Miejsca pożarów i punkty osobliwe na Ziemi Smoleńskiej.
Pamięci Tych , którzy odeszli do Pana 14 miesięcy Temu.
Wobec coraz większych wątpliwości powstałych w wyniku dotychczasowego przekazu medialnego odnośnie miejsca i tragicznego upadku samolotu rządowego Rzeczypospolitej Polski TU-154M PLF no1-0-1 podjęliśmy badanie u FYM-a i innych Blogerów w celu wyjaśnienia wszystkich okoliczności i następstw tej Tragedii.
Wiemy, że oficjalny przekaz medialny od samego początku zdarzenia jest niespójny, często sam sobie przeczy.
Wobec powyższego powstało coraz więcej i więcej wątpliwości.
Staramy się „Smoleńską Mgłę” rozwiać i to co jest Prawdę, poprzez analizy i eliminowanie sprzeczności ujawnić Państwu.
Taki jest cel naszych działań: służba Prawdzie.
Bo tylko w ten sposób dla nas, dla naszych Dzieci i Wnuków można budować przyjazny, piękny i bezpieczny Świat na Ziemi.
Poszukując tragicznego miejsca lokalizacji upadku samolotu TU-154M w dniu 10 kwietnia 2010 roku należy sprawdzić wobec powstałych bardzo poważnych i nie wyjaśnionych do tej pory okoliczności „Oficjalnego miejsca kolizji z ziemią oznaczonego na mapach jako miejsce przypadku zderzenia ziemią TU-154M PLF101
2
|
M-X+TU154M?
|
10.04.2010?
|
54o49’34.46” N
|
32o03’ 11.41” E
|
SMOLEŃSK
Punkt -O-
|
Mamy poważne wątpliwości co do jedynego przekazu z miejsca zdarzenia tj. film Sławomira Wiśniewskiego podany bez autoryzacji i weryfikacji przez wszystkie agencje światowe do wiadomości publicznej.
Upadek i samolotu i jego rozdrobnienie wiąże się z powstaniem pożaru.
Stopień jego nasilenia i skala zależy od bardzo wielu okoliczności o czym pisałem w poprzednich Notkach.
Na pokładzie było w zbiornikach ponad 8000 kg palnego paliwy nafty lotniczej JET-A1 i innych elementów palnych np. smary, wyposażenie samolotu. Temat ten wyjaśnił szczegółowo Bloger A-Tem , Grzegorz Rossa i inni na Salonie 24.pl
Proszę o publiczne zbadanie przez Wszystkich dociekliwych następujących miejsc rozpoznanych w dniach 09-11 kwietnia 2010 roku przez Satelity Geofizyczne Terra/MODIS i Aqua/MODIS Agencji NASA.
Szczegółowe przeanalizowanie tych miejsc posługując się chociażby programem GOOGLE EARTH i innymi programami pozycjonowani GPS punktów na Ziemi; może przybliżyć nas do prawdy o miejscu upadku TU-154M PFL101 a może i także trzeciego Samolotu JAK-40 pilotowanego przez Śp. Generała pilota Andrzeja Błasika?
Drugi JAK-40 z dziennikarzami na pokładzie pilotowany przez Porucznika pilota Artura Wosztyla wylądował bezpiecznie na lotnisku Siewiernyj.
Pilot Jaka 40 nie złamał w Smoleńsku procedur
- [ Translate this page ]
8 Cze 2011 ... Porucznik Artur Wosztyl, pilot Jaka 40, którym na uroczystości w Katyniu lecieli dziennikarze i który lądował w Smoleńsku przed rządowym ...
wsieci.rp.pl/.../Katastrofa-smolenska-Pilot-Jaka-40-nie-ladowal-brawurowo -
Samolot ten tego samego dnia powrócił do kraju.
Taka jest hipoteza, którą można tylko drogą analiz przyjąć za Tezę lub odrzucić.
Zdjęcie nr1 w nagłówku Notki
Miejsca osobliwe i pożary rejon Smoleńsk w dniach
09-11 kwietnia 2010 roku
Pozycje MIEJSC POŻARU W DNIACH:
OD 9 KWIETNIA 2010 ROKU DO DNIA 11 KWIETNIA 2010 ROKU W Rejonie Smoleńskim z wyłączeniem cmentarza Ofiar w Katyniu.
Lp
|
Nazwa punktu
|
Data
|
Szerokość geograficzna
|
Długość geograficzna
|
Uwagi
|
1
|
VIT
|
10.04.2010
|
55o 11’ 44.04 N
|
30o 11’ 37.69” E
|
VITEBSK
|
2
|
M-X+TU154M?
|
10.04.2010?
|
54o49’34.46” N
|
32o03’ 11.41” E
|
SMOLEŃSK
Punkt -O-
|
3
|
XX
|
09.04.2010
|
54o 45’ 15.14” N
|
32o 08’ 08.41” E
|
|
4
|
XXX
|
09.04.2010
|
54o 50’ 54.16” N
|
31o 46’ 42.22” E
|
|
5
|
XY
|
10.04.2010
|
54o 51’ 22.57” N
|
31o 41’ 15.85” E
|
|
6
|
XYZ
|
10.04.2010
|
54o 52’ 48.31” N
|
31o 38’ 29.49” E
|
|
7
|
ZYX
|
10.04.2010
|
55o 13’ 3.63” N
|
31o 24’ 47.76” E
|
|
8
|
M-2
|
10.04.2010
|
54o 54’ 54.96” N
|
31o 23’ 05.46” E
|
|
9
|
M_3
|
11.04.2010
|
54o 48’ 20.65” N
|
32o 04, 28.61” E
|
|
10
|
M-3
|
|
55o 14’ 47.96” N
|
31o 8’ 33.86” E
|
?
|
11
|
M-4
|
11.04.2010
|
54o 49’ 05.93” N
|
32o 27’ 26.38” E
|
|
12
|
M-5
|
11.04.2010
|
54o 56’ 56.67” N
|
32o 35’ 45.02” E
|
|
13
|
M-6
|
11.04.2010
|
55o 7’ 55.70” N
|
32o 53’ 41.81” E
|
|
14
|
M-7
|
11.04.2010
|
55o 4’ 35.53” N
|
32o 59’ 13.57” E
|
|
15
|
M-8
|
09.04.2010
|
54o 34’ 53.18” N
|
32o 20’ 43.83” E
|
|
16
|
M-9
|
11.04.2010
|
54o 30’ 47.64” N
|
32o 13’ 59.36” E
|
|
17
|
M-10
|
11.04.2010
|
54o 26’ 11.49” N
|
32o 40’ 14.53 E
|
|
18
|
M-11
|
11.04.2010
|
54o 20’ 11.81” N
|
32o 15’ 42.48” E
|
|
19
|
M-12
|
|
54o 30’ 35.32” E
|
33o 8’ 1.68” E
|
|
20
|
M-13
|
11.04.2010
|
54o 9’ 56.24” N
|
32o 1’ 59.21” E
|
|
21
|
M-14
|
11.04.2010
|
54o 33’ 21.86” N
|
31o 58’ 44.95” E
|
|
22
|
M-15
|
09.04.2010
|
53o 33’ 12.40” N
|
32o 26’ 31.26” E
|
|
23
|
M-16
|
11.04.2010
|
54o 30’ 36.22” N
|
33o 08’ 02.21” E
|
|
24
|
M-17
|
10.04.2010
|
55o 26’ 0.66” N
|
32o 12’ 7.39” E
|
|
25
|
M-18
|
10.04.2010
|
55o 8’ 23.17” N
|
32o 30’ 37.71” E
|
|
26
|
M-19
|
10.04.2010
|
55o 01’ 20.63” N
|
33o 16’ 25.25” E
|
|
27
|
M-20
|
10.04.2010
|
55o 18’ 45.34” N
|
33o 08’ 57.71” E
|
|
28
|
M-21
|
10.04.2010
|
55o 31’ 22.47” N
|
32o 51’ 26.71” E
|
|
29
|
M-22
|
11.04.2010
|
55o 30’ 16.64” N
|
32o 27’ 35.30” E
|
|
30
|
M-23
|
11.04.2010
|
55o 33’ 26.66” N
|
33o 24’ 2.42” E
|
|
31
|
M-24
|
|
|
|
Rezerwa
|
32
|
M-25
|
11.04.2010
|
55o 22’ 37.69” N
|
33o 36’ 3.37” E
|
|
33
|
M-26
|
11.04.2010
|
54o 57’ 31.82” N
|
33o 17’ 47.05” E
|
|
34
|
M-27
|
11.04.2010
|
55o 9’ 44.21” N
|
33o 15’ 11.29” E
|
|
35
|
M-28
|
11.04.2010
|
55o 14’ 24.01” N
|
32o 59’ 58.08” E
|
|
36
|
M-29
|
11.04.2010
|
53o 54’ 39.73” N
|
32o 55’ 11.36” E
|
|
37
|
M-30
|
11.04.2010
|
53o 52’ 56.50” N
|
32o 46’ 52.24” E
|
|
38
|
M-31
|
11.04.2010
|
53o 50’ 11.84” N
|
32o 52’ 55.99” E
|
|
39
|
M-32
|
11.04.2010
|
53o 57’ 39.23” N
|
32o 39’ 4.90” E
|
|
40
|
M-33
|
11.04.2010
|
53o 52’ 21.30” N
|
32o 58’ 39.41” E
|
|
41
|
M-34
|
11.04.2010
|
53o 43’ 57.15” N
|
33o 1’ 35.46” E
|
|
42
|
M-35
|
11.04.2010
|
55o 40’ 7.35” N
|
31o 47’ 6.50” E
|
|
LEGENDA : Pożary i miejsca „osobliwe”
I. Dzień 09.04.2010 oznaczono na mapach kolorem 09.04.2010
Np. Miejsce osobliwe
3
|
XX
|
09.04.2010
|
54o 45’ 15.14” N
|
32o 08’ 08.41” E
|
|
II. Dzień 10.04.2010 oznaczono na mapach kolorem 10.04.2010
Np. Miejsce przelotu i upadku? Samolotu TU154M No1-0-1 w dniu 10 kwietnia 2010 roku
01
|
VIT
|
10.04.2010
|
55o 11’ 44.04 N
|
30o 11’ 37.69” E
|
VITEBSK
|
02
|
M-X+TU154M?
|
10.04.2010?
|
54o49’34.46” N
|
32o03’ 11.41” E
|
SMOLEŃSK
Punkt -O-
|
III. Dzień 11.04.2010 oznaczono na mapach kolorem 11.04.2010
Np. miejsce pożaru w dniu 11 kwietnia 2010 roku
09
|
M_3
|
11.04.2010
|
54o 48’ 20.65” N
|
32o 04, 28.61” E
|
|
Wszystkim Strazakom chciałbym dzisiaj 14 czerwca 2011 roku w uzupelnieniu tej Notki złozyć w podziękowaniu Dedykację w postaci filmu który w Hołdzie dla Nich został umieszczony w Sieci:
Straż Pożarna = Bohaterstwo
Zadanie domowe: termin do 19 czerwca 2011 roku i później na „Egzaminie poprawkowym”.
A dla czynnych zawodowo Strażakom dedykuję:
Hołd Strażakom
Apel ten szczególnie kieruję do Podchorążych Wyższej Oficerskiej Szkoły Pożarnictwa w Warszawie i Absolwentów Tej zacnej Uczelni, którzy w roku 1981 dali pokaz Niezłomności podejmując Strajk w Szkole.
PS. Wszelkie pytania proszę kierować do mnie Albatros z lotu ptaka.
Adres: Albatros.Salon24.pl
Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka