Osowa22 Osowa22
188
BLOG

Kiedy rozpocznie się III wojna światowa

Osowa22 Osowa22 Teorie spiskowe Obserwuj temat Obserwuj notkę 6
W swoim kolejnym filmiku na Youtubie określam mniej więcej datę rozpoczęcia III wojny światowej.

W grudniu zeszłego roku napisałem tekst, w którym na Salon24 podałem informację o przejeździe wojsk rosyjskich przez terytorium naszego kraju na zachód Europy, który właściwie rozpocznie krótką, bo trwającą zaledwie kilkanaście godzin trwającą III wojnę światową. Wówczas dodałem, że prawdopodobnie dojdzie do tego koło 2028/2029, jednak w swoim najnowszym filmiku trochę trzeba było skorygować tą datę. Dzięki swoim informacjom, ale też innym jasnowidzom mniej więcej poznaliśmy datę wybuchu światowego konfliktu. 

W swoim filmiku mówię również o kolejnej nadchodzącej...powodzi na terytorium naszego kraju, która za jakiś czas znowu może się u nas powtórzyć, zwłaszcza w rejonie Kłodzka i ponownie możemy mieć ewakuację tych terenów i to całkiem niedługo, tak jak to było we wrześniu obecnego roku. 

Tutaj link do mojego filmiku. Poproszę oczywiście o SUB - https://www.youtube.com/watch?v=Khx6RhZ9H1A

Osowa22
O mnie Osowa22

https://adriandudkiewicz.blogspot.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (6)

Inne tematy w dziale Rozmaitości