Komentarze do notki: Izrael idzie na całość. Rząd wprowadzi nowe radykalne prawa

« Wróć do notki

catrw29 stycznia 2023, 18:01
Uważam, że Izrael popełnił błąd po wojnie sześciodniowej, że nie przeprowadził polityki regulacyjnej....
1. W  latach 1948-1967 z państw arabskich wyrzucono 750000 Żydów Mizrahi pozbawiając ich majątku i dobytku.
2. Z terenów Palestyny uciekło 550000 Arabów.
3. Izrael powinien zalegalizować wędrówkę ludów w ONZ a nie  bawić się w demokracje. Zrobiono to w Europie po II wojnie światowej.
4. ONZ gwarantowała wszystkim wyznaniom dostęp do Wzgórza Świątynnego jest ono zarządzane przez Palestyńczyków.
Dostęp do wzgórza który gwarantuje decyzja ONZ nie jest przestrzegany. Izrael bawi się. w demokracje i jest tam bałagan.
Eternity29 stycznia 2023, 19:25
@catrw 

Masz racje, ale ten blad wyniknal z demokracji, ktora zawsze byla w tym kraju pomimo, ze przeszkadzala w rozwiazywaniu wielu problemow.
catrw29 stycznia 2023, 19:43
@Eternity 
To jest fakt...W UE  Izrael jest oceniany jednostronnie..  W Polsce różnie...
dr.E29 stycznia 2023, 19:43
@Eternity 
 ten blad wyniknal z demokracji, ktora zawsze byla w tym kraju pomimo, ze przeszkadzala w rozwiazywaniu wielu problemow.
---------------------------------------------------
Gdzieś już to słyszałem.....

Endlösung ????
gini29 stycznia 2023, 20:48
@catrw

Przez to co wymysliliscie o Izaacu , ja, jako dziewczynka po przeczytaniu , tego nie spalam ze trzy noce, to nie jest Bog to potwor .Swinte miejsce jaki ty rozmodlony, tylko ludzi ci nie szkoda .Juz mi nie opowiadj bajek, ze Izrael chce pokoju .Dosyc tej hipokryzji .

Pisowiec , milosnik elektrycznych samochodow, i na dodatek syjonista.
uff
catrw30 stycznia 2023, 04:56
@gini 
? to Pani nie zna Starego Testamentu....
Komentarz został usunięty
Eternity29 stycznia 2023, 19:29
@Wolframowy bicz 

.Tak wiec ejst okazja  troche sie oswiecic zamiast prezentowac ignorancje i polanalfabetyzm tak charakterysztyczny dla polwoy czlonkow PO z podstawowka.

Nawet w niedziele, upijasz sie... Wiekszosc tutaj nie zyczy sobie trolli i chamskich zachowan.
Tomasz Niewierny29 stycznia 2023, 18:08
Decyzje władz Izraela wydają się zupełnie logiczne, choć w moim przekonaniu mało skuteczne.
Państwo to bowiem, wbrew pobożnemu życzeniu Knesetu, wyrażonemu ustawą określającą Izrael jako "państwo narodu żydowskiego" - już od dawna takim państwem nie jest.
Nawet gdyby Izrael próbował podążyć drogą niemieckich socjalistów z lat trzydziestych to:
"... choćby przyszło tysiąc atletów I każdy zjadłby tysiąc kotletów, I każdy nie wiem jak się wytężał, To nie udźwigną..." (jak pisał jeden z najlepszych żydowskich poetów onych lat).
Za późno. Ta lokomotywa już odjechała...
No, ale dla takiej np. Polski, to cenne memento.
Tylko...czy ktoś to zauważy ?...
aadvark29 stycznia 2023, 18:09
Jak Hitler, wprowadzają odpowiedzialność zbiorową z mocy prawa. Represje uderzą w rodziny, obojętnie czy mają coś na sumieniu, czy nie. 
Co na to UE?
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
gini29 stycznia 2023, 20:02
@catrw

Tak, a nie potrzebowaliscie Zydow w Izraelu?Nie sciagaliscie, zydow etiopskich, rosyjskich za pomoca Polakow.
Czy znalezliscie juz te zaginione plemiona?Z tego co wiem to poluzsowaliscie, tez prawo imigracyjne , i kazdy z Rosji, kto stal obok zyda, bedzie mogl zydem zostac, wiec trzeba zrobic cos z Arabami, bo trzeba zdobyc nowych Zydow.Rozwalic pare osiedli , pare domow i wybudowac nowe.
Wiesz , ze ja pisze  z Belgii, mam dosc imigrantow czasami , ale jakos zyjemy.Owszem , to jest multi kulti , ale zliczyc mi trudno ile narodowosci tu sie zjechalo.
Byly zamachy, do dzis sa sadzeni zamachowcy, i tez szlag trafia, ale polityka panstwa Izrael, to nic dobrego.Robicie co chcecie bo macie poparcie USA, plus kase od Niemcow, my za nasze zniszczone miasta nie dostalismy nic!!
Odbudowalismy, je sami, a dzis, non stop roszczenia , dzis sie dowiaduje, ze szewc zydowski, z piatka dzieci, co jednego sledzia jedli na kolacje , ze (wspomnien Sendlerowej ) ona pracowala w opiece spolecznej, jest nababem mial wille , itd...

Za duzo klamstw nas dzieli , duzo za duzo.
dr.E29 stycznia 2023, 21:20
@gini 
Nie sciagaliscie, zydow etiopskich, rosyjskich za pomoca Polakow.Czy znalezliscie juz te zaginione plemiona?
----------------------------------------------------------------------
Do niektórych nie chcą się przyznać.
Nie spełniajo kryteriów rasowo-korporacyjnych.

https://www.rp.pl/swiat/art16677121-murzyni-ktorzy-chca-byc-zydami
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty przez administratora serwisu.
catrw30 stycznia 2023, 05:07
@gini 
Przede wszystkim dzieli nas wiedza....
Waldenar Korczyński29 stycznia 2023, 18:36
"Jak oznajmił Gabinet Bezpieczeństwa, za sprawą decyzji cofnięte zostaną prawa do ubezpieczeń społecznych "rodzinom terrorystów, które wspierają terroryzm"."
To chyba nie jest najlepszy pomysł. Cuchnie odpowiedzialnością zbiorowa.
catrw29 stycznia 2023, 18:43
@Waldenar Korczyński 
W Izraelu zawsze, każdy może odwołać się od decyzji państwa do Sądu.....
Eternity29 stycznia 2023, 19:32
@Waldenar Korczyński 

Nie masz racji. Bez pieniedzy nie bedzie dynamitu.
Eternity29 stycznia 2023, 20:39
@catrw 

Wpadnij:
78. rocznica wyzwolenia niemieckiego obozu Auschwitz
https://www.salon24.pl/u/eternity/1279814,78-rocznica-wyzwolenia-niemieckiego-obozu-auschwitz
catrw30 stycznia 2023, 05:06
@Eternity 
Moja mama przeżyła marsz śmierci...
Antykodziarz29 stycznia 2023, 18:45
Mówisz Gabinet Bezpieczeństwa Narodowego Izraela,  myślisz Urząd Bezpieczeństwa Publicznego w Polsce w latach 1945-1956.
Eternity29 stycznia 2023, 19:36
@Antykodziarz 

Mówisz Gabinet Bezpieczeństwa Narodowego Izraela,  myślisz Urząd Bezpieczeństwa Publicznego w Polsce w latach 1945-1956.

Jak sie dzisiaj czujesz? Juz po kosciele i spowiedzi? Pytam, bo boje sie o Ciebie. Klamac brzydka rzecz, a powielac klamstwa jeszcze gorsza.

Goldhagen stwierdza: „wiemy, ilu Zydow bylo w Urzedzie Bezpieczenstwa Publicznego. Wedlug zestawienia Boleslawa Bieruta, owczesnego prezydenta Polski z 21 listopada 1945 r., Urzad Bezpieczenstwa Publicznego liczyl 25 tys. czlonkow, z ktorych 438 bylo Zydami. 438! Nie 75 proc. jak twierdzi Sack, lecz 1,7 proc. Wsrod 500 osob zajmujacych kierownicze stanowiska bylo 67 Zydow. Co wiecej, polska literatura historiograficzna ukazuje, ze Zydzi, ktorzy pracowali w Urzedzie Bezpieczenstwa Publicznego nie dzialali jako Zydzi, lecz jako polscy komunisci.”

A jak w rodzinie?

W imię najszczytniejszych haseł Boskich i ludzkich zaklinamy was rodacy, byście nie poniżali się do roli szakali - apelowała 18 września 1942 roku redakcja "Biuletynu Informacyjnego", czyli organu prasowego Armii Krajowej. Niewielu jej posłuchało. Mieszkańcy miast i wiosek w najlepsze korzystali z nadarzającej się okazji. Po trupach rabowali wszystko, co tylko zostało po wywiezionych z gett i wymordowanych Żydach.
 

https://ciekawostkihistoryczne.pl/2012/05/18/niemcy-mordowali-zydow-a-polacy-rabowali-wszystko-co-po-nich-zostalo/
epolitic29 stycznia 2023, 19:03
bardzo dobrze .... w końcu będzie można bez problemu i szybciutko zastrzelić na ulicy napastnika z bronią w ręku jak przysłowiowego ..... psa !
adomatik29 stycznia 2023, 21:08
@gini 

"zydowkiego tez bedzie mozna odstrzelic jak psa?"

To zalezy gdzie. Tam u was moze i byloby mozna - ale skad wziac Zyda? Jak sie wszystkich i kazdego wynioslo na kopach, to mozna co najwyzej fajdac na macewy albo spalic kukle.

A w Izraelu mozesz _sprobowac_ "odstrzelic jak psa". Jesli ci sie uda bron do Izraela przeszmuglowac, no bo z palca nie strzelisz. Ciekawe, jak dlugo pozyjesz. Jak na razie to tam sprawnosc w systemie jest chu..steczkowa. Pieciu "pejsatych"  toz to jakies 0,005 przeliczajac na stodoly benzyna oblane. A Waleczny Szachid jakos dlugo nie pozyl.
gini29 stycznia 2023, 21:28
@adomatik

U nas duzo jest , handlarze diamentow, w Antwerpii, cala dzielnica zydowska.

http://etraveler.pl/strefa-podroznika/europa/belgia/miejsca/antwerpia-dzielnica-zydowska/

To sie nazywa, Mala Warszawa.
adomatik29 stycznia 2023, 22:02
@gini 

W Antwerpii to nie jest "u was", nawet jesli tam za mlodu zalapalas sie na azyl czy tez wyszlas za maz za dom z ogrodem. 

A czy w Antwerpii mozesz sobie "zydka" "odstrzelic jak psa"? Ano sprobowac zawsze mozesz. Az dziwne, ze ograniczasz sie do szalenie odwaznych wypowiedzi - a jakos czyny za slowami nie ida,
gini29 stycznia 2023, 23:56
@Eternit

Znowu, ci sie zajaczkuje, gdzie ja o zolnierzach zydowskich pisalam, wez okulary, zmien.
gini29 stycznia 2023, 23:59
@adomatik

Panie starozakonny, jak dawno Pana nie bylo!!
chlebem i sola witam.
Ja po prostu odpowiadalam komus, na podobny post .Szczelac nie umiem, zamachiwac sie nie umiem , ja biedna slaba kobioeta.
Tymoteusz Bojczuk29 stycznia 2023, 19:40
Łatwiej będzie zdobyć broń także napastanikom, jeśli broń będzie bardziej obecna w społeczeństwie...
dr.E29 stycznia 2023, 21:31
@adomatik 
Bedzie sie Pan musial przyzwyczaic
-----------------------------------------------------
Demografia jest nieubłagana.
"Średni współczynnik dzietności w Izraelu waha się między 2,96 - 2,88 dla ludności żydowskiej, a dla ludności arabskiej wynosi 3,84."
https://www.newsweek.pl/swiat/zrownuje-sie-liczba-arabow-i-zydow-na-bliskim-wschodzie/g6kqsml

W dłuższej perspektywie władze przejmą Palestyńczycy.
adomatik29 stycznia 2023, 21:54
@dr.E 

"Demografia jest nieubłagana."

Takie rewelki to ja slysze tak dlugo, jak po swiecie chodze. I jakos żówno z tych zafa..strygowanych rewelek wychodzi. Znaczy w plasterkach.

W przededniu Wojny Sześciodniowej Izrael liczył sobie dwa miliony Zydów.

Troche czasu minelo - i dziś jest siedem i pół miliona.

"W dłuższej perspektywie władze przejmą Palestyńczycy."

Ta, to juz ta wasza "Trybuna Ludu" przewidziala. Tylko ze jakos z tych przewidywan jak na razie wyszło żowno.

Znaczy w plasterkach.
Tymoteusz Bojczuk29 stycznia 2023, 21:55
@adomatik 
Jestem agnostykiem
Tymoteusz Bojczuk29 stycznia 2023, 21:57
@adomatik 
Nie pisałem tego w tonie uciechy, ale że się martwię (że napastnicy zdobędą łatwiejszy dostęp do broni)..
nihilscire30 stycznia 2023, 20:51
@adomatik Ja rozumiem, ze istnienie chocby jednego Zyda nieprzerobionego na mydlo to Faszyzm, Nazizm, Szowinizm, jeszcze gorszy Syjonizm tudziez Zwierzecy Antypolonizm.

Skąd Ty spadłeś Koleżko? A może Ty jesteś po prostu obecnym durniem na stanowisku ambasadora Izraela? I takie posty potem przesyłasz do centrali, aby dostać wiecej kasy? Wiedz Pacanie jeden, że bez mego śp. Dziadka i Armii Andersa z którą pojawił się w Palestynie, nie powstałoby to sztuczne i istniejące tylko dzięki wielomiliardowej kroplówce  z Ameryki pseudopaństewko, a na pewno dawno by się rozpadło, bo Twój naród traktuje wszystkich z góry, tymczasem nie macie żadnych ale to najmniejszych powodów aby się wyróżniać, chyba że na gorsze. A mnie i połowie Polaków powinniście płacić rentę za wszystkie dobrodziejstwa jakie nam zawdzięczacie, Niewdzięcznicy!!!
MacMarc29 stycznia 2023, 19:48
" izraelska armia zapowiedziała, że wzmocni liczbę oddziałów na okupowanym Zachodnim Brzegu."


"Piątkowy atak w Jerozolimie nastąpił dzień po operacji izraelskiej armii w Dżaninie, mieście na Zachodnim Brzegu Jordanu, w rezultacie której dziewięciu Palestyńczyków poniosło śmierć."


- no właśnie, żydzi okupują bezprawnie palestyńskie tereny, wypędzając i strzelając do Palestyńczyków, potem mają pretensje, że do nich też strzelają.

Wypisz, wymaluj czasy niemieckiej okupacji Polski, też łapali i mordowali Polaków, jak Polacy odpłacali zamachami, to nazywano to bandyckim atakiem, widać żydostwo to zdolny naród, powielają to czego się nauczyli od Niemców, a może odwrotnie?

Może czas ogłosić zbiórkę -Wielką Orkiestrę Pomocy Palestynie, niech się też bronią przed żydowskim okupantem, może jakiegoś drona im zafundować ?
Eternity29 stycznia 2023, 20:36
@MacMarc 

Wypisz, wymaluj czasy niemieckiej okupacji Polski, też łapali i mordowali Polaków, jak Polacy odpłacali zamachami, to nazywano to bandyckim atakiem, widać żydostwo to zdolny naród, powielają to czego się nauczyli od Niemców, a może odwrotnie?

Bomba, po prstu bomba. Nawet komunisci nie potrafili tak zmienic historii. Owszem, to bylo w Polsce, a tam jest w Izrealu, panstwie uznanym w 1946 r. przez ONZ. Czyli, Palestyc]nczycy chcac zyc w nim, musza do do stosowac do psnujacego tam prawa. A jesli nie, to wyskok do pobliskich przyjaciol. I tu jest zasadniczy problem. Otoz ci przyjaciele, Arabowie, nie chca z nim miec nic dlo czynienia. A wiesz, dlaczego?


Cyt: Może czas ogłosić zbiórkę -Wielką Orkiestrę Pomocy Palestynie, niech się też bronią przed żydowskim okupantem, może jakiegoś drona im zafundować ?

Jak na razie to te drony, - dobry czlowieku - i nie tylko ma Izreal. Ale, moga wam sprzedac, za dobra cene, po dobrej, starej znajomosci. No wiesz. Mosze Dajan i inny co nie tylko odparli ataki na nowo powstaly "krajk" z 'kilkoma zydkami', ale i pogonili to towarzystwo kilkakrotnie precz od Swietej Ziemi.

No jak panie Mac Donald, kupujesz te drony, czy jeszcze poczekasz?
adomatik29 stycznia 2023, 21:02
@MacMarc 

"Może czas ogłosić zbiórkę -Wielką Orkiestrę Pomocy Palestynie, niech się też bronią przed żydowskim okupantem, może jakiegoś drona im zafundować ?"

Katoliku,

dopoki istnial ten wasz Uklad Warszawski, to wysylal Arabom tysiace czolgow, setki samolotow, dziesiatki tysiecy kalachow, rakiety ppanc typu Sagger (po waszemu to chyba "Maliutka"), wszystko jak leci. Od scigaczy typu "Osa" po rusznice ppanc typu RPG-7. 

Niestety te wsretne syjonisty (ze tez kary na nich nie ma), jak co do czego przychodzilo - to za kazdym razem spuszczaly walecznym nastepcom Saladyna tak gruntowny wp..dol, ze az litosc brala. Wrzask, pisk i rwetes o zbite ...sko niosl sie po swiecie. I wrzask o to, ze ..sko jak zbite, to boli. 

Rob te zbiorke, katoliku. Znaczy Wielka Orkiestre Pomocy Palestynie. Ktos ci urrwal broni? Ciekaw jestem, czy sie sam wybierzesz, zeby te ufundowana bron przekazac Walecznym Szachidom. Chetnie popatrze.

Co innego bowiem drzec ryja - a calkiem co innego w tego ryja zarobic.
Kancermeister29 stycznia 2023, 22:50
@MacMarc 
Dostaną od Iranu. Jak Iran rozwinie produkcję na rosyjskie potrzeby, to i palestyńskie też zaspokoi.

Spoko.
gini30 stycznia 2023, 00:04
@adomatik

Panie Starozakonny, zmiluj sie Pan , jaki nasz uklad, nas do tego kolchozu na sile wsadzili , i malo co moglismy oddychac.
Zadnych zrzutek!!

I tak wszystko przepadnie.
adomatik30 stycznia 2023, 15:54
@gini 

" jaki nasz uklad"

No jak to jaki: Uklad Warszawski.

"nas do tego kolchozu na sile wsadzili "

Ta, na sile. W porywach to ta wasza kompartia liczyla sobie trzy miliony nomen-omen _czlonkow_. Z przystawkami (SD, ZSL, Pax) - prawie cztery miliony. Oczywiscie kazdego sila zmuszali. Kazdy wierzgal i sie wyrywal, biedaczek. 

Co mozna zrobic, jak sie ma Jaruzela w herbie a Kwacha w klejnocie? No jak to co: Drzec japke na nutke "zydokomuna". 

Liczebnosc tej waszej kompartii to prawie jak cala populacja jakiejs dajmy na to Norwegii.
Emeryt KRUS29 stycznia 2023, 20:19
Im mniej Palestyńczyków w Izraelu tym dla tego kraju lepiej.  Izrael należy się Żydom . Kto tego nie rozumie jest antysemitą.
dr.E29 stycznia 2023, 21:04
@Eternity 
Nie, jest samobojca.
-------------------------------------
Gdzieś muszą się przecież podziać- wyśle ich pan na Madagaskar ?
Uważa pan Malgaszy za samobójców  ?
Eternity29 stycznia 2023, 21:15
@dr.E 

Niby kto?
gini29 stycznia 2023, 21:25
@Eternit

Moja babcia nie mogla pomagac Zydom, bo byla pod okupacja niemiecka, zostala sama z dziecmi, bo dziadka zabrali z lapanki.
Przypomne raz jeszcze, ze Polacy tez w rony sposob gineli w tej wojnie, ktos kto walczyl nad Anglia, nie mogl przyleciec, bronic Zydow, sam zginal oddal zycie zeby szybciej skonczyla sie wojna .

Raz jeszcze, Hitler nie napadl na Zydow, tylko na Polske, a z drugiej strony napadl na nas Stalin, gineli zolnierze cywile itd....
Wiec przestan z hagada o sprawiedliwych, moja rodzina tez zginela, kto mial udzielic pomocy?

Ty jestes normalny skoro nie rozumiesz podstawowych rzeczy.
bye
adomatik29 stycznia 2023, 22:12
@dr.E 

"Gdzieś muszą się przecież podziać- wyśle ich pan na Madagaskar ?"

Na Madagaskarze, biedni tacy, nie beda mieli okazji ani mozliwosci, zeby "likwidowac" "syjonistycznych zbrodniarzy". 

