binienda z NASA który pracował przy katastrofie Amerykańskiego promu kosmicznego ...
|
5.
|
► 82:01► 82:01
|
www.youtube.com/watch?v=FTgEx3KmOHINOWE6 dni temu - 82 minut(y) -Przesłany przez: solidarni2010Bstok
Poznaj prawdę o Smoleńsku!" Wykład prof. Wiesława Biniendy, poświęcony analizie katastrofy rządowego ...
|
6.
|
► 7:15► 7:15
|
www.youtube.com/watch?v=ezM9xoQoQcA29 Mar 2012 - 7 minut(y) - Przesłany przez: NiezaleznaTV
Profesor Wiesław Binienda w Brukseli. ... Trzeba powołać międzynarodową komisję - prof. Binienda ...
|
7.
|
► 30:23► 30:23
|
www.youtube.com/watch?v=Yd5DZQ-Jz_A25 Maj 2012 - 30 minut(y) - Przesłany przez: NiezaleznaTV
Prof. Wiesław Binienda odpowiada na pytania posłów i rodzin ofiar. Posiedzenie Zespołu ...
|
Beton Adwersarze kontra OPOZYCJA czyli Profesor Artymowicz
studioopinii.pl/.../2696-pawel-artymowicz-skrzydlo-kontra-brzoza-cz...
29 Wrz 2011 – Olbrzymie numeryczne klocki drewna z których składał się w ... miały podobną konstrukcję skrzydła co późniejszy radziecki TU-154. .... Zamiast tego, pojawia się jej cyber-uzurpatorka z klocków LEGO, a logo NASA na piersi.
|
► 6:46► 6:46
|
www.youtube.com/watch?v=rfpQsehpVI824 Sty 2012 - 7 minut(y) - Przesłany przez: andrzejartymowicz
Komentarz Profesora Fizyki z Uniwersytetu Toronto Pawła Artymowicza przed sejmową konferencją ...
|
2. Więcej filmów dla zapytania Profesor Paweł Artymowicz »
kontrowersje.net/.../pawel_artymowicz_i_profesor_pawel_artymowic...
28 Kwi 2012 – W załączonym filmiku z I Komunii, profesor Artymowicz był łaskaw powiedzieć, że do symulacji zachowania końcówki skrzydła potrzeba ...
blogi.newsweek.pl › Społeczeństwo
7 Lut 2012 – prof. Paweł Artymowicz, fizyk i pilot, Toronto: Nie, nie miałem okazji uczestniczyć do tej pory w badaniu katastrof w ruchu lotniczym, podobnie ...
studioopinii.pl/.../8821-pawel-artymowicz-amerykanskie-echa-smole...
20 Maj 2012 – Nazywam się Paweł Artymowicz. Jestem profesorem (full tenured) Fizyki i Astrofizyki na .... Zauważa pan profesor Paweł Artymowicz, że p.
www.utsc.utoronto.ca/~physsci/artymowicz.html
Pawel Artymowicz. Academic Title: Professor; Phone: 416-287-7244; Office: SW504D; Email: pawel@utsc.utoronto.ca; Website: ...
www.azraelk.eu/2012/02/07/wywiad-z-prof-pawlem-artymowiczem/
7 Lut 2012 – prof. Paweł Artymowicz, fizyk i pilot, Toronto: Nie, nie miałem okazji uczestniczyć do tej pory w badaniu katastrof w ruchu lotniczym, podobnie ...
wyborcza.pl/51,105743,11099343.html?i=1
9 Lut 2012 – Jak pracował zespół ekspertów Macierewicza. - Nie widziałem jeszcze analizy komputerowej wypadku lotniczego zrobionej tak niepoprawnie, ...
www.salon24.pl/tag/159096,pawel-artymowicz
6 dni temu – W najśmielszych snach prof. Paweł Artymowicz nie mógł przypuszczać, że poszukując potwierdzenia swoich tez i prosząc dr Grzegorza ...
fizyka-smolenska.tek24.pl/
9 Lis 2011 – 2011 r. prof. Paweł Artymowicz, fizyk z Uniwersytetu Toronto. P.A. – Panie Grzegorzu, chciałbym porozmawiać na temat katastrofy smoleńskiej, ...
fakty.interia.pl/raport/lech.../komentarze,1788516,,51898135
24 Kwi 2012 – Komentarze - Fakty w INTERIA.PL - fizyk teoretyczny z University of Toronto, skrytykował wyniki uzyskane przez Wiesława Biniendę, nazywając ...
Zbieramy "klocki LEGO" TU154M101 i zbierać będziemy aż do skutku !.
Dokumentacja techniczna TU-154M:

http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/6/3/4/9/0/a2079896-165-105kab_1.jpg

http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/6/3/4/9/0/a2079897-224-105kab_1_1.jpg

http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/6/3/4/9/0/a2079898-71-105kab_2.jpg


http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/6/3/4/9/0/a2079899-234-105kab_2_1.jpg
http://www.airwar.ru/enc/craft/tu154.html


http://static.rcgroups.net/forums/attachments/2/2/8/6/5/a2089823-251-Tupo-Koeln%20008.jpg

http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/4/6/8/3/7/a3294182-57-sh22_1.jpg

http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/4/6/8/3/7/a3294183-193-sh23_2.jpg

http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/4/6/8/3/7/a3294184-245-sh2_3.jpg
http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/4/6/8/3/7/a3294185-86-sh2_4.jpg

http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/4/6/8/3/7/a3294186-121-%3F%3F%3F%3F%3F%3F%3F%20%3F%3F%3F%3F%3F%3F%20%3F%3F%3F%3F%3F%3F%3F.jpg

http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/4/6/8/3/7/a3294187-148-%3F%3F%3F%3F%3F%3F%3F%20%3F%3F%3F%3F%3F%3F.jpg
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=927875
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=951730#post10916699
Thank you guys, but this is not my plane
This video is supplemental for this Tupolev-154 thread:http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=927875
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=951730#post10916699
http://zamach.eu/110109/TU-154.htm
Oszustwo Katastrofy Smoleńskiej
10 kwietnia 2010
Dowody oszukańczej inscenizacji - ręcznego ułożenia -podrzuconych fragmentów
wraku samolotu TU-154M. Uwagi pośrednie.
(ciąg dalszy; „Samolot bliźniak” oraz „Katastrofa, której nie było”)
Cześć Druga- porównanie uszkodzeń TU-154M w innych katastrofach
z uszkodzeniami wraku smoleńskiego.
(kontynuacja; Oszustwo Katastrofy Smoleńskiej 100821)
Http: //zamach.eu/100821%20Oszustwo%20katastrofy%20smolenskiej/Oszustwo.htm
R.0.2
http://wiki.fakt.pl/Tu-154-zdjecia-wraku,1.html
Badania
http://www.wste.edu.pl/dokument/1/Tomasz_Turwon_Szymon_Wojtowicz_Symulacja_lotu_i_katastrofyTu-154M.pdf
WYŻSZA SZKOŁA
TURYSTYKI I EKOLOGII
Wydział Informatyki
KIERUNEK: Informatyka
SPECJALNOŚĆ: Systemy baz danych
Tomasz Turwoń
Nr albumu: 3339
Szymon Wojtowicz
Nr albumu: 3340
„SYMULACJA LOTU I KATASTROFY POLSKIEGO
SAMOLOTU TU154-M W SMOLEŃSKU.
PRACA WYKONANA W SOFTIMAGE.”
Praca dyplomowa inżynierska
Promotor: dr hab. inż. Tadeusz Szuba; prof. nzw. AGH
akceptuję pracę ..…………………………..
podpis promotora
Sucha Beskidzka 2011Symulacja lotu i katastrofy samolotu TU-154M w Smoleńsku
2
Tomasz Turwoń
Nr albumu: 3339
Szymon Wojtowicz
Nr albumu: 3340
Kierunek: Informatyka
Specjalność: Systemy baz danych
Oświadczenie
My, niżej podpisani świadomi odpowiedzialności prawnej, oświadczamy, że złożona przez
nas praca dyplomowa na stopień inżyniera pt. „SYMULACJA LOTU I KATASTROFY
POLSKIEGO SAMOLOTU TU154-M W SMOLEŃSKU. PRACA WYKONANA
W SOFTIMAGE.” została przygotowana samodzielnie.
Równocześnie oświadczamy, że praca ta nie narusza praw autorskich innych osób
w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(Dz. U. 1994 r. nr 24, poz. 83) oraz dóbr osobistych chronionych prawem cywilnym.
Ponadto niniejsza praca nie zawiera informacji i danych uzyskanych w sposób nielegalny
i nie była wcześniej przedmiotem innych procedur urzędowych związanych z uzyskaniem
dyplomów lub tytułów zawodowych uczelni wyższej.
………………………………….
czytelny podpis autora pracy
………………………………….
czytelny podpis autora pracy
http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2010/14/samolot-w-ktorym-zginal-prezydent-sylwetka-tu-154m-lux.aspx
http://www.sp.mil.pl/pl/wyposazenie/samoloty
http://www.youtube.com/watch?v=LqZncg2hOw8
Smoleńsk Severnyi - Podejście (symulacja) FSX.
Przesłane przez TheMrMacabra dnia 27 mar 2011
Symulacja podejścia do lotniska Smoleńsk Severnyi samolotem Embrayer 170 z zachowaniem, podanych do publicznej wiadomości, zbliżonych parametrów lotu do rządowego Tu-154M z dn. 10 kwietnia 2010. Warunki pogodowe z pominięciem występującej w dn. 10 kwietnia mgły aby uwidocznić przebieg lotu. Lot zsynchronizowany ze ścieżką audio na pd. stenogramów rozmów zarejestrowanych w kabinie Tu-154m w dn. 10 kwietnia - http://www.youtube.com/watch? Na pd. TVN 24.
v=aka4XfnYmDc&playnext=1&list=PL78C6369D6486BC7D
Samolot pilotowany "ręcznie" z ręcznym sterowaniem ciągiem od wysokości 2700 ft n.p.m . Niepotrzebne dla przedstawienia zagadnienia przyrządy celowo nieskalibrowane ale część włączona. W FSX na lotnisku jest radiolatarnia VOR ale w symulacji pominąłem ją i ustawiłem częstotliwość ILS tylko dla pokazania ścieżki podejścia (w rzeczywistości nie ma tam lokalizera ILS).
Lotnisko znajduje się na wysokości ok 800 ft n.p.m
Badania z zastosowaniem makiety latającej TU-154M 101 wykonanej przez Polskich Modelarzy z zabudowaną kamerą umożliwiło by „bezkosztowe” odtworzenie wszystkich fragmentów trajektorii lotu nad Smoleńskiem.
Byłoby też potwierdzeniem lub zaprzeczeniem TEORII 2 wybuchów przy poświęceniu latającego modelu makiety TU-154M PLF 101 po zakończeniu programu badań.
Z tych a nie innych powodów poważne gremia obracają się jedynie w świecie wirtualnych symulacji numerycznych a nie empirycznych badań modelowych.
Tyle i tylko tyle na zakończenie.
Jest to po prostu żałosne.
4211.avi (5.71 MB, 672 views)Tupolev 154-M twin EDF 1:30 scale
Filmik proszę zarchiwizować bo może zniknąć!
Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka