Okładka czasopisma Wydawca Mediów.
Okładka czasopisma Wydawca Mediów.
wolny-rynek wolny-rynek
358
BLOG

Powstało nowe czasopismo "Wydawca Mediów"

wolny-rynek wolny-rynek Gospodarka Obserwuj notkę 0

Polscy wolnorynkowi ekonomiści zdecydowali się wypowiedzieć na tematy rynku mediów. Głos liberalny jest nowością w dotychczas bardzo, bardzo konserwatywnym środowisku polskich ludzi mediów. 

 
Nowe czasopismo "Wydawca Mediów" na razie uruchomiło jedynie wersję na telefony komórkowe i urządzenia przenośne. Prace nad wersją dla komputerów stacjonarnych jeszcze się nie zakończyły- nowa inicjatywa jest oddolnym, niekomercyjnym ruchem wolnorynkowych ekonomistów. 
 
Wersja portalu dla urządzeń przenośnych:
 
 
S P I S    T R E Ś C I 
 
środa, 15 czerwca 2011
Zalew informacji a emancypacja mniejszości
Ekonomiści dziś coraz to inaczej patrzą na otaczającą nas rzeczywistość.
Ekonomia zwróciła się obecn...
 
 
 
niedziela, 5 czerwca 2011
Zapaść etyki zawodowej demoluje rynek pracy dla dziennikarzy
Mikroekonomista zainteresowany działaniem polskich instytucji przerazi się funkcjonowaniem
otoczki instytucjonalnej świata polskich dziennik...
 
 
 
środa, 11 maja 2011
Proste rozwiązanie problemów rynku mediów w Polsce
Uważam że obowiązkiem ekonomisty jest objaśniać rzeczywistość zgodnie z zasadami
naukowymi. Jest to bardzo trudny rygor moralny, ponieważ na...
 
 
 
Kondycja lokalnych demokracji a stan rynku mediów lokalnych w Polsce
Wiele osób ma różne oczekiwania odnośnie demokracji lokalnej na szczeblu samorządowym.
Spieszę rozczarować. Skuteczność procedury wyborczej,...
środa, 11 maja 2011
Polskie media a rozpad "wspólnego razem"
Łódzkie wydarzenia (morderstwo motywowane politycznie) tylko obnażają sytuacje które są
codziennością wielu polskich miast. Autor wielokrotn...
 
 
 
Dyktat dolnego i średniego rynku w Polsce a rozwój nowych mediów
Dyktat dolnego i średniego rynku Debata publiczna w Polsce kształtowana jest niemal w
całości przez media średniego i dolnego rynku. Jest to...
 
 
 
wtorek, 10 maja 2011
Schyłek mediów papierowych i epoka wąskonadawania

Koniec epoki papieru? Schyłek mediów papierowych jest ewidentny. Gazeta The San
Diego Union-Tribune, wyceniana w 2004 roku na miliard dola...
 
 
 
Facebook umiera, pora na Twittera

Rzadko ostatnio piszę, ale sporo czytam. Zauważyłem u siebie zmianę nawyków medialnych.
Głównym medium stał się Twitter. Dziś, naśladując zn...
 
 
 
Rynek telewizyjny przeżarty korupcją

System finansowania polityki w Polsce, niemalże uniemożliwiający konkurencję
nowopowstających partii z 4 największymi finansowanymi dotacjam...
 
 
 
Jak za darmo lub niskim kosztem utworzyć gazetę codzienną on-line?

Polską bolączką jest niewielka liczba mediów, w tym liczących się mediów ogólnopolskich
(por. liczbę polskich i np. niemieckich gazet on-lin...
 
 
 
Wydawca mediów u progu epoki "singularity"

Z wielką obawą wyglądam majączącej na horyzoncie epoki "singularity", epoki postępu
technologicznego tak szybkiego że nie jesteśmy nad nim w...
wolny-rynek
O mnie wolny-rynek

Absolwent Universite de Metz i Viadrina University, ekonomista. Specjalizuje się w infrastrukturze. Zawodowo jednak zajmuje się branżą e-commerce, ostatnio tworząc np. portal poselska.pl czy ie.org.pl. Interesuje się historią i muzyką. Uprawia sporty: capoeirę, downhill i snowboard. Interesuje się też ochroną zabytków i środowiska naturalnego. Poglądy gospodarcze: ordoliberał, wyznanie: Rastafari/Baha'i. Email: phooli(małpa)gmail.com Czasopismo Gazeta Poselska Promote your Page too

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka