Strona wykorzystuje pliki cookies.
Informujemy, że stosujemy pliki cookies - w celach statycznych, reklamowych oraz przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Są one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat.
Zrobimy zrzutkę internetową-w Polsce i Ameryce....
Zobaczymy na ile samolotów zbierze się pieniędzy....
Owszem, ale LOT ma barwy biało-granatowe. Pardon, miał... Teraz będzie miał barwy rządowego tupolewa.
"Pomysł jest kretyński, bo LOT i jego malowanie to zarejestrowany znak towarowy" W RGB czy w CMYKu? :)))))
To kiedy został zarejestrowany i na ile lat?
Po drugie nikt nie powiedział, że znak jest w określonym kolorze bo wtedy nie było przyjętego koloru znaku ani sposobu jego jednoznacznej rejestracji...
Nie widzę w notce informacji, że wyrzucą żurawia... Wystarczy?
Dzisiaj LOT kwitnie, ale kto może przewidzieć, co będzie za pięć czy dziesięć lat? W gospodarce rynkowej bywa różnie. Zastanawiam się więc, czy rozsądne jest robienie z komercyjnej bądź co bądź firmy symbolu patriotyzmu i tożsamości narodowej. A jeśli kiedyś trzeba będzie wyprzedawać śliczne biało-czerwone samoloty albo i cały LOT z powodu grożącej upadłości? Albo podtrzymywać go sztucznie przy życiu budżetową kroplówką? Zastanówcie się, entuzjaści.
Kolejny przykład wzmożenia patriotycznego aktywisty partyjnego.Co za naród co za ludzie!!!
Barwy białoczerowne są zarezerwowane dla samolotów rządowych.
Piękne barwy Lotu powinny zostać zachowane. LOT ma już prawie 90 lat i jeśli wliczyć do tego poprzedników Aerolot i Aerolloyd (1922) to niedługo Lotowi stuknie setka. Większość tych lat to barwa niebieskie i zawsze żuraw.
Koszty malowania samolotu są ogromne! Mamy do czynienia ze specjalnymi farbami, które i tak dają się nałożyć na powierzchnię dopiero po specjalnym wytrawianiu. Malowanie kompozytów zaś ma sens ekonomiczny tylko w przypadku linii produkcyjnej. Więc ściąganie starych farb i nanoszenie nowych to zadanie kosztowne i na starych i na nowych kompozytowych maszynach. Malowanie dodtakowej warstwy to pogorszenie własności maszyn więc nie powinno być brane w rachubę.
Ech chyba nipiszę osobną notkę.
Natomiast firma musi być rozpoznawalna jako polska bo nie mamy się czego wstydzić ani jeśli chodzi o pilotow ani obecnie jeśli chodzi o flotę.
Biedronka jak widzę daltonistka. Barwy izraelskie są zupełnie inne. Od razu przypomina się niejaka Eska, która z równym talentem dywagowała o polskich barwach narodowych, nie odróżniając pomidora od karmazynu.
najważniejsze jednak, żeby były porządnie wyświęcone!
w barwach narodowych prezentowałyby się o niebo dumniej...
Wszystkie?
A teraz wracaj Żulio do swojej szuflady na Czerskiej...
Tytuł sugeruje zmianę kolorystyki samolotów, a to jest nieprawda.
Tak chodzi o promocję za oceanem :). To nie fake tylko tumanki nie potrafią czytać. A napis to fajny pomysł.
... nie mam nic p-ko temu, by wszystkie były w barwach narodowych! Czemu nie ?
Temu nie, że biało-granatowa kolorystyka jest ładniejsza, bardziej elegancka, niż biało-czerwona.