Osowa22 Osowa22
286
BLOG

Kiedy w Polsce może dojść do zamachu stanu

Osowa22 Osowa22 Rozmaitości Obserwuj notkę 5
Wróżka Kalina zrobiła bardzo ciekawy filmik odnośnie dalszej sytuacji w naszym kraju. Ja postanowiłem go trochę uzupełnić o dodatkowe dane.

Nie ulega wątpliwości, że w Polsce politycznie mamy bardzo dużą polaryzację pomiędzy obecnym obozem rządzącym i opozycją, głównie PiS. Ten spór trwa już od wielu lat, ale wygląda na to, że dopiero tak naprawdę rozgorzeje na dobre za kilkanaście miesięcy. Do tej sytuacji odniosła się w sowim ostatnim filmiku wróżka Kalina, która prognozuje nawet próbę zamachu stanu na polskie władze. Ja natomiast postanowiłem rozszerzyć tą wizję o dodatkowe uwagi w kontekście, kiedy dokładnie miałoby się to w Polsce stać. 

Natomiast już w swoich prywatnych poczuciach opisują sytuację z imigrantami, zarówno w Polsce jak i w Anglii. Wygląda na to, że tutaj sytuacja ulegnie niedługo znaczącemu pogorszeniu, ale dokładnie, co i jak opisuję w swoich poczuciach w filmiku na Youtubie. Dodatkowo tam również zamieściłem niezbyt ciekawe poczucie o przyszłości znanego muzyka Zenona Martyniuka. 

Tutaj macie link do filmu. Poproszę oczywiście o SUB - https://www.youtube.com/watch?v=owTVM2cQ580

Osowa22
O mnie Osowa22

https://adriandudkiewicz.blogspot.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (5)

Inne tematy w dziale Rozmaitości