Problem w tym, ze ci "syjonistyczni zbrodniarze" jakos zupelnie nie maja ochoty na to, zeby ich "likwidowac".

Ciezki problem. No bo sensem zycia Walecznego Szachida jest Walka o Wolna Judenrein Palestyne. Po prostu zyc i nie mordo... sorki, nie "likwidowac" "syjonistycznych zbrodniarzy" - nie wchodzi w rachube. Takie zycie nie mialoby sensu ani uroku.

Niemniej jednak - statystyka jest nieublagana. Widac. ze "pejsate moski", bojazliwe i tchorzliwe, wieja z Izraela az sie kurzy. W dniu ogloszenia niepodleglosci Izrael liczyl sobie 600 000 Zydow. W przededniu Wojny Szesciodniowej zydowska ludnosc Izraela skurczyla sie do dwoch zaledwie milionow, reszta pouciekala. A dzis - szkoda gadac. Siedem i pol miliona "pejsatych", od razu widac, ze za chwile ani jeden nie zostanie.
Komentarz został usunięty
Kancermeister29 stycznia 2023, 22:30
Jacy kulturalni
(Pamiętacie, że to nie są chrześcijanie?)

Mogliby przecież zażądać kary śmierci dla zamachowca oraz kastracji rodziców, rodzeństwa i całego potomstwa, aby wyeliminować zbrodniczy genotyp.
Przy okazji: kwestia palestyńska szybko by się rozwiązała.
Piotr Lada29 stycznia 2023, 22:31
To nie „Izrael idzie na całość” redakcjo, ale jego rząd, który może zostać wkrótce wywalony. Podobne eskalacje działań przeciwko Palestyńczykom, jakie mają teraz miejsce, realizował kiedyś systematycznie Ariel Szaron, zawsze wtedy, kiedy paliło mu się pod nogami. Jest to dość dobrze znana podła gra zbydlęconych polityków…

Ta gra jest dość przejrzysta, bo chodzi w niej w sumie o uczynienie Izraela państwem faszystowskim, do czego zmierza Netanjahu przy pomocy planowanego podporządkowania sobie sędziów Sądu Najwyższego. Przeciwko tym pomysłom demonstrowali właśnie masowo Izraelczycy:


https://www.theguardian.com/world/2023/jan/22/huge-crowds-protest-in-israel-over-rightwing-governments-judicial-reforms



Kiedyś mój przyjaciel, Mojżesz Finkelsztejn, przekonywał mnie, że wśród Żydów jest mocno zakorzenione poczucie sprawiedliwości i potrzeby uczynienia świata lepszym („tikun olam”).
 

Opowiadał mi, że po masakrze Palestyńczyków w obozach Sabra i Shatila odbyła się w Tel Aviwie niespotykana wcześniej w dziejach Izraela demonstracja 400 tysiecy Żydów … solidarności z Palestyńczykami i przeciwko tej zbrodni:
 

https://israeled.org/israelis-protest-sabra-and-shatila-massacre/


Piotr Łada, Melbourne, Australia
Piotr Lada29 stycznia 2023, 23:04
Warto przeczytać w dzisiejszym Haaretz artykuł zatytułowany: „A Foolproof Recipe for Fueling the Israeli-Palestinian Cycle of Violence"


czyli: “Gwarantowana recepta na rozkręcenie spirali przemocy w izraelsko-palestyńskim konflikcie”


https://www.haaretz.com/israel-news/2023-01-29/ty-article/.highlight/the-israeli-palestinian-cycle-of-bloodshed-has-never-been-clearer/00000185-f9fe-def6-a7b5-fdfe0c8d0000?utm_source=mailchimp&utm_medium=Content&utm_campaign=daily-brief&utm_content=9c8df8f981
markerek22229 stycznia 2023, 23:04
"Propozycje są zgodne z propozycjami skrajnie prawicowych sojuszników politycznych pana Netanjahu, którzyskrajnie prawicowych sojuszników"
Skąd to kretyńskie i chamskie zdanie ? żywcem z jeruzalem post ?
1. skrajnie prawicowych sojuszników - czyli normalnych a nie zlewaczałych liberałów
2. pana Natanjahu - chyba premiera 
3. pozwolili mu wrócić do władzy - raczej został wybrany w demokratycznych wyborach przez naród
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
Komentarz został usunięty