zardoz zardoz
37
BLOG

a może jednak KONTROLER

zardoz zardoz Polityka Obserwuj notkę 2

 

Chciałbym zwrócić uwagę na relację miedzy rzeczywistą wysokością lotu i odległością od pasa startowego, a danymi i komendami podawanymi przez kontrolera i załogę. 
Wystarczy popatrzeć na diagram Amielina, oczywiście przy założeniu ze jest możliwie wiernym odwzorowaniem.
6 km            DRL . zaczęli schodzić z wysokości 400 m 
4 km       w 300 m        -    Kontr.     4 na kursie, na ścieżce  
3,5 km    w 220 m       -    Kontr.      3 na kursie, na ścieżce
2,9 km     w 200 m      -     Nawig.    200 m
2,7 km      w 150 m      -     Nawig      150 m
2,5 km     w 110 m     -     Kontr     2 na kursie, na ścieżce
2,3 km      w 100 m     -      Nawig   100 m
1,8 km       w 55 m       -     Nawig    100 m
1,7 km       w 30 m       -   2 Pilot     Odchodzimy
 
1,6 km      w  10 m !!   -        Kontr. 101 Horyzont
1,3 km      w - 10  m  !!    -    Kontr.   Kontrola wysokości Horyzont
1,1 km      w     0 m        sygnał    BRL
zardoz
O mnie zardoz

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (2)

Inne tematy w dziale Polityka